Spring naar bijdragen

1e Pinksterdag 23-5-10

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 385
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hihi Dar, ga maar niet verder vragen..... Heb wel net je bericht van 15:32 gelezen, ik kan er niets over zeggen, heb geen zussen, kan me wel voorstellen dat je je een soort aangevallen voelt, aan de andere kant kan je ook denken: ik heb het allemaal mooi voor elkaar, jullie zeggen maar wat je wilt! En trouwens, als ze dan zonodig een huis voor je wil kopen, laat d'r lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje oppervlakkig antwoord wat ik je net geef, maar ik zou er niet te zwaar aan tillen, ik merk zelf dat als ik niet lekker in mijn vel zit, ik heel weinig kan hebben van mensen, ook al bedoelen ze het wel goed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker herken ik dat Dar! Ik heb toevallig drie oudere (half)zussen, en alledrie zo verdraaid geslaagd! Ze zijn alledrie mailjonaire, echt waar.
Ik denk alleen niet dat je je iets moet aantrekken van slinkse opmerkingen. Of ik bedoel eigenlijk te zeggen, misschien wilde jouw zus gewoon aardig voor je zijn en jou niet de grond intrappen ofzo. Ik weet het niet, maar als jij tevreden bent met hoe je leeft (met al die mooie kleurige muren ;) ) zou ik me maar niet al te druk maken over wat zij denkt.
Wat zou er zo erg voor jou aan zijn als zij denkt dat jij niet voldoende geslaagd bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of misschien is ze wel jaloers Dar, op jouw vrijheid en zelfstandigheid. :)
Je weet toch eigenlijk nooit echt wat een ander denkt.
En als het je blijft bezighouden is het eerst uitgebreid voor jezelf opschrijven, hoe of wat je voelt en wil, misschien best een goed idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Dar, ik begin me een soort beeld te vormen van die zus van jou.
Maar ik weet het, het kan soms best pijn doen als je dat soort opmerkingen krijgt.
Fijn om even van je af te praten.
Het is dat ik niet goed hoor, anders zouden we misschien wel uuuuuren door kènnen kletsen.

Slechts een half uur heb ik in de zon gelegen en ik zie er uit als een kreeft. Die is echt fel.
Mijn zus is weer ter4ug uit haar zijderoute, kreeg net een sms.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou of het een speciale plumber is weet ik niet Dar, maar blijkbaar is half Rotterdam verstopt, want hij heeft het heel druk. Ik ga vanavond ook niet meer terug naar VP, want lief is toch naar de vijftigste verjaardag van mijn vroegere hartsvriendin met wie ik later niet zo prettig uit elkaar ben gegaan. Hihi, wat ingewikkeld. Nee, ik zit er niet mee.
Ja, lavas kan je zaaien. Ik haal kruidenzaad meestal op de bloemenmarkt, of soms bij een tuincentrum. De eerste keer zaai je het, eerst voortrekken in potjes, en dan de plantjes uitzetten in een bak. Je hebt eigenlijk maar een of twee plantjes nodig.
In de winter sterft het bovengrondse af, maar in de lente kan je de wortel scheuren, en dan krijg je weer nieuwe planten.
Ik laat ze niet ouder worden dan twee jaar, want dan wordt de smaak minder. Dus dan zaai ik weer overnieuw.

Wat leuk, dat kasje, ik kan zomaar helemaal met je meeleven.

PS heb je ook antwoord gegeven op de receptendraad. Je krijgt een zakje van me als je even geduld hebt.

Daar hebben we Wilrijk ook. Hallo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom even snel mijn neus laten zien;)

Gisteren gewerkt en daarna bij vriendinnen gegeten. Heb niks gedronken en had er ook geen moeite mee gelukkig. Vandaag lekker in het zonnetje en ook nog wat hardgelopen vanochtend.
Ga zo koken, kinderen zitten in bad...

Morgen 3 maanden alcoholvrij: joepie!! :)

Fijne avond nog iedereen! Morgen wéér een vrije dag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens.......ik ben aan het koken maar net ontploft tegen mijn luie (verkeerd opgevoede) pubers.

Dar,
Ik zocht jou toen straks voor antwoord maar weet niet meer waarop.
En ja, ik ken dat soort types wel.
Loslaten!!!!!!!! (huh!)

Het liedje kun je vinden op you tube het is andre rieu met andre van duin (die echt héél mooi "het dorp"
zingt....) daar krijg ik nou tranen van.

En verder heb ik een GIGA probleem met een vriendin die me gisteren sms-te en die ik net belde.
Ik weet het niet meer hoe ik haar kan/moet helpen ze is erg depressief en heeft een dochter met een
gedragsstoornis erg rot, maar ze is dus (weer) suicidaal.
Haar moeder is er nu, maar die gaat zo naar huis, ik kan haar niet ophalen.
Ik ben herstellende en voel me ook niet zo lekker vandaag/gisteren.

Wat NU?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het echt niet meer, de dokterspost kan niets doen.
Haar psychiater niet, haar moeder niet,
ik niet, het is toch vreselijk?
Het kind wil niet met mij mee trouwens
dat is geen optie, dan is die moeder alleen.

Ik KAN DIT NIET OPLOSSEN maar toch voel ik me
machteloos.

Wat een machteloos, rottig,vervelend, ellendig gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, nu zit ik meteen met dat lied in mijn hoofd. Mooi!
Je kan niks doen. Je bent niet verantwoordelijk. Zoals ik jou ken heb je gedaan wat je kon doen. Nu is het aan haar. Loslaten?
Dag Alf. En dag Ekster. Dag igor, irritant hè, zandvlooien. Was het leuk? Dag lieve kijkbuiskinderen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...