smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hoi Foto, en welterusten Witte........ slaap lekker; het is al best weer laat.Ik lig er straks ook bijtijds in. (= mijn goede bedoeling!)Was het dagje wel, hè Em? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Tenminste... ik denk dat praten over emozaken best vermoeiend is, vaak.Hebben jullie de kachel ook hoog staan? Ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Nou en of Cathy maar wel hartstikke goed!!!En over wie heb je het met die hartjes??????Over Alf en mij?Hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Nou, Jane deed ook een duit in het zakje.....die Alf boft toch maar hier!!Dan ben ik maar een koel type hè?Maar wie weet als ie straks weer even verschijnt dat ie er ook eentje van mij krijgt;)Daar slaapt ie vast goed op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft deze middag jullie allebei erg goed gedaan., Cath en Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Alf :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 ik denk dat Alf nu niet meer durft........ja Foto, het was heel erg leuk en verrassend om elkaar te zien en te spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 niks gelezen, maar hier *********************************teInmiddels 2 flessen wijn en 2 bier verder !!!Voel me echt een loser, vooral na mn gesprek met mn teamleider, mn scolingsadviseurs en al eerder met mn psych.............................Ben te... perfectionistisch, maar geen directe oplossing daarvoor..................Hoe verander je ook iemand die zich al jaren dit gedrag heeft aangemeten en niet anders weet ?sorry, noodkreet, lees morgen hoop ik wel de reactiesGa nu mn bedje in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 WoW: Alf toch.........bofferd!!!Ja Foto, het was erg leuk. Em is precies zoals ze schrijft. IRL zie je elkaar 'beter' zeg maar, maar er is al vertrouwdheid door het forum en je weet al wat van elkaar, dus je haakt makkelijk in. Tikje onwennig en spannend, maar ook heel erg goed!En dan zit het wéér mee en... ik hoop dan ook dat Em niet zo hard aan het verven is gegaan omdat ik dat heb gezegd: ze moet echt liever voor zichzelf worden.Amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ooooooooohhhh Blondie.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Heey Blondie,wat vervelend voor je dat je je zo rot voelt.En dat al die gesprekken niet naar wens gaan.je hebt al aardig wat gedronken dus slaap maar lekker meid. Hoop dat je morgen weer komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Het is echt hetzelfde als met drinken. Eenmaal een sigaret gerookt, is meer roken. Daarom stel ik de eerste uit. Nu denk ik daar niet eens meer over na. het is een beloning, Als de dag en de avond erop zit even zitten met een sigaretje. quote: Originally posted by: cathy56Ik benijd je daarin Woman, ik ben aan het minderen en zou dat graag ook zo doen. Wie weet!? Bedankt voor je antwoord! Is Zowie weer buiten geweest? Jullie kunnen snel zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Sorry foto, ben nu effe te emotioneel..............snik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Blondie, wat jammer meid.Goh, ik herinner me dat je een draadje begon over perfectionisme; het is best zonde dat je daar toen niet verder bent komen kletsen over hoezeer dit een probleem voor je is.Gauw slapen meid, en morgen de kop er weer bij!! Sterkte joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Nog even Cold Feet kijken en dan heerlijk slapen. Wilrijk, foei, de kunst is wel om nu weer op te staan en op de droge fiets te stappen. Snap je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ja daar ben ik weereven bijlezen op het themadraadjeethiek enzo. Moet nog iets bedenkenZoo, wat een hartjeswordt er verlegen vanEn Cathy, je bent geen koel type hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Heb ik ook niet gedaan Cathy, ik zou 3 ramen doen, heb er maar één gedaan.Morgen nog 2 en dan hou ik op eerst.Moet ook wel want mijn pols is een beetje erg moe. RSI door verven, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 en de rest natuurlijk Z!!!!!!!!!!!!!!!!zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, ga nu echt slapen !!!!!!!!!!!!!!!!!mn kids hebben recht op een lieve moeder (had ik daar maar eerder aan gedacht voor ik met mn dochter bij de huisartsenpost zat , gelukkig maar met een gekneusde pols) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 De verfsmurf!Ik heb ook van die buien hoor, dat alles ineens af moet.Maar het is ook zo lekker als je het even kunt laten... en fijne dingen kunt gaan doen. MmmmHa Alf:heart: shit, ik kán er geen eens 5 ofzo regelen, weet niet hoe het moet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Cathy, kom daar nog op terug als ik helder ben nu bed !!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 right !!!! bed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lees nog effe mee, maar reageer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Blondie en Woman, welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Blondie, je suggereert nu dat jij verantwoordelijk was voor die gekneusde pols? Ik hoop van niet zeg....Maar het lijkt me idd beter als je morgen reageert hoor.Alf, had je al gezien dat ik op de ethiekdraad nog wat had bijgeschreven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Woman, het lijkt me zó leuk om Cold feet nog eens van begin tot het einde te zien!Ben echter niet het type dat een dvdbox aanschaft.Mijn dochter had het over een oude serie "Lost".... van mensen na een vliegtuigcrash op een eiland.Die wil ik óók nog graag eens zien, maar het zijn geloof ik wel 6 jaargangen.... poehh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Natuurlijk Cate Ik heb in de gauwigheid ook nog watneergepend. Moet dat later nog wat verduidelijken denk ik..Nu ga ik echt nog even ...thee drinken en dan weer voor alien spelenTruste lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden