Alf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ha Alf:heart: shit, ik kán er geen eens 5 ofzo regelen, weet niet hoe het moet! Cate:)Eén is toch genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Dag niet-snurkende aliën....! slaap zacht hoor en laat ze opr.... met die 2e baan van jou....pffff zég!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Trusten lieve Alf.Is wel leuk Cathy als het rotweer is en dan lekker met een zak drop ofzo naar een serie kijken.ik had geen antwoord gekregen over mijn suikervraag Weet jij dat?het schijnt dat je moe kunt zijn van teveel suiker? Hoe kan dat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Truste Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 correctie : Cathy, was niet verantwoordelijk voor gekneusde pols..................gebeurd tijdens skeleren, maar da nog ben ik er voor verantwoordelijk dat wanneer er iets is dat ik kan rijden naar de HAP, toen nog mogelijk, maar nu ??????????????????????????????????????????vetdrietig nu dus en onzeker Wie ben ik nu om dr versatwoording voor mn kids uit handen te geven.................................... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Welterusten, ik ga naar bed, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Slaap lekker (uit) Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Nee, niet uit Foto.Moet morgen om 9 uur bij die vervelende arbeidsdeskundige zijn.Rijd met Theo mee, dus om half 8 al rijden.dag dag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 In dat geval sterkte morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Oeps, iedereen naar bed? Ik was ff met mezelf bezig op de ethiekdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Fo, ben je al weg? Zou zomaar kunnen natuurlijk. Ik moet ook slapen hoor, maar ben op dreef...oeps.Heb helaas Emma haar vraag telaat gezien; heb daar wel mn persoonlijke ervaring in. Als ik niet drink krijg ik vréselijke trek in zoet! Chocolade, van die kleine marsjes, lions chrunch...oehhh....Maar suiker in de koffie doe ik thuis nooit meer. En zoetjes...dát is wel niet zo fout!! Nooit meer doen!Troep!Ik geloof in wat Jane zegt: je was gewend aan de loze suikers van alcohol, dat vraagt afwennen en duurt een hele poos ben ik bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Voor Blondie: meid, je bent aan het doorschieten. Verantwoordelijk zijn voor je kinderen is een ding. Maar je kunt niet de toekomst naar je hand zetten.In je laatste berichtje lees ik af dat je : Als er dit of dat gebeurd... je eigenlijk gaat fantaseren.Jazeker: drinken is stom! Véél drinken is stom!Maar nu klinkt het ook wel heel erg of je al diverse rampen ziet aankomen? Klopt dat?Ik herken dwangmatigheid. En je vergroot dat ook nog uit door veel te drinken.Ik kan het niet meer goed uitleggen, ik word moe.Probeer een beetje consequent te worden en praat hier mee, over je perfectionisme, de dwang, die ook zo bij verslaving hoort.... etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik ben er nog hoor. Maar wel rustig op de draad nu.Ik heb nooit gesnoept, gewoon omdat ik nooit van zoetigheid gehouden heb. Geen snoep, koek, gebak, geen suiker in de koffie of thee. En nu ineens drop en chocolade, ijs.......... ben 10 kilo aangekomen, bah, niets past me meer en m'n buik zit me in de weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Dus jij hebt daar ook wel je ervaring mee.Vreemd toch hè?Doe je actief iets om dat te veranderen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik ben eigenlijk ook geen snoeper. Dus dan is het vreemd om ineens 5 bountys of zo weg te smikkelen.Een tijdlang lukte het me om worteltjes en tomaatjes klaar te hebben staan, die wel vulden, maar het is echt de behoefte aan zoet.Ik blijf trouwens op hetzelfde gewicht omdat ik nog geen echte knopen heb gehakt mbt tot drinken of roken.Jij drinkt soms toch ook? Of vooral niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ben je nog bezig met je hordeur???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik weet niet wat. Dit is iets nieuws voor me, was altijd slank en toen ik begon aan te komen dacht ik dat het door het stoppen met roken kwam, en de leeftijd, zal ook wel allemaal meespelen, want toen snoepte ik nog niet.Dat doe ik nu pas, sinds ik ADB ben (2,5 maand). Ik heb wel maagtabletten van de HA gekregen voor het opgeblazen gevoel. Volgens hem zit er ook veel lucht, maar ja, lucht weegt niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Sport je ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik veronderstel altijd dat een mens zoekt naar het goede evenwicht. Dat dus aankomen betekent dat je daar wat aan wilt doen na een tijdje.Ja, het ouder worden werkt niet mee natuurlijk. De slappere huid bij mij.....ben ik ook niet blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Mijn hordeur heb ik gisterennacht afgemaakt, die hangt.Ja, ik drink nog wel, maar minder dan het maximum dat ik mezelf ten doel heb gesteld, dus het gaat eigenlijk heel goed (op een enkele nacht na). Maar echt veel drinken op 1 dag is niet meer voorgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Goed! Ben je desondanks het aankomen ed wel tevreden met jezelf op dit moment.(jemig, sorry hoor, ik besef dat ik wel heel directe vragen stel. Je hoeft echt niet te antwoorden hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik bedoel... de nadelen van stoppen met roken etc... maar je doet het maar wel eventjes...en dan de drank nog!! poehhMaar kun je je erin vinden tot zover? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Echt sporten doe ik niet, heb ik echt een hekel aan. Neem wel vaker de fiets tegenwoordig, zeker met mooi weer. En ik houd van dansen, heb een DVD gekregen met latin danslessen cq oefeningen (van Patricia Paay).Ken je deze: Alles gaat naar beneden behalve mijn tandvlees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hahaha, elke keer als ik een antwoord gestuurd heb, staan er weer 2 vragen. Ben jij nou zo snel of ik zo langzaam?Ik voel me heel goed nadat ik gestopt ben met roken. Heeeeeel veeeeeeeeel voordelen. Ik denk er nog maar nauwelijks aan. Mis het niet.Zover ben ik nog niet wat de wijn betreft. Ik vind het nog steeds jammer dat ik er zo afhankelijk van ben/was, want ik heb nog steeds geen lekker alternatief gevonden. Maar ik was vorige week wel heel trots op mezelf dat ik in tijdens een etentje in een restaurant appelsap heb gedronken.Maar volgens mijn HA is dat ook niet goed, appelsap, bevat heel veel suiker. Ik vind het zo moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Sorry, ik was even de wasmachien aan het vullen.Alles gaat naar beneden behalve mijn tandvlees?Snap ik niet? Blond...hum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden