Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wel wel, ik ben de eerste op deze prachtige zondag 16 mei. Vandgaag gaat het een superdag worden. Nu eerst bakje koffie klaarzetten.
Goedemorgen Nederland :rose:
Goedemorgen België :rose:

• Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ah Caro komt in het zicht. Ik heb net nog enkele foto's bijgetrokken van onze poes. Zal ze eens in mail zetten nu. Dat hoeft zeker niet in de allerhoogste resolutie hé ??
Btw: keigoede morgend uit het zonnige Anvers :sun:

Geplaatst

Ja hoor, ik hoor liever Aaaaantwaaaarpe, maar dat is weer plat accent hé. Je zal dat wel kennen zeker ??
Ik heb gisteren met mijn vader over jou schilderkunsten gesproken en hij is razend curieus. Ook hij heeft zich een periode beziggehouden met het schilderen en hij heeft enkele prachtige dingen gemaakt, waarvan één heel bijzondere zelfs. Ik zal eens vragen om een digi foto. :)

Geplaatst

Zat je in de hoek ? Toch niet gestraft of zo ? :D

Vlug even aan de koffie met sigaartje en dan steek ik het sd kaartje even in de pc. Zal er ineens ook hier even eentje opzetten, want enkele frummers werden ook bloednieuwsgierig B)

Geplaatst

Begrijpelijk, maar ik doe dat buiten op ons groot dakterras en het zijn hele kleine met filter. Een beetje aan mijn gezondheid denken hé :)

Geplaatst

goedemorgen Wil en Caro en de rest die zo wakker wordt.

de koffie is klaar.
het zonnetje schijnt.
dit is een goed begin van de ochtend

Geplaatst

Hoi igor, ook voor jou deze stralend ochtend MET zonnetje. Ga nu thee'tje zetten, anders TE veel koffie, en dan word ik weer "jumpy" :huh:

Geplaatst

Ik wist dus niet dat La Perm een kattenras was. Heb eens aan het opzoeken geweest vroeger en ik dacht dat dit eerder een Turkse kat was, maar ze trekt idd meer op een La Perm :D

Geplaatst
Nog eentje

Hier is er nog een mooie. Voor diegen die zich afvragen waar de naam "Bazma" vandaan komt ??
Dat was de naam van het schip dat ik vast moest maken, toen ik dit kleine petotje vond, zo'n 18j geleden ;)
Geplaatst

Ik ben niet raadselachtig
integendeel

Nuchter als als de aarde
waaruit ik getrokken ben

Ik doe een belofte
Een belofte

Je weet wat dat betekent

Ik doe het niet
Geen belofte.

Geplaatst

Raadselachtig of niet, ik lees je wel graag, alhoewel ik soms niet goed kan volgen. Ik bewonder je schrijfstijl, net zoals bij WingChun :D
En beloftes ? Ja, ik heb er al zoveel gemaakt .........en niet altijd waar kunnen maken :angry:

Geplaatst

Ik ben bijna bereid
Maar het zal niet echt zijn

Zelfs dat is okee
Dat weet ik dan

Alle hulp voor handen
Dat is het niet

Ik doe pijn
Dat is wat ik doe

Dat denkt het

Geplaatst

Goedemorgen Von en ja hoor marjo, please blijf nog even. Ga niet weg, je klinkt alsof je erg eenzaam bent, of heb ik het mis ?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...