Spring naar bijdragen

2e pinksterdag 24-5-2010

witte

Aanbevolen berichten

Ja pffff
Ik zie het steeds bij mezelf
Groot verdriet straal ik uit ook al ben ik blij.
Ik moet ook maar eens aan de maskertjes enzo. Of eens een gezichtsmassage nemen...

quote:

Originally posted by:
Emmaroos

ja, erg is dat he Woman, nou heel veel water drinken is ook goed voor de huid en natuurlijk fruit.

Maskertjes en scrubs, ik zal mijn best eens doen de komende tijd.

heb me ook wel erg verwaarloosd met al die klussen en dan die zorgen erbij, brrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

meshie hoe kom je aan die 6 eenheden per week? heb je dat jezelf opgelegd,of is dat eoa norm van
tactus?

tasseke ik voel met je mee,heel onrechtvaardig eigenlijk,maar toch goed gehandeld,chapeau!
ik heb zelf ook een tijdje voor de bob gespeeld,en inderdaad wat worden die lui vervelend op het laatst,en niet naar huis willen,kom je veel te laat in je mandje etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal.
Kom zo ffff binnenwippen en lees een klein stukje, alles lezen is te veel om dat ven snel te doen.
Maar ik zie daar er zo nu en dan gehuild wordt, zou ik soms ook wel willen, maar de tranen komen bij mij niet. Te ver weg gestopt denk ik.
Verder heb ik wel een fijn weekend, het is nog niet voorbij. M,n dochter was er met kleinzoon en dat is heel gezellig. Mijn man is meestal erg stil en m,n dochter praat voor twee. Ik hoefde alleen maar te luisteren.
Eigenlijk moet ik vanavond nog een boek lezen, maar heb er niet zoveel zin in. Een Belgische schrijver, ha.ha. Overigens altijd hele goede schrijvers.
Ik hoop dat jullie toch ook fijne momenten gehad hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar, naar patienten toe kon ik mij ook altijd goed houden, zo proffessioneel ben ik wel.
Ik bedoelde als ik een gesprek had met mijn hoofd wat over mijn functioneren ging of over de afgelopen tijd.
Dan werden er zoveel dingen gezegd wat mij kwetstte, dan moest ik daarvan huilen, ik haatte dat.
En dan is dat voor mij een teken van zwakte, zo van, kom op nou Em, laat je niet altijd zo kwetsen, wie zijn zij nou helemaal.
Ook zoiets, ik ben ook zo'n super gevoelig mens, vreselijk vind ik dat.
Dat ik zo gauw aan mijn pijnplekken laat komen, wanneer gaat dat nou eens over!! Dat je niet meer gevoelig bent om de diepe beschadigingen die je opgelopen hebt in je jeugd. En ook later.

Wat je zei over die buitenlandse mensen. Wij hebben wel patienten gehad en dan overleden ze en die mensen gilden echt het hele ziekenhuis bij elkaar. Doen ze gewoon en dan zijn ze het ook weer kwijt.
Ik vind dat zo geweldig. Konden wij dat maar, zat je ook niet zolang in het rouwproces.

Woman, lekker tutten, is goed voor ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry.
De taal welke hier geschreven wordt is er een die ik niet begrijp. Misschien ben ik toch te oud?
Of zit nog te kort op de site, of doe te weinig mee met de discussies. Dit lijkt wel multiple s.
Ik heb ook eigenlijk te weinig tijd een hele dag volgen is ongdoenlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat je zoveel voorraad in huis hebt, Meshie.
Is dat handig in dit stadium?
Nou ja, je hebt het nu eenmaal in huis dus veel doe je er niet aan, lijkt me wel heel erg moeilijk.
Maar probeer je anders even te verdiepen in een boek of krant of tv. Dat leidt ook af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, die voorraad, niet zo handig, maar tot nu toe heeft het me niet gestoord. Het ging prima, maar ineens....ik weet niet wat het is. Er is nu een half uur verstreken, het moet toch minder gaan worden, zo'n moment zou ik denken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bekijkt het allemaal precies van de andere kant Dar maar ik begrijp wel wat je bedoelt en daar heb je ook gelijk in.
Ook dat stukje van loskomen van de verslaving bedoel ik niet helemaal. Ik bedoel eigenlijk als mensen een opmerking maken wat lijkt op wat mijn pleegmoeder altijd zei, bv wat ben jij toch dom, dat dan mijn haren alweer recht overeind gaan staan. Heel erg vind ik dat want ik moet dat loszien van mijn moeder.
Daarom baal ik ook zo dat ik het gevoel heb dat ik levenslang heb.
Dacht dat het rugzakje leeg was???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima toch Meshie. Even de trek uitzitten...

Ondertussen volg ik het verhaal over huilen en zo.
Ik heb wel gemerkt dat er met 2 maten wordt gemeten. Wanneer je goed valt in een groep kan men heel begaan zijn met je. Maar o wee als er een ander huilt, dan is ie ineens een beetje sneu.
Volgens mij is het opgepast geblazen om je zo kwetsbaar op te stellen.
We hebben niet voor niets de mogelijkheid om een muurtje op te trekken; dat is zelfbescherming.
Dan maar even op de wc gaan zitten te janken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat Cathy is nou precies mijn allergrootste probleem.
Als ik huilen moet, dan moet ik huilen. Nu!! en niet straks op de wc. Ik heb gevoelens nog nooit uit kunnen stellen.
Dat is hetzelfde, bedenk ik me nu als dat directe behoeftebevrediging. Alles moet NU, meteen!!
Snap je wat ik bedoel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...