Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Diep in mijn hart had ik eigenlijk op Rita willen stemmen, Lovely Rita meter maidOmdat ik een zwak heb voor mensen die genegeerd, gemarginaliseerd en belachelijk gemaakt worden. maar ja, kansloos, jammerLeuk mens, als je het wilt zien tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Nou nee Alf, maar ik scroll heel snel over alles heen.Globaal weet ik dan wel wat er gebeurd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Voor RitaLovely RitaZie haar wel staan met haar bonnen boekje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: EmmaroosNou nee Alf, maar ik scroll heel snel over alles heen. Globaal weet ik dan wel wat er gebeurd is. Er zijn bepaalde figuren waar je wel wat langer moet blijven hangen hoor...ik noem geen namen..Scroll over Beethoven..'bekend Beatlesnummer:Dde Pretmachinevoorheen de Sombere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ik overhoor je wel hoor EM.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Dat komt omdat ze nergens werd uitgenodigd WingliEen enkele keer slechts en toen was ze zo blij dat ze Frits Wester een bloemetje gaf (he, ook een boeketje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Zo ik ga afsluiten. Alvast even mn nieuwe filmpje bekeken en er staat wel degelijk iets op wat geschikt is om openbaar te zetten. Nog even geen you tube, maar wel hyves openbaar. En hier voor de liefhebbers. Morgen knippen en dat is eigenlijk zo gebeurd. dag lieve mensen, het was me weer een waar genoegen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Toegift(Sc)Roll over Beethoven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Haha, Alf, ik kèn niet slapen hè, en nu log ik nog even in.Met de pretmachine bespot ik een beetje (liefdevol) de ochtendploeg, waaronder mezelf.Maar ik zit nog even drie bladzijden terug geloof ik, want ik was even de vragen van Tactive aan het beantwoorden van hun oproep een paar weken geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 OK VieNormaal tref ik je hier idd niet zo laat aanVervelend als je niet kunt slapenO ja de Cactussen hadden een oproep gedaanging over een Jaarboek meen ikGa je daar aan meedoen Vie?Las vandaag een artikel in het ADover een vrouw die een boek had geschrevenbipolaire stoornis heeft en ook aan de alc.had gezeten maar er via een 'internetbehandeling'op eigen kracht vanaf is gekomennaam is Aagje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Goed gezien Wing, nieuwe partijen: niets van gezien.Wat leuk dat de mannen hier zo verzot op een gratis bloemetje zijn! een heleboel en allemaal gratis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Alf, ik had dat ook met Rita. Best sneu allemaal.Mooi nummer trouwens !!!Beatles blijven fantastisch!!vanmiddag mamma's en pappa's beluisterd.Lekker olderwets sentiment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Aagje......?Zou het onze Kit zijn? Die zou ook met een boek komen toch?Woman: heel graag per pb nog zo'n mooi filmpje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Daar heb je helemaal gelijk in Wing. Zo wist ik helemaal niet van het bestaan van sommige partijen afzoals de al eerder genoemde Mens en ...eh dingesIk kan dat maar niet onthouden@#$Help eens Cathy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Nee, ze had bepaalde dingen niet mee Hannah, maar ik ga daar niet naar zoeken hoor.Heb wel es wat gezien.Maar... ergens is dat toch ook misselijk, die extra spot op mensen?Ze verzwakken, kleiner maken?Bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Nee hoor Alf, ik vind het niet vervelend dat ik niet kan slapen. Dat komt wel vaker voor, maar dan ga ik lezen ofzo, en daar heb ik nou net even geen zin in. Ja hoor, ik heb meegedaan aan die oproep. Kost niks, kleine moeite.Over vijf uur wordt het alweer licht, hmmmm, een nieuwe dag.Dus nu toch maar eens richting bed, want 36 uur op zijn wordt wel wat te gek.Tot aan het ontbijt dan maar, en slaap wel, allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Bij die Aagje stond ook een foto afgedruktgeen onaantrekkelijke vrouwvuilblond haar....slank postuur:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Mens en Spirit of MenS. 26000 stemmen gehaald.Het is aardgi om hun gastenboek op de website te gaan lezen.(ook daar wordt al geruzied hoor; het zijn net mensen! )In elk geval blijkt dat nu al mensen spijt hebben dat ze hun stem strategisch hadden ingezet.Ach... wie weet, over een jaartje of zo...Ha emma is er ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Nou, eindelijk teruggelezen.Wat een verhalen zeg, pffft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Komt richting Kit hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Hoe is het met Emma?Oeps, ik ben nog met een mail bezig, zou ik zomaar vergeten. Kom zo terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ja Cathy, gaat wel eigenlijk.Ben nog aardig wiebelig maar heb toch het idee dat de AD wat begint aan te slaan.Ook forumrust was even goed want ik begon me zo boos te maken over dingen....maar ik ben er weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 quote: Originally posted by: EmmaroosNou, eindelijk teruggelezen. Wat een verhalen zeg, pffft. Viel het mee?Of tegen?Of viel er niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Even tussendoor: de dagelijkse gedachte. (soms zijn ze erg leuk-mooi-waar)Je leven vereenvoudigen,is het moeilijkste wat er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden