lady jane Geplaatst 5 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 en als je dat nummer belt bekkiedan moet er iemand opnemen?kun je er wat mee (politie/Tactive)?ik vind dit ook eng. Maar hoe komen ze aan jouw nr?heb je het niet aan meer mensen gegeven?Dit lijkt wel zo'n troll die komt zieken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Als ik het nummer bel jane4 word er niet opgenomen, weet alleen de provider van het nummer politie kun je ook niets mee.Wel de provider maar dan geven ze een waarschuwing en weet ik nog niet wie het is omdat ze de gegevens niet doorgeven aan mij. Dit is dus het enge aan een openbaar forum. Maar weten jullie ook hier kom ik weer doorheen. Zal niet de eerste keer zijn dat ik word getreiterd en dat zal ook nooit stoppen, maar als ze er happy mee zijn so be it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 nu ga ik echttrusteen bekkie sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 nou ga mijn mandje opzoekentrustuh allemaal filippa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hoi Witte!Dan kom ik jou nu even eengoede nacht toewensen!(te laat.. helaas pindakaas) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hey Marjo, heb je een leuke verjaardag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hee Herm!Nice to meet joe!Weet niet wat te zeggenWaarom vraag je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Gewoon omdat ik je sindsdien niet meer heb gesproken. Maar als je iets anders kwijt wil kan/mag dat ook hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ik wil nix meer kwijtdat is het hem juist.. Ik vind het nu wel genoegBut hee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Zou jou wel eens willen masseren om te kijken waar bij jou de spanningen zitten.. begin een beetje een vakidioot te worden geloof ik haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Jij dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hahahaha!Mijn rebalancingtherapeutheeftt er een zware klus aanZoveel plekjes..Ik ben zo moeen spierpijn!De ultieme case!Helemaal in de war Nou okeeIk bied me aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Wat jij dan? Waar bij mij de spanningen zitten? In vaktaal: tussen de rhomboïdius en de trapezius maar is niet ernstig hoor. Ga over 1,5 week lekker met studiemaatje 2 daagjes Thermae 2000 doen dus dan even, voor het eerst in 10 jaar, geen moeder zijn maar genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ken het gevoel meid. Ik was toen voornamelijk geestelijk moe en dat heeft zijn weerslag op het lichaam hoe dan ook. Body and soul..Aanpassing: als je een keer bij Thè bent bel me dan want ik zit daar vlak bij dan kom ik langs, als het van haar mag tenminste:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Kijk! Hermie Knows!Goedzo meisGeniet!Eerst mochten we elkaarniet zo toch? Ik weet het niet meer Er was ietsDoet er ook niet toeNonsense! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hee!Doen we!Hoeft niemandtoestemming voor te gevenI learn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Eerst mochten we elkaar niet zo? Nee da's niet waar, kon je teksten toen niet ontcijferen. Inmiddels heb ik geleerd om bij jou tussen de regels door te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Oh! Was dat het!Snap ik!Vind je leuk hermie!Wel echt hermie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Zolang we leren leven we althans dat is mijn gevoel. Zou je heel graag eens 'in person' willen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Okee!Deal!Oeps Nee hoor..Komt wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hey een deal is een deal hè!Zie ook een Lientje ingelogd, hoi Lientje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Yep!Hoi Lientje!Sorry niet gezien..Maar nu wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 ik ben er nogdruk druk druk op msn:Dsssst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Oh Hermie, bij Thé, dat vind ze vast leuk!Wat is dat dan dan Witte?Dochters dingen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 neee mannendingen natuurlijk pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden