Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: ariIk moet ook nog een vlaggenstokhouder ophangen, Alf. Met schroeven. Ik heb de boor alleen ergens goed opgeborgen drie weken geleden (toen heb ik hem nog gehad) en nu kan ik hem niet meer vinden Ik kom wel even langs Ari...heb er ruime ervaring in:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Vanwaar die drift hier om opeens vlaggenstokhouders op te hangen? Fleurtje, helemaal fout. Fouter kan wel bijna niet. Ik heb geen kuiltjes en guitig ben ik ook al niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Nou daar gaat mijn ballon weer mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Hmmm...ben niet mee borretje...Ligt je partner al in bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ik snap het Bor, denk ik, voorzover ik zoiets kan aanvoelen, maar dank je voor de uitleg.Hier is de pretmachine van de avond weer ingetreden (niks mis mee) dus misschien een andere keer, zo je wil, er over verder. Ik vind het jammer dat jij en je lief nu ruzie hebben. Dat is toch echt niet fijn, in omstandigheden waarin je juist dichter bij elkaar zou kunnen zijn.Ben zelf niet zo in een lolmakend humeur. Heb vandaag en vanavond meegemaakt hoever liefde en zorg voor elkaar kunnen gaan. Daar ben ik nog een beetje ontroerd van, daarom dus.Maar ik heb nog geen slaap, dus wie weet ga ik ook nog wel meepretten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Borretje Als je je draai niet kan vinden in bed...ga dan maar lekker terug op de bank. Maar je hebt het geprobeerd dan toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 ah ja daar had ik het van borretje Maar ken Hout niet echt..kon de rest niet goed volgen..Gaat het al een ietsiepietsieminnie beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: ariquote: Originally posted by: MupkeVanwaar die drift hier om opeens vlaggenstokhouders op te hangen? In mijn geval waren de vlaggen plus stokken plus houder in de aanbieding bij de sorgiD en ik heb een examenkind. hahaha Ari bij mij hetzelfde!!! Aanbieding ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 O ja, Ari, de examens. Daar had Alf het geloof ik ook al over. Ik was het even kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Dag AriWanneer is de uitslag?En waarvoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: wingchunWat is daar zo jammer aan volgens jou Alf? Pardon, aan wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ik kruip er zelf ook eens in..Hou je sterk borretje Bekkie slaap zacht allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ik duik ook onder.Welterusten Marika, Ari en Fleurtje (de rest ook hoor, straks) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 hallo laters! bijna iedereen al naar bed geloof ik. Zou voor mij ook beter zijn, ik moet morgen om 6 uur op. Mensen wat scheelt het toch als je niks drinkt! 6 uur blijft 6 uur, maar het is te doen als je nuchter bent. Heerlijk. Hopelijk maak ik nooit meer een uitglijer. brr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: Beatehallo laters! bijna iedereen al naar bed geloof ik. Zou voor mij ook beter zijn, ik moet morgen om 6 uur op. Mensen wat scheelt het toch als je niks drinkt! 6 uur blijft 6 uur, maar het is te doen als je nuchter bent. Heerlijk. Hopelijk maak ik nooit meer een uitglijer. brr. Oh, dit lees ik nog net. Nog steeds goed bezig jij?Top! (en nu haak ik echt af) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Welterusten allen die gaan slapenof wat dan ookWingliIk heb vandaag en gisterenme uitgelaten overenige politieke fenomenenik kon het niet latenhet was niet de bedoelingmaar het ging vanzelf Nog één ding dan voor jou:ik ben het niet eens met het gedachtegoedvan F, de koningin van Den Haag, maar ik vind wel dat zij het het beste heeft gedaande afgelopen weken. Telkens op een andere verfrissende manier haar zaken belichtenzonder kwetsend te worden, te gaan hakkelenblozen of weglopen. Van J. vond ik het vooral sportief dat hij de andere winnaars feliciteerdeen het boegeroep, zo passend bij de PvdA, wist te sussen.Karakter en het welbekende bij elkaar houden natuurlijkwat leuk zou werken op een forum als dit maar niet in de politiek.Dat was het.O,In DWDD trouwens een interessante visie/analyse van Wittemanvandaag, goed om te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 mupke, als je er nog bent. Ja hoor! 31 mei was een dikke misser van mij. Daarna nix meer hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Hier is de pretmachine van de avond weer ingetreden Het intrigeert me wat hiermee bedoeld zou kunnen worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 trusten dan maar, nu na bijna 3 maanden wordt ik slechts 1 a 2 keer wakker per nacht, het gaat vooruit. Het inslapen gaat reeeedelijk snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 ja Alf, dat van die pretmachine vond ik ook wat dubbel. Ben bang dat..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 WingliIk kreeg ooit des morgens vroegeen bosje bloemen in de handen gedruktterwijl ik mijn vuilnis aan het buiten zetten was. VVan de gemeente zo sprakeen beambte.Omdat ik dat op het juiste tijdstip deed en gescheiden ook nog.Goed gedrag belonendat werkt.Want doe het nog steedsen kijk of er weer zo'n autootje door de straat schuifeltmet een gemeenteambtenaarerin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: Beateja Alf, dat van die pretmachine vond ik ook wat dubbel. Ben bang dat..... Van deze halve zin wordt ik ook bang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Hoi lieve wakkeren,Ik zal de draad gaan teruglezen van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ik voel me eigenlijk tot geen eén partijvolledig aangetrokkenEn kies verschillendene keer strategisch andere keer op de partij met de meeste puntenOm te voorkomen dat linksgaat reageren heb ik rechts gestemdNu ben ik daar niet meer zo zeker vanof ik juist heb gehandeld...en zoals ik al aangaf:volgende keer verkoop ik mijn stemof houd hem. Het argument dat je dan niet meer mee mag praten is onzin,ik heb immers mijn stem nog en niet weggegeven aan een gedelegeerde:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: EmmaroosHoi lieve wakkeren, Ik zal de draad gaan teruglezen van vandaag. Weet je het zeker EM? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden