blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: AlfNieuwe partij: Trots op Blondie, TOB:D Hahaha Benieuwd of ik stemmen zou halen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Domme vraag misschien, maar waar is BTW de afkorting van (en nou niet aankomen met Belasting Toegevoegde Waarde) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Thee is bijna op....Nog even en de stembussen gaan al open1 keer je stem laten horenen dan 4 jaar weer zwijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: Alfquote: Originally posted by: fotograafAlf Gebroken hart?Is het uit? Nee, niet uit, niet boos, maar wel verdrietig en teleurgesteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik vind het een goede vraag Doca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 En waarom verdrietig, mn Afdrukje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 BTWHahaha.... By The Way !!!Dat heb je met kids he, die turbotaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Alf je ging toch al met mij, hartenbrekerJa blondie maar die kliniek heeft gewerkt hoor, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 SuusIk ga met iedereen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 en ik maar niet twijfelen aan je trouw, wel safe neem ik aan toch!!!Foto ik schaar me achter jeDat dacht ik dus ook blondie, by the way, jaja hier ook kindertjes die straattaal of slang praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: AlfSuus Ik ga met iedereen... Ja, nu maak je me nog verdrietiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 'De slak bereikte de ark door volharding'De slak bereikte de ark omdat Noach een eindeloos geduld had... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 ja mij ook hoor fotograaf, denk je dat ze trouw zijn,nope daar moet ik met mn 33 jaar van leren nou gelukkig wordt ik snel 34 haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik kan het niet goed meer doen merk ik:DIk zei; ik ga met iedereenniet, ik doe het met iedereen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ooh dat veranderd de zaak een beetje, maar je weet he Alf, je kan niet twee meloenen in een arm vasthouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: suusje777Alf je ging toch al met mij, hartenbreker Ja blondie maar die kliniek heeft gewerkt hoor, Alf : Wat doe je me nu aan ???PR van TOB laat me in de steek ???Blijf trouw aan mij he !!!Maar waarom toch ?Waarom TOB ?Jij hebt het partij programma geschreven toch ? Vertel .............;)En kliniek ? Suus ? Ben benieuwd... Ook op sommige momenten aan gedacht om mezelf op te laten nemen voor een intensieve therapie, maar kids en praktische zaken houden me tegen... (o.a. rechtzaak van ex om mn kids) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Wat heeft die slak hier nou mee te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Anton Heijboer had ook drie bruidenof 4 zelfs op het laatst geloof ikGing prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: fotograafWat heeft die slak hier nou mee te maken? Staat in het onderschrift van Suusviel me opeens op.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 En hij deed het ook niet (meer) MET ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Hahaha Alf jaja praat het maar recht, ik richt de tom op [tegen onbetrouwbare mannen]Blondie ik zat ook met de kids maar die 10 dagen crisis en daarna die weken intern in de kliniek hebben me heel goed gedaan. Je krijgt er alle begeleiding en ontgiften[detox] en daarna diagnostiek, je moet je levensverhaal in de groep gooien, dat was wel heel moeilijk want iedereen keek me aan au! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Brrrrrr.............Sorry Alf, krijg nu de kriebels......Ex, vader van mn kids is moslim, althans dat beweert hij en ben al angstig voor mn dochter watvoor toekomst zij tegemoet gaat met nog 3 andere vrouwkes in huis....Heeft mijn karakter (koppig en tegendraads dus) dus gaat vast niet goed komen ....Sorry, effe leedvermaak nu !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Dames de thee doet zijn werkik moet nu echt van jullieafscheid nemenStraks gaat de wekkeralweer.Het was me een genoegenslaap lekker allemaal!Overigens zie ik Soothe nog ingelogd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Soothe als ik merk dat je meeleest sleur ik je je bed in hoor,althans ik gooi je erin en ren hard weg haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Sweet dreams Alf, droom lekker van je harem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden