will Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Wel wel, ik ben de eerste op deze prachtige zondag 16 mei. Vandgaag gaat het een superdag worden. Nu eerst bakje koffie klaarzetten.Goedemorgen Nederland Goedemorgen België Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ah Caro komt in het zicht. Ik heb net nog enkele foto's bijgetrokken van onze poes. Zal ze eens in mail zetten nu. Dat hoeft zeker niet in de allerhoogste resolutie hé ??Btw: keigoede morgend uit het zonnige Anvers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ja hoor, ik hoor liever Aaaaantwaaaarpe, maar dat is weer plat accent hé. Je zal dat wel kennen zeker ??Ik heb gisteren met mijn vader over jou schilderkunsten gesproken en hij is razend curieus. Ook hij heeft zich een periode beziggehouden met het schilderen en hij heeft enkele prachtige dingen gemaakt, waarvan één heel bijzondere zelfs. Ik zal eens vragen om een digi foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Tilburg ? Duitsland ? Straf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Emailadres van de website ? Zoniet pb het dan maar even als je wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Zat je in de hoek ? Toch niet gestraft of zo ? Vlug even aan de koffie met sigaartje en dan steek ik het sd kaartje even in de pc. Zal er ineens ook hier even eentje opzetten, want enkele frummers werden ook bloednieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Pb ontvangen, zal werk van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hoe lang doe je zo gemiddeld voor een schilderij ? Het ene is natuurlijk het andere niet, maar zo gemiddeld ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Begrijpelijk, maar ik doe dat buiten op ons groot dakterras en het zijn hele kleine met filter. Een beetje aan mijn gezondheid denken hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 En hier is al een voorproefje van de oude tante:Bazma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Voorzichtig met de Pitbull hé, de verhalen die ik soms zo lees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 goedemorgen Wil en Caro en de rest die zo wakker wordt.de koffie is klaar.het zonnetje schijnt.dit is een goed begin van de ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hoi igor, ook voor jou deze stralend ochtend MET zonnetje. Ga nu thee'tje zetten, anders TE veel koffie, en dan word ik weer "jumpy" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik wist dus niet dat La Perm een kattenras was. Heb eens aan het opzoeken geweest vroeger en ik dacht dat dit eerder een Turkse kat was, maar ze trekt idd meer op een La Perm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Nog eentjeHier is er nog een mooie. Voor diegen die zich afvragen waar de naam "Bazma" vandaan komt ??Dat was de naam van het schip dat ik vast moest maken, toen ik dit kleine petotje vond, zo'n 18j geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 No worriesI'll be saved Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Hoi marjo, raadselachtige marjo. Mag ik je een sturen uit het Antwerpse ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik ben niet raadselachtigintegendeelNuchter als als de aardewaaruit ik getrokken benIk doe een belofteEen belofteJe weet wat dat betekentIk doe het nietGeen belofte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Raadselachtig of niet, ik lees je wel graag, alhoewel ik soms niet goed kan volgen. Ik bewonder je schrijfstijl, net zoals bij WingChun En beloftes ? Ja, ik heb er al zoveel gemaakt .........en niet altijd waar kunnen maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Goeiemorgen Igor, Wil en Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik ben bijna bereidMaar het zal niet echt zijnZelfs dat is okeeDat weet ik danAlle hulp voor handenDat is het nietIk doe pijnDat is wat ik doeDat denkt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Beetje in raadselen spreek je wel Marjo. Bereid.... te stoppen met drinken? Of bereid tot iets anders? Je doet pijn, wie? Je kinderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Laat maar YvonneIk had niet moeten komenIk leef nogThat's the messageThat's allEr is geen pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Lieve Marjo, ga niet weg.ben blij dat je leeftmaar heb niet het gevoel dat je blij leeftblijf dan gewoon om te praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Goedemorgen Von en ja hoor marjo, please blijf nog even. Ga niet weg, je klinkt alsof je erg eenzaam bent, of heb ik het mis ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden