Mai Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hermie, wat zal ik zeggenIk zie het nog steeds te laat..Vannacht dreef ik op woordenen teksten terug, terug..Morgen een jaar de deur uitHet wentAl denk ik somsI must gone mad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Lieverd als ik je lees zie ik je 'driften'. Probeer een doel voor ogen te houden dan weet je iig waar je naartoe werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ja hermieDe laatste dagenleef ik weer in eencontinue vangrailmomentKennelijk do I like shocktherapieBen onderweg hermieliefEn het komt helemaal goed!Heb met plezier gelezenhoe goed jij bezig bentMooi! (Binnenkort meer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Thanx Hermie zal ik zeker doen, bedankt voor je aanbod !!waardeer het zeker, maar ja naar 14 jaar komt dat jargonzeker aan bod thuis.Moet nu ineens erg lachen om het feit dat mijn maneens met het woord pendek kwam, hi hi.En ik geheel verwonderd was, nu is het bij ons ingeburgerd,zelfs de kinderen zeggen het als ze een onderbroekbedoelen.Trustuh ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Sterkte Flippa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Schat het gaat nu even niet om mij, ik lees zoveel tussen de regels door en voel dat jij zoveel in huis hebt. Focus, dat kun je! Als ik je kan helpen op wat voor manier dan ook dan weet je me te vinden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Yep!Dank je welDingen komen samenHeb lang tijd nodigSo be it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Slaap lekker Filippa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ok Marjo, slaap lekker meissie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Kom ik hier net nog even wat steun zoeken, is iedereen weg (sorry, behalve jij Akadoenka, ik ken je trouwens nog niet).Morgen de GROTE dag, presentatie van 2 jaar opleiding, spaannneeennnd!Als ik nou maar wel kan slapen zo...flink zitten stampen net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 En nu is A. ook al weg. Wat een vroege vogels...WIIITTTEEE! Opstaan!en HHAAADDDOOCK! Jullie behoren toch meestal tot de nachtploeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Dan nog maar een pafke buiten, en te bedde.De wekker gaat alweer om 6:00 uur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Spannend AlaineGoede nachtrustdoet wonderen Good luck! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ik log nog even in om te vertellen datik toch een smsje heb gekregenooooow die onzekerheid....Mama miaWoensdag slaap ik dus bij hem.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Nu echt slapen doegdoeg xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden