Spring naar bijdragen

Maandag 17 mei 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 321
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja hoor Dar. Ikzelf kan soms ook over (te)veel dingen tegelijkertijd liggen denken. Het ordenen van die gedachten zou goed zijn, maar ik vrees dat we die niet in de hand hebben. Je denkt aan iets, één ding en voor je het weet hebben zich al een dozijn andere zaken de revue gepasseerd. Het denken kan soms snel gaan, daarom we dit hier schrijven. Typen gaat veel trager en soms kunnen mijn vingers mijn gedachten niet volgen en vergeet ik de helft te delen. Maar ...........eigenlijk is dit al voer voor dat andere draadje, niet ?? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo daar....

ik heb niet zoveel met het onderwerp, geloof ik.
Ben wel nieuwsgierig naar wat jullie er verder mee gaan doen!!

Eten al op??
Ja rustig hier hè?
Ik loop nog wat te wieden in de tuin. vanaf nu.

doeidoei.

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet zo goed, hoorde dat ik pas in juli de Npo test heb, september de uitslag, dus zo lang zit ik nog thuis?
Kan er niet veel bijhebben meer, merk dat ik moe begin te worden, moe van alles.
Heb er geen zin meer in. Sorry, zit te huilen.
Ben het zoooo zat allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je PP, ik heb 4 maanden na de hersenbloeding zo'n test gehad en nu, omdat de reintegratie mislukt is moet er nog één komen. ik heb hevig geprotesteerd, gezegd dat het eerder zou maar het kan echt niet eerder.En de uitslag duurt altijd 6 weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PP, ik moet woensdagmorgen naar de huisarts, zal hem es vragen inderdaad en ja, psychisch is dit echt heel slecht voor me, het afgeopen anderhalf jaar.
Kun je wel een burn out krijgen van niks doen? Nou ja, ik werk me rot hier maar jullie snappen het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ER het is best te begrijpen hoor, op de manier waarop je je nu voelt, men zou voor minder Daarom kom er mee naar hier. Echt iets doen kunnen we bijna niet, je leed wat verzachten en een hart onder de riem steken wel. Woensdag weet je hopelijk iets meer, tot dan, even kopje boven water houden en het beste uit een slechte situatie halen. Of moet ik even naar Nederland komen rijden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is Dar, ook een gevecht van acceptatie. Daar heb ik juist zo'n moeite mee om te accepteren dat het me allemaal is overkomen en je weet dat het niet bepaald een rozenpad was die ik bewandeld heb.
Juist nu alles rustiger werd, gebeurde dit in februari vorig jaar en dan kom je in de mallemolen van ziekenhuizen en doktoren. Dan weer dit en dan weer dat, altijd maar ziek of weer een OK.
Maar ook dat ging over en ik kon weer beginnen met werken. De rest weet je.
Het elastiekje knapt een keer hoor.
Loslaten, ja dat moet ook, me er bij neerleggen, het is immers niet anders.
Maar ja.....

En ja, ik heb erg veel hobby's.
Ben de laatst 8 weken echter alleen maar aan het klussen geweest, nog deze week en dan is het eerst klaar. Tenminste dan stop ik voorlopig.
Dan wil ik proberen om iets voor mezelf te gaan doen, leuke, gezellige dingen.
Maar nu even niet.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...