Yvonne Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Goeiemorgen allemaal. Geen zonnetje, wel droog en een lekkere bak koffie voor de vroege vogels......--------------Aanpassing betreft 'zpelvoud' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Jeetje, wat blijft het stil hier, iedereen zich verslapen? En waar zijn Tas en Isa........ WAKKER WORDEN................. DE WEKKER IS ALLANG GEGAAN...... De vogeltjes fluiten:moon::moon:, hoewel het er op lijkt dat het merendeel ook nog zit te pitten:wacko:De zon is er niet.....De koffie is op.... dan blijft er weinig anders over dan de douche op te gaan zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Goedemorgen!!!!!!!!jeetje yvonne, ik hoorde je al boven roepen!is de koffie al klaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Goodmorning Vonneke en Tas:rose:even koffie halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Morge Zon!lekker geslapen?en ga je er een leuke dag van maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 ja hoor Tas,straks naar de markt, dochterlief komt en ga lekker voor haar kokenis waarschijnlijk laatste x dat ik haar zie voor mijn vertrek:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 euh?ik heb geloof ik iets gemist!waar ga je heen dan Zon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 israel voor 1maand, maar kan langer zijnhangt af hoe de opgravingen vlottendus ben hier nog even iedereen thuis aan het verwennen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 pffff, ik zat al met de billen samen geknepen!maaandje israel?dat is nog eens verwennerij!zolang je niet stoer gaat doen rond of tegen de Gaza, valt alles meehmm, opgravingenje maakt me zomaar weer aan het fantaseren op de ochtend gelukkig zie je dochterlief weer als je terug komt, maar inderdaad reden genoeg om har nu te verwennen.mijn dochter is ook al twee keer geweest omdat haar vriendin daar woont,ik zou er zelf ook nog graag heen willenach tja toekomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 hmm, ik ben nog een beetje slaperig!ik zit nu met twee koppen koffie voor mijn neus.ik heb een hele drukke week's ochtends even snel peuten en dan de hele week bezig met de tuin.vandaag komen er maar een stuk of 300 tegels, morgen 5 kuub zanden dan hoop ik dat in het weekend mijn terrasje er eindelijk ligt.dan ben ik warschijnlijk gebroken ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 ben helemaal niet van het stoere type maar....opgravingssite (Ashkelon) ligt ongeveer 15km van Gazamaar eigenlijk nog nooit last gehad hoor, beide kinderen hebben ook een paar maanden in Israel verblevennooit iets gebeurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 'smorgens peuten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 ach Zon,iedereen staat snel te stuiteren.twee jaar geleden ging mijn dochter alleen naar Israel, naar haar vriendinmoest je iedereen horen, je laat toch geen kind van 16 alleen naar israel?maar over het algemeen gebeurt er weinig, en tenslotte weet jezelf wel wat je niet zou moeten doen.kan natuurlijk altijd iets gebeuren maar tja, dat kan overalzolang je maar niet eigenwijs in de vuurlinie gaat staan.ga straks even googlen,ik ben wel even nieuwsgierig naar die opgravingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 hihihi Zon,ik heb elke ochtend therapiedus ik ga naar de peuten ik ga peuten in de ochtendzal wel een verbastering zijn, peuten, peuren, poerenkortom roeren in de afvalput Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 volledig met je eens tas, kreeg hier dezelfde opmerkingen toen mijn kids naar ginder gingenzelfs hun vrienden konden dit niet begrijpenhebben daar de time of life gehad, hadden ook een totaal ander beeld over hoe er hier in de media wordt omgegaan met die dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 ah "lospeuteren" duspff amay en dat op je nuchtere maag:Den daar na zomaar vlug een teraske leggen....tja je zult voor minder gebroken zijn op het einde van de weekof ben jij een stoere madam;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Zo, kamer loopt aardig vol inmiddels.... goeiemorgen Carolien, Dar, tasseke, Zonnetje en igor . Hoop dat jullie de koffie hebben gevonden, had um maar in de thermoskan gedaan om een beetje vers en warm te houden. Nou, iedereen een drukke dag voor de boeg zie ik. Tas, paps houdt woord dus deze keer? het gaat echt gebeuren?Zon, verwen ze nog maar even hoor, gezellig. Dar, je gaat dus voor de tour de Dar vandaag???? Caro , alvast maar gaan oefenen voor volgend jaar dan. Igorrrrrrr, je koffie wordt koud hoor. Pfffff, ga even boterhammen smeren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Goedemorgen,Eerst hier maar even naar toeAnders blijft dat de hele dag weer zeurenMijn nachtelijk braken, ach..Combination of thingsDan kan ik huilend wakker worden met derare gedachte: In een vorig leven had ik tenminstenog nutKennelijk had ik dan iets van kinderen enzo gelezenVergat daarbij het andere gemakshalve maar weerAnyways..Ben wel een blijven hangen mensEenmaal in gedachten en emotiesverstrikt... TralalalalaDaarentegen ook een daadkrachtig gevalDaar maak ik dan nu maar weer eens gebruik vanWat doen we met de kinderen deze vakantie?Nou, ik verzin wel watZe zijn zomaar niet van me af....Verder poets ik heus elke dag mijn tandenEn pak na elk hindernisje de structuur weer opMijn excuus voor het onzinnig brakenHet blijkt keer op keer zonder enig nutWant wakker uit een virtuele droomMijn leven is hierIk verzin wel watDuhuuu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 hey goedemorgend Dar:present:normaal gezien vertrok ik nu zondag, maar zag in agenda gisteren dat het vaderdag is (hier in dus vond dat ik dat niet kon maken...mag al zolang van alleen wegblijven van huis zonder controle en uitgaansuren dus gisteren mijn ticket verandert voor maandag.ik probeer min 2 maal per jaar te vertrekken en telkens voor een periode van 1m tot 6wekensoms een reisje meer (waarschijnlijk dit jaar) wanneer we naar familie gaanis weinig maar toch heb ik dan weer genoeg materiaal voor mijn onderzoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Morgu Marjo. Blij je even te lezen. Je schreef zo 'verloren' gisteren. Dikke knuffel voor je hoor (( ))Heb een bakkie koffie voor je bewaard en een roggebroodje met oude kaas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 morge Caro en Daroorlogsgebied?ach, uiteraard gaat het er iets anders aan toe dan hier in ons kikkerlandjemet uitzondering van de strenge beveiliging, valt er weinig te merken van de gespannen situatie.het is ook maar een klein deel wat gevaarlijk kan zijn.De rest vergeet even voor het gemak dat het een groot land is en in alle andere delen is er niets aan de hand.maar tja, als we voor alles bang moeten zijn.........kunnen we ook niet meer naar Amerika, madrid, london, parijs en noem maar op.Ierland is ook nog steeds onrustig maar elke week gaan er collonnes mannen naar toe om vredig te vissen.maar inderdaad Caro,happie om de hoek is levensgevaarlijk!!nog niet gesproken over onze juwelier!voor de vijfde keer dit jaar met heftig geweld overvallen, je zal maar je trouwring aan het uitzoeken zijn!Dar,lang leve paps!ik ga het samen met mijn vader doengelukkig wel, hij is niet zo snel en dat houdt voor mij in dat ik alles gecontroleerd moet doen.mooie oefening dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Zen-vaders Tas!Tnx Von!Dag dagNice one huh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Dar,voor jou dus ook een leuke dag!met je neus in de cursus, jezelf helemaal gek fietsen een hometrainer?wat waren je gedachten daarbij?ben je ook echt overtuigd dat je het gaat doen?ben zeker een spelbreker maar ik zie die dingen alleen maar nutteloos ergens staanhet enigste waar ze in het algemeen voor worden gebruikt is als kapstoksorry, ik bederf nu natuurlijk je enthousiasme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 morge marjo!!!het is toch wat!elke ochtend, een uurtje nadat je je bedje uit bent gekomendan realiseer je toch weer dat je tot nut bent in dit levenal is het alleen maar om hier iedereen wakker te houdenwat staat er vandaag op het program? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 volg jij dan dagtherapie tas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden