fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Dat is vreemd...las ik net dat wing me een nietszeggend mens vond en nu is het weg.Zou ie kunnen toveren?Kan ook zijn dat ik gek ben aan het worden..hmm nee toch niet.magic is in the air Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Jammer geen antwoord op mn vraagEerder vandaag ook al niet over het blijkbaar toch geheime lijstje van de meetinggangershet zij zoVoor Cathyalf de vinexjager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik zag het ook Fleuren zag het ook verdwijnenik stond erbij en keek ernaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ja Cathy, dat weet ik nogWat bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik vertrouw er maar op dat dat kikkertje de vijver ruikt; hij kan ook nog via de buren?Naja. Dat ie binnen zou blijven vond ik in elk geval niet kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik heb goede moed Alf.Heel af en toe komt er een zonnestraaltje binnen. Het is maar een fractie van een seconde en dan is het ook weer weg maar dat het er is, daar krijg ik moed van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Marjo, ik wilde je behoeden iets ernstigs te gaan zeggen over Macht en Mannen....zo'n zachte hand kan dan uitkomst bieden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Alf, wat voor lijstje bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Even googlen en voilahttp://pubs.niaaa.nih.gov/publ...ons/arh24-2/77-84.pdfAlcohol testen op dierenmodellen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Wing, goed dat je gewist hebt!Gaat het wel goed met jou? Je bent wat boziger de laatste dagen...Slaap lekker..... don't you worry 'bout a thing..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Dat is mooi EMEen zonnestraaltjehet begin van een zonovergoten leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Oh! Op die manierNee joh, dat was ik nietvan plan, waarom zou ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Marjo, ben je geen friezin dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Niet zo goed voor mij om dit nog op te zoeken voor het slapengaan, maar goed....nu echt weg. Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Jawel, een echte FriezinMaar uiteindelijk maakthet niet uitMan of vrouwFriezin of Brabantse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Woman: een goede nacht gewenst....moet je nu eerst nog muizen wegjagen? Of slaap je elders nu?In elk geval: sweet dreams (26... hihihi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 weltrusten allemaalslaap lekker en tot morgen...Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 OK WomanEen onderzoek van ruim 10 jaar geleden..Waarschijnlijk eenmalig zie geen eerdere onderzoeken waarnaar verwezen wordtZal het artikel eens lezen en kijken wat ze precies doenen of er sprake is van dieronvriendelijk...Dank voor het zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Trusten bedgangersIk brei er nog evneen rustig eindje aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Wing, had je mijn opmerking gezien?Sorry dat ik me ermee bemoei. Herken je iets bij Fleur of zo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Soms is het gemakkelijker praten als je duidelijk zegt wat je bedoelt. Persoonlijk heb ik geen boodschap aan verbloemde zinnen en zogezegd diepzinnige uitspraken die dan héél intelligent moeten overkomen.Nog minder aan monologen en dergelijke. Verschuilen kan iedereen..Jezelf intelligent wanen ook. Enkel en alleen voor jou wing van een nietszeggend mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 ERIk had gevraagd wie er eigenlijk naar de meeting gaanvroeger werd er nog wel eens een lijstje gepubliceerdnu lijkt het een geheim te zijn.Ik kan zelf niet, want heb een optreden in N-Holland..Jammer anders missch wel gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Mar, lekker breien. Trusten meid!Voor mij ook zo tijd hoor, nog een peukje, met uitzicht op een geurende tuin.Emma, ik hoop dat je die sprankjes zon gaat onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Da's ook niet aardig Fleur: je kunt ook je best doen om iemand te begrijpen of het laten voor wat het is....gusje zeg......volle maan ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Drink er nog eentje of niet? Hmm zal er eens over nadenken wing...Laag bij de grond maar zegt toch meer over jou dan over mij toch?Ik zou zeggen idem dito maar ff denken..nee toch maar niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden