Spring naar bijdragen

nieuwe dag, nieuwe kansen

Choice

Aanbevolen berichten

vooral de slapeloze nachten zijn erg. dan heb je ook zoveel tijd om te piekeren. overdag heb ik gelukkig mijn werk. maar tijdens de pinksterdagen heb ik het heel zwaar gehad. en ben terug gevallen. en dan begint de ellende weer opnieuw. slecht slapen, ontwenningsverschijnselen. ik vind alcohol niet eens echt lekker, ben nooit een gezelligheids drinker geweest. het is echt alleen voor het fijne, verdoofde gevoel, dat ik drink.
maar wat ik net las is waar. vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven. en ik wil heel graag dat het vandaag een definitief keerpunt zal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Choice, vandaag wordt wat jij ervan maakt!
Het is erg jammer van die Pinksterdagen, als je het moeilijk krijgt, kom alsjeblieft naar hier.
De kan is groot dat je dan zoveel steun krijgt dat je er een trotse dag van maakt.
En natuurlijk blijven er zware dagen en momenten of zelfs periodes.
Het gaat er om dat we de uitdaging aangaan en de crisis als kans kunnen ombouwen.
ik weet het, het zijn wat new age-achtige termen, die je ook een iebelig gevoel kunnen geven,
dat heb ik zelf ook als ik er midden in zit. Maar op andere momenten kloppen ze zo maar. Zet m op meis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...