fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Goh coco..al veertien? Pff dan begint het echt pas.Liefjes..liefdesverdriet...nieuw liefje..make up...hakjes..Moet er niet aan denken Dan wordt het echt een beetje loslaten toch?Nu gaat ze al alleen met een vriendinnetje naar het centrum om er te lopen paraderen..best wel grappig.Maar je hebt gelijk. Ik vond het als kind ook super dit allemaal te doen. Spannend was het zeker..Ze is al wel zo ver dat alles liefst niet meer met mama is . Als ik haar afzet aan de dansschool en er is nog niemand blijf ik liever nog even bij haar wachten. Euh mama ga maar door hoor. Je hoeft niet mee te wachten..Geen mama's kindje meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Help even onthouden dat ik vanavond een groen pilletje neem ?!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ik moet er vandoor.Eindelijk wat frisse lucht en de zon tegemoet! tot later sweet people Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Thanx Coco maakt niet uit hoe ik genoemd wordt maar hoop snel weer druppeltje te zijn. Heb vandaag vor het eerst de wond mogen zien. Zo word ik nog Kersthaas ook hahaha. Fleur leker genieten hoor.Woman hoop dat iemand anders je hier helpt onthouden want mijn hoofd is nog erger als een vergiet. Plak gewoon een notitie op de douchekraan, doe ik eerlijk gezegt ook. En als ik vergeet te douchen heb ik er ook nog een op de keukenkraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 De lentezon brandt ècht door alles heen..Dar heb je nog wat zon genoten vanmiddag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Het is idd behoorlijk warm in de tuin op het zuiden, zo hoort het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Eventjes heel vlug tussendoor. Heb 1 1/2 uur op een terrasje gezeten van mijn lievelingskroeg en heb er 2 !! tennisballen gedronken. Wat is dit in België ? Wel, een duvelglas gevuld met 1 fruitsap en 1 tonic. Een echte dorstlesser. Heb de verleiding van de Leffe kunnen weerstaan. Joepiajeeej Woman, uw pilletje niet vergeten hé Iedereen verder, maak er een fijne avond van, ik ben er tussenuit voor vandaag. Afspraakje met collega's van het werk. Als dit maar goed komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ja, ik ben een uur aan het bakken geweest Dar. Ben jij zo allergisch voor de zon? Bedek je dan maar kuisch in Marrakesh Ik zit je te pesten hoor. Wilrijk, je bent een kanjer. Maar vergeet je niet dat je geen jongetje meer bent maar een volwassen man?Natuurlijk heb je alleen maar tennisballen gedronken. Normaal toch?Maar toch een voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hoe doe je dat dan in Marokko Dar?Sunblock en woestijngewaden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 yessssssss weekend........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Zelfde gedachte Vie. Ben jij alweer poepiebruin?Ik zit tegenwoordig ook niet meer zo graag veel in de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Lang weekend Witte!Of moet je met de pinsteren werken?Ik ga nu koken, eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 3 dagen Kate:)eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Nee hoor kate, ik word niet meer dan een soort goudkorenbruin, en dan moet ik dat nog goed doseren en veel insmeren. Verbranden, daar heb ik zo'n hekel aan! Getver, dat alles pijn doet. Of dat je zo'n rooie neus krijgt die gaat vervellen.En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Zal ik je wat grappigs vertellen Dar..Sinds ik niet meer vol in de zon zit, maar onder een parasolben ik nog nooit zo bruin geweest.Klinkt heerlijk hoor, lekker op vakantie.Ik gun je nu alvast veel voorpretTennissen jullie met bierglazen in Belgie??? Wilrijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hoi allemaal,Ook weer wakker Kate? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 mooi mooi mooi DarGeen ide waar het ligt waar je naar toe gaatmaar dat je gaat is al zo geweldig hahaHeerlijk voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hoi Dar Zat even je bericht op de boomdraad te lezen..Kneuzingen zijn minder, kan arm nu tot de helft optillenGeen HA dus, niet nodigGoed zo Wil,zolang je maar geen tennisarm krijgt van die tennisballen hijsen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ga mijn arm nu gebruiken om eten naar binnen te werkenlaters.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Dar wanneer ga je, heb het niet ergens gelezen...en hoelang? en... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 smakelijk AlfDeze dame gaat 5 dagen naar de big appel in september:)Geloof dat ik me er net zo op verheug als jij...Ohhh en dan neem je natuurlijk ook heel veel kruiden mee terug zeker??Waar je dan zeker met Vie over gaat bomen, wat je ervan maakt enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ik heb flink gewerkt aan kostuum vanmiddag. hele grappige schoentjes gemaakt Nu stoppen. Moeilijk want ik wil méér méér méérmaar dan ben ik morgen kapot en das nie goeDusDouchen, hondje uit, eten. En genieten van mn kunstwerkjes van vandaag. Dat is ook belangrijk x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 ja erg belangrijk. Volgende week zit vol met potentiele valkuilen. Geen zin om daar tegen te verzetten, dus doe ik het zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 zo de eerste dag zit er bijna op,en ik ben zelden zo ziek geweest,wat een troep is die drank toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Goedenavond. Niwi van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden