Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hoi Jacc, ja hoor, wel iets bijgekomen maar voel me nog steeds een dweil.Maar gaat goed komen hoor, moet het gewoon accepteren dat vandaag mijn dag niet is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Goedemorgen niwi, marieke44, smid, Kore, Dar, druppeltje, Emmaroos, jacc, borretje, Vie Niwi, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Zo lekker uitgeslapen, ben best blij vandaag. Wat dingetjes te regelen en dan weer verder met kostuumOpdrachttopje is gister betaald en meegenomen. Fijn als iemand dan geen dank je wel zegt....Maar ja, ben blij dat ie af is. Weet niet of ik het nog eens doe. Liever dan reparaties, maar nog even geen hele opdracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Das ook onfatsoenlijk Woman.Dat er geeneens een dankjewel af kan.Leuk is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Em: dan is het heel makkelijk: lekker op de bank met een boek of even bijslapen, je hoeft tenslotte niets, je verven kan wachten, eigenlijk alles kan wachten, de zon schijnt toch niet dus wat let je?? Gewoon even aan het gevoel toegeven als je moe bent.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 De zon schijnt toch niet Jacc????Hier is het hartstikke warm joh, zonovergoten.Mijn stretcher staat al klaar, bikini aan en bakken maar, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Naar buiten !Tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Foto:heart:Bor, woon jij ook in het noorden? Wist ik helemaal niet, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Grappig, terwijl ik dit aan het typen ben begint de zon een beetje tevoorschijn te komen, nog niet veel hoor, gisteren was prachtig in ieder geval, was in de middag een boek aan het lezen in de zon, niet ingesmeerd omdat ik altijd denk dat ik dit niet nodig heb en met een behoorlijk rood hoofd en knieschijven naar bed gegaan gisteren hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Bor, geef me je adres maar, kom er zo aan hoor haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Okeeeee uut Fryslan, nou dat kin ik ek wol yer, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hallo allemaal,Niwi van harte gefeliciteerd met je verjaardag :present: Emma Woman knuffel voor ZowieBen geen pinksterhaas geworden. Nu hebben ze de wond van mijn achtehoofd via mijn voorhoofd verbonden. Staat wel wat netter moet ik zeggen want lijkt meer op een lage haarband. Nu nog een veer achterin en ik ga Indiaantje spelen hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Okee Drup, dan gaan we je nu bombarderen tot Pinksterindiaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Bor, hihi, ik vind je wel hoor!!! Ik ga er even tussenuit, tot later anders morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Niwi, Van Harte Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Verdikke nog aan toe, ik schrijf wat in Zeeuws dialect, maar zet er dan tenminste nog een vertaling bij Maar ik begrijp dat er staat: straks zijn we nog buren ook. Ben op pioenrozen uitgeweest (wilde Dar aftroeven natuurlijk) , maar nog niet te krijgen. Is toch meer iets voor vol-zomer, zei de bloemenman. Wel veel dahlia's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Prachtige muziek gevonden voor mn solooptredens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Nee Bor, ik kom net uut fryslan mar ik ha 17 ear in Ljouwert wenne. Nou ien Greens.hahaha, wat leuk is taal toch he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 quote: Originally posted by: DarWat een rijke taaldag vandaag op het forum. Ik kan het allemaal niet meer volgen hoor, spreekt er ook nog iemand ABN hiero? Een klein geheimpje van mij: Casablanca, Marrakech, Fez... here I come! Ohhhh, Dar, Marrakech.......... daar ben ik geweest, is FANTASTISCH. Kom ik later nog op terug, heb nu geen tijd. Moet straks voor 2 dagen naar Rotjeknor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hoi jacc, Carolien, woman, druppeltje, Dar, fotograaf, Vie, Hannah, borretje, Emmaroos, cathy56, Coco.Wat zijn we weel met z'n velen hé. Schitterend dagje vandaag met veel zon en warmte, en het gaat nog beter worden heb ik gehoord Ben hier maar heel af en toe, zit met veel pc-werk.Mails al in orde gekomen Caro ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hier volop pioenrozen te koop.Maar ik heb ze ook in mijn tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Em, je klinkt 300% beter dan de laatste keer. Wat een verschil, goed zo, sterke vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Haha, bor, dit lijkt wel Scandinaafs voor mij. Ik moet hier toch geen plat Antwaarps gaan beginnen spreken hé Vind het wel een boeiend taaltje dat Fries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Nee Dar heelt heel slecht maar is een erg grote wond en ze moeten hem telkens open maken om bloedstolsels te verwijderen. Het is oud bloed uit die bloeduitstorting dus loopt niet af via de drain vandaar nu drukverband. Het beste zou zijn een hoofdhuidplastiek maar dat doen ze niet snel en zou er dan maanden mee zoet zijn dus wil de HA het zo even afzien. Onder de wond blijft het steeds bloeden wat in die deuk blijft liggen dus stolsels vormt. Maja kreeg vandaag een telefoontje dat ik rijlessen krijg voor de scoot want durf haast niet meer te rijden. Had ik al meteen om gevraagd maar ze vonden het niet nodig en nu het te laat is wel hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hier is het nogal bewolkt maar de temperatuur is lekker. Mijn angsten zijn wel aan het verminderen maar spanning en het 'vastzitten' blijft. Gelukkig heb ik de laatste dagen geen librium meer hoeven nemen want ik vind het eng spul. Wel prettig te weten dat het in huis is voor het geval dát. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden