witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Hee Beate vanavond leest je berichtje veel leuker hoor;)Zou een goeie zijn om naar Beate te luisteren Birthe,die zat gister in dezelfde situatie als waar jij op dit moment in ziten als je haar leest, zou ze willen dat ze gister op tijd gestopt was.Als je van jezelf houd, dan haal je er je voordeel uit voor nuen uiteindelijk voor morgenochtend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Een echte vreesbank?? pardon, bedoel freesbank? helemaal alleen gemaakt? complimenten! Wat ga je ermee doen? hout bewerken of metaal? of dit een domme-vrouwe-vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Juwelastrotjes!Op z'n WingsDas mooiEnjoy!De kop gek makengebeurt tochLike it or not..Like it anyways Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Truste janeIk ben dus ik besta??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Er hoeft-in principe-NIETS achteraan Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ik vind het gewoon super knap dat je dit gehaald hebt Alaineen tegelijkertijd gestopt bent met de alcoholVoor zo een megaprestatie mag je gerust een compliment geven vind ik.Enne die smilys, laat maar zitten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Birthe....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Alaine, ik ben nu te lui/moe om terug te lezen, maar wat heb je gehaald?? diploma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 de eerste was hangt, en de tweede zit in de machine.Mijn alc.vrije biertje is ten einde.Ik ga richting bed, nog wat cold case en feet kijken.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ik ben hier zo ontzettend niet goed in MarjoFilosoferen is niks voor mijIk moest ooit nog is een boek lezen, voor de opleiding Ik vergeet het nooit meer Zen en de kunst van de motorNou ik heb me er door heen moeten wurgen en toen ik m uit had dacht ik bij mezelf: wat heb ik nou in godsnaam gelezen..Ik ben..... er veel te nuchter voor (alhoewel dat laatste van bovenstaande zin hoefde dan weer niet he..... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Birthe is weer weg denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 nog voor beate: ik heb nog een extra topopleiding van twee jaar, nu bijna afgerond. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ik ook niet Wittehet gaat niet om filosoferenOh no!Dat maken we er vanEn ook dat is okee...Hoe heet zeDat boek..Van -Sofie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 trusten vrienden! wingchum wat DOE je nu met die freesbank? snel nog ff, dan ga ik naar mn nest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 knap Alaine!! 2 jaar je schouders ergens onder zetten is lang, geeft het je werk een lift omhoog? Ik hoop het voor je. tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Dat hebben we nietDoch toch instantly..Rather we would or notWe should Probably..Untill thisAnd further Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Blij dat jij t ook saai vond bij vlagen en lastig WingBrr ik moet er niet aan denken om ooit nogis zo een boek te moeten lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIAHIEPERDEPIEP :present:gift; HOERAMarjo, van harte !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Jihaaaaa!!!Feest!helemaal vergetenIk trakteerAl is er niets.. Tnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Whaaa MarjoVan harte gefeliciflapstaart:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Nee jij niet moeten Wing,Ik moest het lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Holey Mozesdoe maar netof is het er niet..Dat gaat niet meerSssst...Silent party Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Marjo gefeliciteerd:clock::clock::clock::clock::clock: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Helemaal niks Marjo??Water toch wel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 En we kunnen dansenNet als gister!Laten we dansen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden