albertina Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Het is niet niks, zeker niet.Maar het komt allemaal goed.Hard werken en onder ogen zien watik heb laten liggen.Hoe ik er zelf onder ben verschilt per dag,soms boos, soms verdrietig.Het hoort er allemaal bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Gudmeurning y'all.Blondie van harte met je verjaardag Tina wat fijn om je weer eens te lezen.Hooikoorts heb ik bijna twintig jaar heel erg last van gehad. Een jaar of tien geleden was het van het een op het andere jaar vanzelf over. Je lichaam bouwt toch antistoffen op.Er is dus nog hoop..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 goedemorgen Choice,zou ik je bijna over het hoofd zienook bij jou alles goed?of is het leven één poppekast, drama en allerlei ellende? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Sara ook goeiemorgen!!!Dag twee droog vandaag???Ik hoop het wel voor je...Leuk je weer te zien hier!Choice van harte welkom hierYvonne, Wilrijk en Desi ook een hele goeie morgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Voor dar nog een zakdoek voor vandaag;)Hopelijk zijn de pollies snel uit de lucht voor jeOok mogge VieIk ga jullie weer verlatenLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ha Witte, ja dag 2 vandaag en gisteren viel me niet eens zo zwaar dus vol goede moed verder.Tina wens je veel moed en kracht! Dapper van je dat je je problemen nu zo grondig aanpakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 tina,we willen allemaal dat alles op rolletjes verlooptweinig problemen tegen komenen dat nu eindelijk ons gras eens groener is, in plaats van bij de burenhet zit je niet meehet is harder werken dan verwachtveel dieper dan gehoopt en gewildmeer pijn en verdriet dan je zou willensoms lijkt het allemaal onredelijk veel wat je op je bordje krijgtmaar uiteindelijk........valt er voor jou ook een hoofdprijs!Zit vaak aan je te denken, ik weet namelijk ongeveer wat er allemaal gebeurt tijdens zo lange opnamehet is voor een goed doelnamelijk eerst afbreken en dan vorozichtig weer opbouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Hey Tas en Dar: delen jullie geen koffie meer rond 'smorgens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Dar,misschien een stomme vraagmaar ga je werken of blijf je thuis?krijg in één keer het gevoel dat je dood en doodziek benten dat ik daar helmaaaaaaal over heen heb gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Igor: je hebt je onderschrift veranderd; welk knopje bedoel je?Heb je de 7 resterende weggegooid gisteren?Is dan 31-05-2010 net als voor Mupke en mij een stop-datum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Sara,tuurlijk wel!!!moet je alleen vroeger opstaan 08.10 uur is spitstijdiedereen die het bedje niet uit konden komen dus nu moeten rennengeen tijd dus voor koffie en theeach, er verandert gerust iets hoor hiermisschien hangen we wel te lang rond en hebben we geen gespreksstof meertja, dan wordt die koffie ronddelen ook vermoeiend en saai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 zie ik het nu goed Sara?dat je je hebt misdragen de afgelopen 5 maanden??wats kebeurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Oké Tas, snap 'm. Voor de laatkomers: ik heb nog koffie hihihi.Nou voor mijn doen ben ik al heel erg helder zo vroeg op de morgen, dat was de laatste maanden wel anders...............Maar: dit bevalt veel beter!Ga ff wat anders doen.Voor een ieder die dan al op weg gaat: een heel goede dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ach ja Tas, heel verhaal.In het kort: moeder overleden, ander huis gekregen en man opnieuw opgegraven en ditmaal wel in muurnis geplaatst. Dat werd mij teveel en de fles werd weer mijn gezelschap 's avonds.Dat moet nu maar weer afgelopen zijn. Vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 hoi Sara, het knopje dat ik nu wil stoppen. ik moet wel als ik niet stop stopt de drank mij. zoals ik me gisteren voelde was niet goed, m'n rikketik gaf problemen. de 7 flessen heb ik nog niet weggegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 jeetje,als je het zo achter elkaar opschrijft......dan lijkt het nietstotdat het begint te dagenhe gatverdat is niet niks!tja, dan kan ik me wel voorstellen dat je weer vriendjes werd met de fleshe goed, dat je er weer bentveel gezelliger ook.wat zijn nu de plannen?helemaal stoppen, minderen?heb je hulp?kortom, vertel.................de hele reutemeteut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Maar er zijn ook héél goede dingen gebeurd hoor! De verhuizing heeft mij letterlijk en figuurlijk weer onder de mensen gebracht, heel eng maar ook heel mooi en warm!Doe vrijwilligerswerk en uiteraard nog steeds hondensport.Afscheid nemen en opnieuw beginnen lijkt wel centraal te staan dit voorjaar voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 wat voor hondensport doe je sara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 haha Soms heb je dat eveneen gevoel, van ik mis ietsgelukkig om te weten dat je niet doodziek benteen rode neus is natuurlijk niet leukmaar te overleven.6001 en berichten al?chips, ik klets nog meer dan jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ja Igor, dat herken ik. Ook mijn lijf geeft alarm-signalen en laten we daar alsjeblieft maar naar luisteren!Zoals ik je gisteren al zei: je hoeft de flessen niet weg te gooien, dat hangt van jezelf af. Ik weet uit ervaring dat ik rustig een paar flessen kan laten liggen in de kelderkast maar dat kan niet iedreen.De positieve beloning die ik al meteen krijg als ik de drank laat staan: de pijnstillers werken weer joepie!!! Want alcohol remt dat en dan barst ik van de artrosepijn. Hah! Oud wijf, hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Dag Dar, een fijne dag en neem genoeg zakdoekjes mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Goedemorgen deze morgen, bedankt voorhet liedje Yvonne, was leuk wakker worden.Gefeliciteerd Blondie.Sterkte Alaine vandaag !!Fijne dag ga aan het werk, groetjes Fillippa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Sara,blij te lezen dat het niet alleen drama en ellende is.inderdaad,vallen, afscheidt nemen, opstaan en weer doorgaanen de komende tijd................helpen wij je wel van de duffigheid af ga even snel poedelenheb wel een dagje vrijmaar dat betekend niet dat ik niets ga doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Igor ik doe africhting met mijn duitse herder. Met mijn ouwe teefje doe ik niks, die is er voor de knuff! (Is al 13 jaar). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Hoi Albertina, fijn om weer wat van je te horen Hee Sara, je vertrok toen naar Italie en daarna niet meer gezien op het forum, ik dacht al dat je er gebleven was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden