Alf Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Dag lieve Bol, Yvonne, Witte..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Fijne dag Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Did you ever wake up in the morningWith a freight-train running through your headAn empty whiskey bottle by your pillowAnd a burned out unfinished cigaretteThe night went up in smokeLife is but a joke manBut I see nobody laughingDid you ever live a dayLike the next day would never comeBlood's dripping on the floor, but who caresWho needs you anywayYou're a stranger to yourselfAnd this ain't no joke manBut I can't stop laughingGreedy, angry people make meRun around in circles backwardsDown the lonely road that keeps meRun around in circlesHow I want to try againExcuse me can you lead meI just want to try againExcuse me can you lead the wayJust take me by the handHow I want toDid you ever find yourself drowningIn a dark and crowded barThe barman keeps on pouring and you're kissing everyoneThe night will never end'Cause my horse is still saddled upThat's why I am still laughingPrachtig liedje toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Fleurtje, je bent een beetje ongeduldig. Begrijpelijk hoor. Ik vermoed dat je dinsdag wel iets van de makelaar hoort. Ik ben er weer uit. Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Goedemorgen allemaal...Hier stralend weer, ik heb de balkondeur al openstaan, kan gratis en voor niets van de kerkdienst meegenieten (ahumm) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Zag gisteravond nog John Mayer op tv (nl3)Wat een geweldig gitarist en singer/songwriter!Ze zaten er met zn 2en, allebei gitaaren dan blijven boeien, dat is heel knap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Dat is zeker een mooie tekst Fleur. Van wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Alf, heb ik ook nog een stukje van gezien, goed he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Jullie ster VieAnouk Ben al vier keer naar een optreden geweest hier in het sportpaleis. Is een dame om U tegen te zeggen.Persoonlijke smaak natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 het was de tip van vandaag bol:)Ik vergeet gewoon iedereen een fijne pinkster te wensen.Gelukkig is het hier nu wel mooi weer.Ik ga lekker van het zonnetje genieten.Iedereen een fijne dag!Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 ohhh bol moet Mupke zijnPfff ik moet ff beter op namen lettenipv icoontjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Dag Wittemisschien ben je straks een Bruineof een Rode...Is een waarschuwing gegevengeloof ik voor hoog stralingsgehalte van de zonJa Jacc, impressingzo makkelijk als hij speeltZag dat hij kort geleden ook in DWDD was..En bij Oprah, had nog nooit van hem gehoordGa er meer naar luisterenSpeelde ook bij afscheid M Jackson.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 quote: Originally posted by: witteohhh bol moet Mupke zijn Pfff ik moet ff beter op namen letten ipv icoontjes Ik zou niet te lang in de zon gaan zitten Witte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 quote: Originally posted by: witteohhh bol moet Mupke zijn Pfff ik moet ff beter op namen letten ipv icoontjes Ik was al aan het zoeken op welk berichtje van Bolletje jij reageerde. Stom, hahahaa Ik ga nu echt. Even de tuintafel van zolder halen. Dan kunnen we lekker buiten onze overbroodjes eten straks. Baal een beetje want gisteren was toch voorspeld dat het hier in Grunn' bewolkt zou zijn? Anders had ik een dagje Borkum gedaan vandaag.Nu maar iets anders bedenken voor vanmiddag om toch buiten even iets met mn zoon te gaan doen. Zal wel midgetgolfen worden dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 tringgggggg telefoonplan veranderdBlijf ik nog heel ff hierLekker bijkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Midgetgolfen....probeer die 'midgets' niet te hard te raken, zo zielig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Wat een telefoontje al niet kan doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Haaa, die is grappig Alf. Dagdag jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Nou Alf thnx voor de waarschuwingDat is overigens geen waarschuwing om te negeren hoor.Je wil niet weten hoe snel het aantal mensen met huidkanker groeit.Maar wees gerust Alf, deze dame zit altijd onder een parasol en wordt ondanks de parasol ook lekker bruin, maar niet meer rood dus:DJij bent grappig Mupke teleurgesteld zijn omdat de zon schijnt hahamidgetgolf ze in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Heeeee allemaal,(scheelt weer kopiƫren...)Gus, Alf je hebt een ander onderschrift; mooi. Deze vind ik mooier dan je vorige!Alf, slaap je al wat beter??Ik zag Jacc ook! Lekker weer he Jacc.En komt Mupke ook uut Grunn? Gezellig!Ja, iemand op het forum zei gister toch dat het bewolkt zou worden? Kan nog komen, maardan gaan we nu maar snel genieten of niet dan!Ik heb 3 uurtjes werk erop zitten, pijnlijke rug, ook van het tuinieren van gisteren.Nu maar lui op de tuinstoel dus.Doeii!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ik vind de zon prettig maar kan er niet meer inzitten. Sinds 2 jaar heb ik een vorm van vitiligo plaatselijk in mijn gezicht. Als ik bruin word (en dat word je altijd geeft niet men moet toch naar buiten) krijg ik enorme afscheidingen van kleur op mijn gezicht. Hoe meer zon, hoe slechter dat wordt. En we hebben natuurlijk bij mooi weer Ć©n een vrije dag altijd onze krijsende, schreeuwende, gillende, huilende buurkids, waar ik HELEMAAL allergisch van ben dus ik zit NOOIT meer buiten. Stom hĆØ. En er staat een mega-trampoline op mijn terras voor Dochter, dus buiten eten doen we ook nooit meer. Ik weet het, het is stom, maar als we buiten eten, moet ik zelf toch het meeste naar buiten sjouwen en weer terug terwiijl ik juist rond het eten mega-weinig energie heb. Maar goed, dit zo lezende denk ik: HOUT, die trampoline opruimen, naar achteren of zo, een een half uurtje zonder de parasol is wel goed voor je. Word je misschien minder zeurderig, gna gna gna . Einde persoonlijke preek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Fijne pinksteren allemaal! VM, mooi is dat he, om er achter te komen dat veel van de redenen om te drinken niet waar blijken als je stopt. Het geeft misschien even wat meer rust als je een borrel neemt, maar uiteindelijk wordt het rustiger in je hoofd als je niet drinkt.Drank creƫert onrust en hunkering en vergroot alle onvrede alleen maar uit.Ben je al een beetje over de schrik heen van het ongeluk van je vriend?Lianne, ik maak het tegenwoordig ook niet meer zo laat op feestjes en ben de volgende morgen altijd blij dat ik fit en uitgerust ben. De drinkers zitten nou eenmaal het eind van de avond op een andere golflengte. In een ander wereldje. Ik voel me in dat wereldje niet meer zo thuis. Wil ik dus echt een gesprek met iemand, dan moet ik dat aan het begin van de avond doen.Van de andere kant heb ik nu meer gesprekken met de mensen die niet of weinig drinken. En dat is weer een verrijking. Maar als iedereeen zuipt wordt het natuurlijk lastig.Kun je niet een slaapbankje voor jezelf regelen voor de nachten dat manlief zijn roes ligt uit te snurken?Ik ga vandaag maar eens lekker relaxen in een tuinstoel. Niet meer in de volle zon, maar onder de bladeren van een boom. Ik hoef niet meer zo nodig een rooie kop of verschrompelde huid hihi.Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 amen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 smsje plan weer andersDe toedels en geniet van het mooie weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 O ja dat is waar WitteHad ergens eerder gelezen dat je bruiner werdonder de parasolHoi CathyVannacht zonder app. geslapenwerd het een beetje zatmisschien vanavond weer welwoensdag komt cpapmevrouw uitlezenSlapen is dus nog hetzelfde....Gebeld naar ZH of ik 4e dagen na operatie wel kan optreden, heb dan een optreden in BelgiƫHoongelach was mijn deelkan natuurlijk helemaal niet en zeker geen blaasinstrument, was ik gek of zo...tsssKNO belt over 2 weken voor meer info anders moet ik nog meer optredens afzeggen mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden