niwi Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 dank je wel, emmaroos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Dank je Bollie en ja, ik denk ook dat ik het nodig gehad heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 wel je kan je dutje 's middags doen Hannah, wordt meestal een siesta genomen omdat het dan te heet is om in zon te werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 bon, tijd om terug aan het werk te gaan de getallensymboliek in de kathedralen wachten op mij.nog een fijne zonnige dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Oooohh, ja nou snap ik het Zonnetje. Het is dus niet ik kus, maar "ik kuis". En een schup is een spade."Noe oar ik je, zei d'n doaven, in 'ie kreeg 'n steen in z'n nikke", en dat is weer Zeeuws voor: nu begrijp ik je, het komt bij me binnen.Ja Hannah, jij zei het ook al, daar is toch niks mis mee?Hallo Emmaroos, fijn dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hoi Vie, dank je:present:Rustig hier ineens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hannaaaahhhh... please zeg. Ik heb het helemaal niet over zes versnaperingen gehad, en ook niet over drie jaar droogstaan, wat ik trouwens een vreselijk woord vind.In juni mag ik deo volente 24 maanden zonder alcohol aantekenen.En waarom zeg je niet gewoon dat je me dom vindt, of dat je je aan me ergert, of weet ik wat?Kind, leef je uit Ik vind die steken onder water van jou zo vervelend, mag ik dat zeggen?Ik zit hier om er beter van te worden, en jij?Emmaroos, vertel.Ik had gisteren op therapie een concentratie-oefening waarbij ik maar 50% goed navertelde van wat mijn therapeute mij vertelde. Toen zei ze: eens kijken of ik het beter doe, vertel jij nou maar wat.En prompt wist ik niks meer te vertellen. Heb jij dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Als die arbeidsdeskundige dat vorige week aan mij had gevraagd dan had ik 0% kunnen navertellen.Ik snapte er niks van.Gisteren zat ik daar en begon hij weer in het Chinees te praten tot hij ineens vroeg waarom ik zo gespannen was.Nou ja en toen kwamen al mijn grieven naar buiten.Wat heb ik gejankt en gescholden, hij werd er wit van om zijn neus.Maar ik weet nog niet wat hij vertelde. Theo was mee, die gaat het vanavond aan mij uitleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 G'morgen allen.Er is er één jarig? Gefeliciteerd!Heerlijke dag om jarig te zijn. Is het bij jullie ook zo lekker, met zon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ha Mupke, je hebt de draad gevonden.Wees welkom hier, leuk dat je er bent.En hier in Groningen is het stralend weer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ja, dat weet ik natuurlijk wel dat het in Grunn' stralend is. Ik had de draad gisteren ook al gwevonden maar je leest vast niet alles terug. Doe ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hola Niwi,Buenos DÃas.Te deseo un feliz cumpleaños a tì.Hace muy bién tiempo.Un dia muy especial para tÃ.Saludo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 gracias, Soothe....es un dia como todo los dias Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Estoy un poco loco. Lieve mensen een groet, ik ben er niet meer.@ Emma, keurig gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Igual que siempre.Houd het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 si, hombre...parecido como siempre...Y estoy muy secano... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hasta la viste, zalle me maar zeggen Mupke, ik vind je introductie bij wie-is-wie zo leuk. Het ziet er zo eigenwijs uit: "Ik ben er ook!"Ik zie meteen een meisje voor me dat haar vingertje opsteekt en zegt: ja hallo zeg, hiero, ik ben er ook nog!Maar misschien ben je wel een grote struise vrouw die iedereen op haar pad meteen neerslaat.... Vertel eens wat je vandaag allemaal doet?Het werk gaat gewoon door hier, alleen moet ik van alles opzoeken op internet om die vertaling goed te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Goede morgen allemaal.Jarige gefeliciteerd.Lieve mensen maak er iets van vandaag het weer is goed, het weekend nabij.En achtere elke BERG begint iets nieuws.Ik ga nog ff aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Soothe, dank je:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Emma is goed. Ook ik ben eens gestopt, en ik zal de laatste zijn om te zeggen dat het eenvoudig is.Er werd hier voor de echte stop ook teruggevallen.Dus respect wanneer iemand zich er doorheen sleurt.Ook ik heb een stukje therapie, liever een stukje therapie dan weer terug bij af zijn.En Vie, Twee jaar of drie jaar. De pastis, twee of drie.Je hebt je herpakt en mag er zijn.Nu aan de psyche werken en het zou goed moeten komen.Voor velen ben je een gortdroog voorbeeld.Droog als een cactus in de Kalahari.Vie.Nu moet ik echt weg.Vie, een weekend voor quality time.Groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Wat lief van je Borretje.Heb alleen maar geslapen, tot vanmorgen aan toe, kun je nagaan wat een achterstand in slapen ik had.en emoties maken je zooo moe.verder voel ik me vandaag nog steeds raar. er komt ook niks uit mijn handen.Heb net even gedouched, verfkleren toch maar aangetrokken maar kan er niet toe komen om ook daadwerkelijk bezig te gaan.Ga denk ik toch met een boek in de tuin zitten. Maar ook dat komt er niet van.Hoe is het met jou? je zoon komt morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Proficiat aan de jarige Niwi en nog veel "droge jaren" Santé Niwi en wat je ook eet of drinkt, laat het je smaken en geniet van je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Wat heerlijk voor je Borretje en voor jullie.Wat zullen jullie lekker van elkaar kunnen genieten.Ik wens jullie een heel fijn weekend toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Goedemiddag allemaal, kom ook weer even binnenvallen...Niwi: Van harte gefeliciteerd!!!Emma: hoe gaat het met je meis, beetje bijgekomen? Slapen is in mijn ogen de beste heelmeester Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden