Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Aanvulling.Wat niet wegneemt dat Bekkie dit als vervelend kan ervaren.Dus een beetje nadenken uit welke hoek de wind zou kunnen waaien.Bekkie, een beetje een speurneus worden.
fleurtje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Misschien willen ze wel geholpen worden witte maar zie jij niet door die muur?Ok genoeg voor vandaagMe gone
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 OK FleurHypothetisch geval dusEn dito antwoord: ik zoueerst raad/ advies gevenen nog eensbij volhardende weigeringwordt het negeren, adviseren op te stappenen uiteindelijk boos wordendat doe ik nl niet snel...Is dat wat?
Otje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Ik heb een aantal keer via pebee verzoekjes gekregen met mensen die hier net nieuw waren op msn te gaan zitten. Dat heb ik afgewezen. Die mensen waren hier niet lang trouwens.
fleurtje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Net wat ik dacht Alf Trok het in het uiterste maar zover hoeft het hier zelfs soms niet te gaan.Ok echt weg nu
witte Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Daar kun je je nog wel eens in vergissen FleurWij hebben hier allemaal bijzonder ontwikkelde voelsprieten hoor.Vergeet niet dat er hier een ons kent ons cultuurtje heerst.
witte Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 trouwens Alfff over wat andershow about mn onderschrift???
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Kun je wat meer van jezelf vertellen Witte?Ik ken 'ons' nog niet zo goed....Dag Fleur!
bekkie Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Soothe ales er iemand een speurneus is dan ben ik het. helaas houdt het spoor op.I'll be back, mijn msn geef ik nooit woman, tenzij het iemand is die je kent geld ook voor hyves trouwens helemaal afgeschermd voor de grote boze buitenwereld.Fleurtje, I'll be back en misschien moet ik maar lak hebben aan diegene.iedereen bedankt voor de lieve pbtjes
witte Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Ik haal mn bericht weg, want ik heb er toch geen goed gevoel bijPraten over iemand die er niet is, is eigenlijk niet mijn stieltje
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Ik had hem al gezien Witte!!!en wilde al reageren eigenlijkmaar dacht: ach niet weer hèheb je Alf weer met zn gezeik over mn onderschrift...Maar nu je er naar vraagt:eerst een vraag: moet er geen vraagteken achter?
Otje Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Ik ga afsluiten. Straks nog een ijsje eten en dan is het weer afgelopen met dat gesnoep want owowow ik heb helemaal een bolle buik van al die chocola dit weekend. Hahalekker hoorSlaap lekker lieve mensen xxx tot morgen
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Woman, slaap lekker.Ik ga ook inpakken. (denk ik)
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Dag Womangeniet van je ijsjehet is de laatste voorlopig begrijp ikWitteje steekt de draak met me...Overigens denk ik dat ergens bang voor zijn idd kan voorkomen dat er ergere dingen met je gebeuren, althans, als op dat bang zijn ook een handeling volgt natuurlijk. Het bang zijn alleen kan niet voorkomen dat er iets ergers met je gebeurt...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Soothe ik kan je nog geen goede nacht wensen want je twijfelt nog...
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Dat klopt Soothe Zag buienradar zojuistKleine storing net boven AdamIk zit buiten de gevarenzone...
Soothe Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Alf, come rain come shine.In bed vind ik het wel cosy.
witte Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Nee soothe dat is niet erg.Sommige dingen zijn duidelijk en das heerlijk.Jij plaktAlf denkt na over mn onderschriftik ben een aagje (behalve als ik zeg gescrold te hebben, dan is dat echt zo)Heerlijk die duidelijkheid juist.
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Witte Ik heb nagedacht toch?Graag de oplossing/jouw visieanders kan ik niet slapen...
witte Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Ik zit ondertussen die EDB opdrachten te doenpfff lastig lastig.maarre,we zijn t wel eens in deze zin met elkaarGebeurd niet vaak he.Daar moeten we dus ook van genieten.
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Onweder is een prachtig natuurverschijnselnooit bang voor geweestals kind zat ik uren voor het raam te kijkenOoit sloeg het 20 meter voor ons intijdens vakantie, wij zaten in een caravanalle stroom uit Eén kind heeft nu wat moeite met onweer....
Alf Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Geplaatst 6 juni 2010 Ja hoe gaat dat met die EdB Witte?Al wat verloren?Aan kg's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden