blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Vie : Aloe vera drank van tropical... erg lekker !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 maar ga me nu afmelden.............Morgen weer vroege dienst, dus nog effe relaxen en vroeg mn mandje in.,,,,,,,,,,,,,,,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Mooi zo Caro...Ben blij voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Witte: :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)(die had je nog tegoed)En Marjo, van harte gefeliciteerd! Even oud als ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 en als ikthnx alaine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 waar blijft eigenlijk die thee en gebak van de avondploeg Marjo??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 en net ietsje ouder dan ik !! hi hi.Vie leuk he die terriers !! Jeetje Bor wat balen zeg, zit je net op te wachten, nee dus !!Nou weer netjes gepoetst en schoon !!Nu nog even strijken, we hebben het er maar druk mee.Avond Witte en AlaineGr Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Blondie, ja dat ken ik van de toko. Heb je weleens de versie geprobeerd met granaatappel? Errug lekker! Maar welterusten.Mooie afsluiting Carolien.Borretje, ik heb ook wel eens gedacht, waarom houdt 'ie nou eigenlijk van me? En ik bèn zo'n lastig portret. Maar blijkbaar zijn we het gewoon waard om van gehouden te worden. Accepteer het maar Ja, ik ben dol op terriërs Flip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Hee die Flip,Een netjes huis iwerkt mee aan een geordend hoofd.Goed Flip, dat je de moed, niet helemaal laat zakken,ondanks alles wat op dit moment speelt.Sterkte hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Thanx Witte, ben alleen een beetje kribbig op hetmoment... kan weinig hebben, pas maar op Dus dan maar even strijken, en af en toe ff op de laptop kijken hoe alles gaat met jullie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Dag Flip,'Leuk he die terriers': heb jij er ook?Ikke een fox. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 ik denk helemaal niks Borretje Hoop dat je ondanks alles een goede nachtrust heb, ik ga zometeen ook. Eerst even een warme douche.Witte vandaag heb ik het idee dat jij een beetje weinig aandacht krijgt. Misschien is het niet zo. Toch een voor jou.En Wing, ik heb in mijn nieuwsgierigheid natuurlijk meteen even gegoogled, wat een kloostersponning is. Dat zal best secuur frezen zijn geweest. Helemaal gelukt? Gefeliciteerd met je eerste kloostersponning :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Lieve mensen ik ga ook zo slapen, althans proberen.Morgen wordt het mooi weer dus vroeg op en op de fiets naar het werk.Slaap zacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Welterusten Kruimel, het is heerlijk fietsen in de vroege morgen met zulk mooi weer. Geniet ervan.Ik ga ook slapen, e dank allen voor het delen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Dat vind ik lief van je Vie.Heb t vandaag gelukkig ook niet nodig,maar als ik t nodig heb dan schreeuw ik wel hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 quote Witte ''Suusje???? Witte????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 He Vie bedankt, het is inderdaad heerlijk ,s morgens vroeg fietsen.Alleen het opstaan went nooit.Maar ik las net Carpe Diem, pluk de dag, vandaag en morgen weer.Geniet van vandaag en morgen zien we wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Ja ik dacht ik ga je roepen Suusje, want vandaag weet ik zeker dat ik antwoord van je terug krijg:DBen blij dat je weer bij ons bent en dat het je zo goed heeft gedaan.Nou hoop ik alleen nog dat het met jou en je man/vriend weer goed komt.Tis goed je weer te lezen dame!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Ik schrok me vandaag een hoed: ging tijdens een wandeling (even pauze bij cursus) bijna op een http://www.reisimpressies.eu/a...-drente-hazelworm.JPGstaan: hij ging er snel vandoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Truste kruimel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Zo ben er weer!!! Weer even bijlezen van de afgelopen weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Ben je in t buitenland ofzo Alaine??Dit komt toch bij ons niet voor??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Fijne avond, ik ga er vandoor.Morgen weer cursus, en mijn voeten worden rusteloos (die willen slapen).Sweet dreams voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Jawel Witje, ook in Europa komen ze voor (zie Google). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Heej Witte,Ja denk pak je ff terug haha,ik riep je ook:D Goed je te lezen en ik ben blij ja dat ik er wat aan gehad hebt al zijn er schaduwkanten in de kliniek. Manlief begon met vervelende sneren alsof ik daar al die weken voor niks ben geweest, dus die ligt op bed al. Kids zijn blij ja idd.Alles goed met jou Witte en ben je al bruin.Vie, Mupke, kruimel, borretje, bolletje, alaine, Soothe, ook leuk jullie te 'zien'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden