witte Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Het laatste wat ik weet is dat ze een soort van uitrustenergens doet, tenminste zo heb ik het begrepen.En nee jij mist niks, maar ik mis Albertina hier al een tijdje;)Met mij gaat het goed hoor, gelukkig wel.Mag ik je iets vragen?Ik bedacht me net, dat je eerder vandaag schreef, binnenkort te willen stoppen met de refu.Maarre is dat niet op dit moment een beetje gevaarlijk,nu je je zo rot in je velletje voelt??Ik vraag het niet ter bemoeienis hoor,maar dat vroeg ik me gewoon af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 hoi foto,noemen ze dat niet de wet van Murpfy ofzoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Dat vind ik nou echt pech hebben Foto. Durf jij dat? teruggaan met een product?Doe ik zo goed als nooit.Dat wasmiddel is inderdaad altijd voor die prijs. Ik vind dat hartstikke duur maar koop het ook want ik ben een pietlut met mijn was.Heb ook witte, bonte en zwarte wasmiddel van dat merk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Hoi Witte,Zou best kunnen. Ik heb wel eens van die uitdrukking gehoord, maar weet niet precies de betekenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Na dat telefoontje dacht ik ook precies hetzelfde Witte en ik wacht nu dus maar even met stoppen.Je hebt helemaal gelijk hoor maar ik had het zelf ook al bedacht.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Murphy's Law, Foto, is dat als er éénmaal iets mis gaat, gaat alles mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Wikipedia:De Wet van Murphy van Edward A. Murphy luidt "Als er meer dan één manier is om een taak te doen en één van die manieren zal in een ramp resulteren, dan zal iemand het zo doen".Deze aansprekende formulering was bedoeld om de nadelige kant van de wet van de grote aantallen bij het grote publiek bekend te maken: als een gebeurtenis zich een oneindig aantal keer herhaalt en iedere keer is er een kleine kans dat iets misgaat, dan gaat het vroeg of laat een keer mis.De Wet van Murphy moet niet met de Wet van Bedrog - "Als iets mis kan gaan, dan gaat het mis"- worden verward. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Foto,je kunt ook gewoon die hor teruggevengeld terug krijgen en dan de nieuwe uit de aanbieding kopen.Scheelt een hele diskussie, want om de nieuwe reklames hoeven ze nietterug te betalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Em, ik heb nog niets van vandaag teruggelezen, maar ik begrijp dat het nog steeds niet goed met je gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Nou ja niet voor mij natuurlijk he....Ik zat me zo je sit is voor te stellenJe hebt de afgelopen weken zo hard gewerkt, Je krijgt nog allerlei uitslagen, die je waarschijnlijkook een plekkie moet gevenEn dan komt er ook nog de bruiloft van je dochter aanLijkt mij beter bijv om te stoppen na al die "stressbommen"Want ik kan me voorstellen dat je er van af wiltMaar het jezelf onnodig moeilijk maken, vind ik ook zo wat toch?Als ik dit nou tik dan denk ik echt hopelijk zie je het niet als gebemoei van mijn kant.Ik kan het me gewoon zo goed voorstellen allemaaldat je bij tijd en wijle zo een "nare" (ik moet netjes blijven van T. maar lees het maar als iets met een k)dag hebt als vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Amen:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Welterusten allemaal, foto sterkte met verhaal halen morgen !!Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Goed plan Jane, ik ga proberen alle onderdelen weer netjes terug in de doos te krijgen, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 amen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Welterusten Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Oh nee Witte, dat moet je nooit denken hoor.Ik vind het juist goed dat je dat soort dingen zegt en als ik het niet met je eens ben dan zeg ik het ook wel weer hoor.Voorlopig hou ik die pillen nog even. Welterusten Flippie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Hahaha dat was mijn antwoord op het verhaaltje van Foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Welterusten voor wie slapen gaan......Zelfde clubje als gisteren?? Ha Fo, Ha Wit! O, dan missen we Wing en Hannah nog.Ik zag daarstraks die vreemde grote ster nog, die van gisteravond (ALIËNS) maar zonettoen ik m mijn vriend wilde laten zien was ie ineens pleitos. Vreemd toch?Nog steeds geen verklaring voor...?Foto, je bent kennelijk op de verkeerde tijd steeds op de verkeerde plaats:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Das mooi ER.Dat geeft rust, voor jou, voor je hele familie(ik wilde tikken en zelfs een beetje voor ons maar das onzin natuurlijk)Ik gun het je gewoon dat het lekker met je gaat.Trouwens ik ben net terug van een etentjemaar mij god wat wordt er veel gezopen dan zeg.....Ik ben op dit soort avonden blij dat ik geen wijn lustanders zou ik er misschien nog van in de knoei komen.Alsof het allemaal maar heel gewoon is.En het meest verbaas ik me erover (niet alleen nu)maar dat mensen allemaal fluitend in de auto stappenalsof ze de hele avond aan de spa hebben gezeten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Hij scheen ook alleen voor jou Cath! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Oehh wat erg is dat, dat rijden met drank op.Jemig, ik rijd wel eens achter iemand die duidelijk geen vaste koers heeft, eng is dat!En onverantwoordelijk ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Ha, die Jane!!Had je alleen op het woorddomino afscheid genomen van ons! hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Cath, ik heb altijd de neiging ergens iets positiefs uit te halen. Nu dus ook.Wat een geluk dat ik die folder meenam, wat een geluk dat ik hem las voordat ik de hor op maat ging zagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Jane: ik houd het bij jouw verklaring!Maar ER had m ook gezien, dus was ie ook voor haar hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 ik ben vast familie van heintje davids:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden