Alf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Rijden met drank opvaak gedaan, mijn stelregel was:als ik niet meer kan lopen dan kan ik niet meer rijdenen iedereen trapte erinongelooflijk eigenlijk en een wonder dat er nooit ernstige dingen zijn gebeurdNu moet ik onverwacht s avonds nog wel eens rijden en ben dan echt blij dat ik niks op heb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Witte, dat doet me denken aan een personeelsuitje.Mijn collega zat een sigaretje te roken en een arts zat naast haar en zei, nou ben je zo mooi van buiten maar helemaal zwart van binnen.Zo'n hekel had hij aan rokers.Zelf zat hij enorm aan de Whisky en aan het einde van de avond reed hij in zijn auto naar huis.Najaaaaa, wie verwijt wie nou wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Maar nu ga ik echt, want wil vandaag nog uitloggentruste ook hier dusen succes morgen met de hor Elsa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Janeik had je al welterusten gewenstop een van de vele dradenen er komen er nog meer bij..leuk, meer keuzeZag vandaag ook een leuk filosofie forummisschien ga ik daar voortaan heen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Ik heb het ook één keer gedaan Alf.Midden in de nacht na ruzie weggereden, knalde tegen een paal omhoog, politie was er en heb 1000 euro boete gehad en 4 maanden rijontzegging.nooit en nooit zal dat me weer gebeuren, schaam me dood dat ik het vertel, haal het zo wer weg denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 truste Jane.Wow das ook wel een binnenkomer hoor hee die uitspraakmaar ja hij was net zo verrot van binnen idd ERLeuk Alf zo een site voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Heeeeeeeeeeeeeeee ik zie die maan nu ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Laat je ons dan in de steek Alf?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Dat is mazzel gehad hebbennu direct afgestraft EREn als je je ergens niet lekker bij voeltdan idd weghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Dat mag ik toch hopen van niet:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Slaap lekker Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Of Alf neemt in elk geval mij mee!Hee FO, dat is een goede eigenschap hoor, overal het positieve van inzien!Zelfs de maan zien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Ik heb net nog door de polder gereden,maar helaas weer niks gezien Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Nog 2 minuten en dan vierik bescheiden feestrikje het paard was 200 dagen drachtig200 dageneen copier 200 dagen gratis200 dagenen de koeien in Dreumel staan 200 dagen per jaar in de wei200 dagenMaar Alf gaat nu zn 200e droge dag inGeen slingers, geen cadeautjes, niet nodig, het begint al gewoon te worden.Volgende mijlpaal: één jaar. Nog 165 dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Een hele diepe buiging, mag dat wel Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Hum, het blijft bijzonder.... ik bedoel die STER dan, Witte.Want zo te lezen hebben we een echte ster hier in da house!! Alf super goed van je!! Maar lieverds, ik ga even nog iets anders doen. Herhaling DWDD of zo.En hopen dat ik niet bezig ben mijn bioritme teveel te verschuiven.Was vanmorgen pas om kwart over 12 uit bed!!!Dus voor straks... slaap lekker.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 ik heb lekker ontlasting aan je Alf..Geweldige prestatie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Trusten Cathy:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Slaap lekker Cath Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 truste Cathy:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 en sweetappeltjeheeft in 200 dagen200 gedichten geschreven(zie blog, die ik hier niet heen kan brengen)maar wat is dat allemaal vergeleken bijjou Alf? Nu kan ik pas gerust gaan slapenzie wel 200 sterretjes daarbovenéén voor elke droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 ERNeeee hoor, ik kan je toch niet in de steek latenen de anderen ook niet, denk iklas net nog je verhaal over die ellendige testwat een klutengedoe, ik voel met je mee Cathy ga je mee, zusje?Zag al een discussie over het bestaan van God e.d.zag er interessant uit...FotoVroeger kon ik nooit iets terugbrengen, durfde niet ofvond het teveel werkNu ga ik voor een een dubbeltje terug, een krasjeof een voordeelverschil, idd eerst teruggeven en dan die voordeel kopenAllemaal geleerd van M.Heb ooit een fles wijn teruggegeven, 3/4 leegen gezegd dat de wijn niet goed meer was(interessant gezicht en nog wat termen erbij)Kreeg zo mn geld terug...Je hebt meer rechten dan je denktERKwam na een avond repeteren en drinken ooit vast te zittenmet de auto op zo'n houten puntpaal langs de kant van de wegMidden in de nacht. Ik dacht: als de politie komt ben ik de sjaaken kan ik de schade ook nog eens vergoeden. Heb net zolang heen en weer gereden met de auto tot de paal brak en ik losschoot.Ik naar huis, volgende dag de schade opgenomen: 2000 gulden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Hahadie Witte, altijd tegendraads hèik wist hetEen buiging mag ook, maar niet te lang Fo denk aan je rugAch een ster Cath, Jane, geen vallende mag ik hopenen ook geen dwaallichtJa die 200 gedichten, die kwam ik ook tegenCath, DWDD was leuk vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Alf:present:Ja maar niet mer aan denken hoor, doe ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Mooi! Hoe je gaat Alf! écht!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden