fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Maar bekkie...jij slecht? Ff denken ...No way!!De laatste nu al mupke? Die ex van je heeft wel heel weinig impact op je gehad dan . Je vraagt me toch niet mee naar je bed hé want ik slaap horizontaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Fleurtje, weer een beetje ok ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Cat Stevens is trouwens ook verdacht stil vandaag op msn....hmmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtje Je vraagt me toch niet mee naar je bed hé want ik slaap horizontaal Als het maar niet diagonaal is vind ik alles best.dagdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Tussendoor ff..Ik had vroeger een kat woman en weet je waar ie helemaal gek van werd? Duivenpluimen! We hadden er een paar aan een stokje gebonden en zwierde het zo langzaam heen en weer langs zijn neus. Hilarisch om te zien..heb nog nooit een kat zo zien reageren. Blazen en grommen en springen..totaal wild werd ie ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Slaap zacht muppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 haha ja bij hondjes werkt dat ook goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik heb wil nog niet gelezen vandaag. Hij is toch al terug niet?Bekkie is stilletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Veilig Cathy56, mwah, zeg gewoon af en toe maar iets, volg soms even de dag al is er soms geen doorkomen aan, maar zag gisteren de discussie tussen fleur en wing en wilde even hallo zeggen.Met jou ook alles goed Cathy56? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Bij honden woman? Ah ja..denk altijd automatisch aan hond en kat. Maar vogeltjes zullen die ook wel lusten waarschijnlijk.Heb je nog iets van 'hem' gehoord? Als je het niet vervelend vind dat ik het vraag natuurlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Wie is terug fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 wil, bekkie. Weet niet goed of hij pas online kwam toen jij even weg waard..Hij was op reis maar zou terugkomen één van de dagenBedankt voor de zoen daarstraks tussendoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Alleen maar een beetje moe Bekkie, verder wel okay.Goed van je om weer terug te komen.En hoe is het met jou dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Met mij is alles goed hoor cathy dank je. de rest vertel ik wel in een peebeetje morgen even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Is goed joh. Be carefull.ik ga dr in.... moe, moeWelterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Wil moest direct weer aan het werk vandaag fleurtje dus die zullen we morgen wel zien. Had een pb van hem.YW hoor je weet waarom he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Slaap lekker cathy56 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Aangezien ik in zijn district ga wonen en hij een prachtig relaxcentrum Toch vreemd..had hem wel even verwacht hier. Ongeduldige ik :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Echt?Hebben ze kauwgom in hun mond?Dat hoorde ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Misschien willen ze stoppen met roken?Wil ik wacht op je verhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Dan is het gewoon niet netjes ari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Trusten Wing.Àangepast: ik begreep het even verkeerd, excuus.Ga vooral nog even verder - net even genoten van Merck toch hoe sterk.Ïk ga de tievie volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ga afsluiten,truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Gaan we samen naar wil fleurtje, gaan we dagje relaxen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 sweet dreams Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden