Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Trusten Woman:lips:ja, heerlijk is dat he, en wij hoorden dan de duitse versie van mama. En het Schwalbenlied enz enz enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Je bent bjina te interessant om je welterusten te wensen Emmaroos, maai k ga toch braaf doen,Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hahaha, die Vie.maar welterusten meis en allemaal want ik kruip er ook in.Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 o ja, Will, als je dit nog leest: een hele goede reis gewenst en een fijne vakantie.kalinichta:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Glimlach op mijn gezicht bij het lezen van kalinichta. Wat is het lang geleden dat ik dat nog hoorde !Kon niet slapen, zit hier af te tellen, je weet wel, vertrekstress Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ti Kanis Will?Mia Chara! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Em: ????????? ?? ?????? ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Euh, oesje, waarom staan daar nu allemaal vraagtekens, dat moest grieks zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Em, mijn Grieks is eerder beperkt hoor, maar ik ben er zeker van dat je iets liefs wil zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ja, haha.ik zei: hoe gaat het met je Will?Met mij uitzonderlijk goed!Maar ik ga nu echt slapen en wens jou nogmaals veel plezier.See you!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Mercikes lieverd, tegen dat jij wakker wordt ben ik al bijna halfweg.Slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Wing, speciale man, ik ga me klaarmaken voor de reis en vertrek dra.Ik ben blij dat jij blij bent.Aan iedereen morgen......tot in Venice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nog een mooie afsluiter:Denk goed na over je probleem.Is er een oplossing? Dan heeft het geen zin je zorgen te maken.Is er geen oplossing? Dan heeft het geen zin je zorgen te maken.Bye bye ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Wing, ik heb een lastige week; ik laat me wat meesleuren. Maar ik zie wel wat ik doe ik duik met m'n automatische piloot in de verdedigingsmechanismen; bekend, vertrouwd, denkt wat veiliger om die reden. Maar ik voel me er niet lekker eronder; lamlendig. Normaal zou ik allang een borrel of welke vluchtweg dan ook hebben gepakt om die lamlendigheid niet te voelen.Nu niet meer; ik kijk gewoon toe: ik lach wat om mezelf, neem wat afscheid van bekende patronen, heb wat verdriet, laat maar gewoon ff gebeuren, niks mis met gevoel. Ik begrijp wat er in me gebeurt zeg maar en vind dat niet erg. Ik ben er niet depri van ofzo maar ik zit wel heel duidelijk ff niet lekker in m'n vel.Ik vind juist jouw bericht van 0.50 dan weer een verademing, ach ja, natuurlijk, dat is er, ik hoef alleen maar te los te laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hee persoonlijkheid afgeleid van masker; leuk dat wist ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden