Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik ga toch wel erg blij worden als Cohen de verkiezingen wint...Fleur je bent een lieverd, soms heb je onenigheid, en zoals Soothe al zei, vaak worden meerdere aanmaningen tegelijk gebruikt. Ik heb iemand die niet lief was tegen mij gister trouwens ook nog niet gezien vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Goed idee soothe. Die reactie had ik kunnen verwachten.Soms alaine is iets of iemand de druppel. Ik geef aan wat de druppel is meer niet. Je kan het zien als de schuld geven, het maakt me echt niet meer uit op het moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik lees hier toch best regelmatig dat iemand op de vingers getikt word. Wat zijn daar dan de redenen zoal voor? Ik heb geen flauw idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Nou, je kunt er hier op een betrekkelijk veilige manier mee kennis maken Marika ...Het is van mensen hoor, om nare sfeertjes en ruzie niet te willen.Tegelijk kun je er van leren, denk ik altijd. Vooral dan als je wél zelf betrokken bent.De ruziemakers kijven vaak om iets waarin ze op elkaar lijken en na heel veelpraten kom je daar vaak pas achter....= mijn opvatting hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeGoed idee soothe. Die reactie had ik kunnen verwachten. Soms alaine is iets of iemand de druppel. Ik geef aan wat de druppel is meer niet. Je kan het zien als de schuld geven, het maakt me echt niet meer uit op het moment. Fleur, je was toch weer zo goed bezig? Nog even doorbijten en laat je niet opnaaien door het forum. Dat zou jammer zijn. Daarmee doe je jezelf tekort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Mupke, er zijn wel spelregels waaraan je je dient te houden.Moet je even kijken bij spelregels (geloof ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Goed Desi,Grijp alle middelen aan om het aan te pakken.Deel je gevoel. Schrijf wat trek geeft.Drank is een killer Desi.Ik ben hier geholpen (net op tijd) dat gun ik je.Als ik de boel wat uitvergroot is het goed bedoeld .Ik wil de illusie drank aan je tonen.Desi, geloof me, drink niet met je AD, dat schiet niet op, dan kan je wel blijven verhogen.Geef niet meteen aan trek toe. Het gaat voorbij.De trek wordt minder en de ruimten ertussen groter.Maar laat je niet willoos meeslepen.Af en toe een beetje lijden, dat hoort erbij.Desi, ja kan een aantal veldslagen verliezen en de oorlog winnen.Het credo is actie, het gaat niet van zelf .Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 ZAL IK OOK MAAR FF GAAN GILLEN DAN NIEMAND ZIET ME MAAR BEN ER WEL, NIEMAND LEEST MIJN BERICHTJE OP PAGINA 23 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Heb ik gelezen Cathy. Het gaat in dit geval dan om persoonlijke aanvallen neem ik aan?Tja, soms kunnen mensen botsen. Wat is dan een persoonlijke aanval en wat is een discussie? (denk ik dan). Ik mag wel zeggen: ik vind jouw standpunt zo enórm dom, maar niet: wat ben jij dom zeg.Zoiets? Is maar een voorbeeld hoor want ik ken jou verder niet he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Dank je Soothe voor je antwoord. Ik dacht dat je kwaad op me was. Zou ik niet prettig vinden.Als ik ergens niet tegen kan dan is het ruzie of onenigheden.Dat maakt het voor mij nog moeilijker.Ik gaf geen antwoord omdat ik het nog niet gelezen had. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Trouwens ik ga niet de AD verhogen maar de Antabus. Ik heb een lage dosering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ja, je lijkt op Femke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: bekkieZAL IK OOK MAAR FF GAAN GILLEN DAN NIEMAND ZIET ME MAAR BEN ER WEL, NIEMAND LEEST MIJN BERICHTJE OP PAGINA 23 Ik heb het wel gelezen. Maar ik heet geen Fleurtje. En heb je geen pb gestuurd. En heb het niet moeilijk vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Bekkie Fijn je hier terug even te lezen! Woman, het ging te ver en misschien was dat wederzijds maar mijn emmer is vol. Genoeg is genoeg.Mupke, steek alvast een sigaret op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Mupke, je wordt geacht een positieve inbreng op dit forum te brengen.Ben ook aantal keer op mn vingers getikt, meestal was er dan ook een ander forumlid in het spel. Fleurtje laat je nou niet van de rel brengen hierdoor. Ik heb me gister ook moeten inhouden terwijl ik hier zat te briesen. Jij was de enig die het opmerkte trouwens. Je bent een kanjer en ik vind dat je hartstikke positieve inbreng op dit forum hebt. Ugh, ik heb gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik heb er net eentje aangestoken Fleur. De laatste (voor vandaag). :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik las je klaar en duidelijk hoor bekkie Moest ff nadenken over mijn woorden..Gaat het een beetje goed daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Desi, ik ben op niemand boos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Met slechte mensen gaat het altijd goed fleurtje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Dank je woman! Echt waar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Poesje heeft de kip aangevallen, mee gestoeid en een half stukje gegeten. misschien eet ze straks wel de rest. ow wacht ze gaat nu een ander stukje aanvallen. Gezond dierengedrag Morgen mn hele atelier onder de kip met rundvleesbouillon.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 sigaret is op. Ik ga naar bed.Ga je gezellig mee Fleur? De winkel is nu wel dicht toch? Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Gelukkig Soothe, ik was er bang voor. Ik beloof je dat ik niks meer zal drinken. Morgen is dag 1.Soms kn ik niet de hele tijd op het forum zijn want moet ook andere dingen doen en dan duurt het ff met antwoorden. Ik antwoord wel altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 He Bekkie, voel je je weer veilig genoeg hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Desi, aan Soothe beloven dat je niet meer zult drinken helpt, ik kan het weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden