Spring naar bijdragen

Maandag 7 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 363
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben net een stuiterbal,
na al die weken van onzekerheid,boosheid,onbegrip,verdriet gaat alles ineens de andere kant op!
Ook een erg moeilijke tijd daardoor met manlief gehad maar lijkt of alles nu goed gaat komen!!

Heb pijn in m,n wangen van het lachen vandaag!

En manlief en ik........hebben het net flink gevierd!:D

Oeps sorry!

Too much information zo midden op de dag! haha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat me inens ook weer met beide benen op de grond zet trouwens.....
Tijdens al die ellende ben ik helemaal ADB gebleven,
ben ik mega trots op,
Ben een aantal keren flink in de verleiding geweest maar de laatste tijd ging het heel goed!

En net.............net zat ik ineens te denken.......
We gaan dit vieren met een fles champagne!

Kan toch geen kwaad?

Heb het niet gedaan hoor maar eng eigenlijk zoals ineens die gedachte weer in je hoofd kan gaan rondspoken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal..

Ik wil even een stukje van een PB'tje wat ik vanochtend aan een forumgenoot heb geschreven met jullie delen:
-------------------------------------------------------------------------------------

Ga maar gelijk met de billen bloot: ik heb 2 glazen wijn gedronken in een buurtkroegje bij **. Op een gegeven moment brak het elastiekje gewoon. Aan de ene kant heb ik er ontzettend spijt van, andere andere kant voel ik nu ook een soort van opluchting van: nou, is dit het nu wat je zo graag wilde de afgelopen week? Nee dus. Ik snap nu ook werkelijk niet dat ik het heb gedaan. Er is nu wel een soort onrust van me afgevallen, dat is het enige 'positieve' dat het me heeft opgeleverd.

Ik had mezelf zaterdag al echt ontzettend moeten bedwingen om net voor sluitingtijd nog even naar de *** te rennen maar heb dit niet gedaan, gisteren was ik dus niet zo sterk... Vond ik het lekker: nee!

Maar goed, het is gebeurd, ik heb vanochtend weinig tijd maar zal het later ook op het forum vermelden.


Vandaag begin ik dus maar weer met dag 0.
------------------------------------------------------------------------

Ter verduidelijking en zeker niet als excuus: er gebeuren de laatste 3 weken teveel zaken in mijn leven waar ik zelf geen invloed op kan uitoefenen, daar word ik onrustig en onzeker van... Ik baal er werkelijk ontzettend van dat het is gebeurd, aanstaande 21 juni zou ik een half jaar droog hebben gestaan.

Ik schrijf dit op omdat het mij in ieder geval niets heeft opgeleverd gisteren, alleen een ontzettend schuldgevoel en een 'ik kan me wel voor mijn kop slaan' gevoel, kan dus nu weer opnieuw beginnen! Aangezien ik er niet eentje ben van pappen en nathouden ben, PB'tjes waarop ik op mijn k... krijg mogen hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Jacc,

Tja **** maar ach,
je weet nu waarom je het NIET meer wil!
En bekijk het eens zo..........het waren 2 glaasjes...
Niet 2 flessen en je hebt er geen mega kater en kotsdag aan overgehouden.

Snap dat je ervan baalt maar kop op!
Vandaag ga je gewoon weer verder!

Deze wijze raad heb ik van mijn mede frummers als ik weer eens de mist in was gegaan en me **** voelde!

Wees er trots op dat je al bijna een half jaar droog stond!
Die 2 wijntjes...die vergeten we en maken je misschien juist alleen maar sterker door verder te gaan in je strijd tegen de alcohol!

Ik zeg......je bent nog steeds goed bezig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jacc, ik ben dan zo bang dat je denkt dat het vieze wijn was en
... nou ja, dat zijn mijn eigen kwade gedachten natuurlijk....

Nee, precies, gewoon niet meer doen.
Het draagt echt niets bij. Drinken is een illusie.
Je hebt leren denken dat het je wat brengt, maar... pfff, echt niet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...