blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 effe weg nu, tas voor kids in orde maken, gaan weer naar hun vader/ mn ex.............met pijn in mn hart.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Borr,Komt goed, meis......nu effe emotioneel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 blondie,bekijk het even positief, in ieder geval even een weekendje geen zorgen om de kinderendan kan je in alle rust even met je zelf aan de slag.mischien een uitgelezen moment om jezelf even te verwennen!saunaatje, kappertje of gewoon een hele grote bos bloemen in huis, als je jezelf dit weekend maar even op plaats één zet.Denken jullien even aan de openingsceremonie WKal die dansende afrikanen, dat moet ons toch een beetje blij maken?ik zit in ieder geval met mijn flettepet en toeter klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Tass,Thnx, was het effe kwijt........Tijd voor mezelf, ja !!!Nu mn vriend nog effe inlichten daarover..................Tasseke halverwege... Right wat is er zo moeilijk aan..ex moslim met vrij radicale gedachten... Vooral mn dochter........Mag geen kort rokje of strakke broek aan... koopt ie zelf maar wat.............Zou je zeggen !!! en mn dochter vind het soepjurken wat ie koopt voor haar............ En ik krijg dat weer op mn bordGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR........Nu aan het werk............TASSEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 hahaha,ik toeter me suf!helaas beinvloedt dat niet echt mijn levensloopwel mijn humeur!!! Bor,de opening begint nu!uiteraard ook veel geklets maar ook een optreden van shakira!dus toeteren!!!! ennnnnnn VU VU ZE ELAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nu effe tassen pakken, zo weer positief terug !!!laat me niet op mn koppie zitten............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Blondie,ik wil echt de problemen niet bagataliserenmaar die opvattingen zijn niet van vandaag, die spelen al langer meeen de afgelopen tijd zijn de kinderen er toch ook geweest?tuurlijk moet er een oplossing komen, maar je kan geen ijzer breken met handen en zeker niet vandaageerste even jijzelf, even tot rust komen, jezelf verwennen, proberen iets te relativeren en dan op je gemak op zoek naar een oplossing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Staat op ned 1 .........Straat hier ook volledig oranje...............Doet me weer glimlachen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 hier komt tassie!!!!!even zoeken maar ik zit in het midden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: tassekeBlondie, ik wil echt de problemen niet bagataliseren maar die opvattingen zijn niet van vandaag, die spelen al langer mee en de afgelopen tijd zijn de kinderen er toch ook geweest? tuurlijk moet er een oplossing komen, maar je kan geen ijzer breken met handen en zeker niet vandaag eerste even jijzelf, even tot rust komen, jezelf verwennen, proberen iets te relativeren en dan op je gemak op zoek naar een oplossing Pfffffffffffffff......................... Nu in tranen Borr, en jij dan ??????????????????????? Trek het me veel aan wat er bij jou gebeurt...... Pijn in mn hart voor jou PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Tass,Thnx voor je duidelijke posting................ gelijk dat het niet van de laatste dagen is....Kan inderdaad nog wel effe wachten.....Nu effe tijd voor mij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nu echt weg voor mn kids................Tasseke !!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 ik begin het te leren!!duidelijk te posten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Wil ik stoer op de fiets naar ut durp gaan, lig ik direct op m'n snuit Ben zo onzeker op een fiets. Na ja, de auto gepakt en toch gegaan. Een groot beessie gekocht! Ahhhh, wat issie zacht Als m'n zoon weer naar Engeland vertrekt krijgt hij dit Hollands beessie mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 hihi,happy de gein en wij infiltreren ook overal!!!zelfs die engelsen ontkomen niet aan het oranje legioen geen blessures tida?tis wel grappig om iemand languit te zien liggen maar echt bevoordelijk is het ook niet!het duurt even voordat de rekenmachine de uitkomst geeft die je wiltmaar het begint hier iets te worden!het gaat zomaar een terrasje te lijken!de frons is een stuk minder, even checken of ik nu iets te drinken of te eten kwijt kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 broodje gezond en wat appelsaphemeltje, hij begint zelfs te glimlachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Belt net mn teamleidster over therapie....pfffffffffffffff................. Jankend aan de foon...................... en tas nog niet gepakt voor mn kids....................En kids nu thuis !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Wordt het niet eens tijd om het aantal gebruikers/ ingeschrevene te elimineren??tis wel druk hier, bij tijd en wijlemaar 1302 ingeschrevenen?????poeheee, als we maar niet met zijn allen tegelijkertijd gaan schreeuwen om aandachtalhoewell???met 1302 ingeschreven probleemalcoholisten voel ik me in ieder geval niet alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 haha Blondie,neus ophalen, snot afvegen aan je mouw, tover een glimlach op je gezicht en zeg dat je hulp aan het zoeken bent.tellen tot drie en dan maar gezamelijk de tassen pakken?huilen is gezond hoor! en de kids mogen best weten dat je het moeilijk hebt.moeders is ook maar een menswel eentje met heel veel karakter en eentje die hard haar best doet om het anders te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Wat is daar mis mee Bor?ik denk dat de kinderen pas gaan panieken als ze zien dat je het moeilijk hebt en het niet wilt toegeven.ik heb wat afgejankt en nog steedshet leverde me heel wat bijzondere gesprekken en inzichten opja, zelfs dat V. nog erg klein wasin mijn optiek is het belangrijk om je kinderen te laten weten dat je mens benthet feit dat je moeder bent (of vader) wil niet zeggen dat je perfect bent.op die manier kunnen kinderen alleen maar leren dat het leven niet altijd even leuk en makkelijk is.PP,ik ken genoeg alcoholisten die geen problemen hebben.de eventuele problemen die drank kunnen geven wegen dan niet op tegen het plezier van drinken.hetzelfde met roken, de gezondheidsrisico's neem ik ook voor liefdan ben ik dus een happy roker en geen probleemroker!***volgens de norm ben je al alcoholist bij dagelijks twee alcoholistische consumpties (voor vrouwen)poehee, heel nederland alcoholist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Bor,komt je zoon morgen of vanavond al?heb je hem eigenlijk gesproken sinds zijn bosavontuur van afgelopen week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Tass : Teamleidster was zeer invoelend, begrijpt wel waarom ik compleet "gek " aan het worden ben...Maar helaas kan ik mezelf niet begrijpen..............Borr,ik huil ja, voor wat mn kids moeten beleven !!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 blondie,daar heb je toch hulp voor?om jezelf uiteindelijk te leren begrijpen?gelukkig was het een goed gesprek, daar kan je alleen maar mee opschietenjaja, jammer genoeg niet direct vandaag resultaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Kids hebben nu zelf hun tas gepakt..................... Leve de verantwoordelijkheid en zelfstandigheid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Trots op mn kids............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Zo, weer een berg geld uitgegeven. In dit gehucht is een organische dierenwinkel. Ze had ook zalmolie en heel goed advies. Dus we hebben weer wat houvast. Vooral geduld, en nat voedsel geven, en vlees. Rauw. We gaan het probren, kijken wat aanslaat bij Poesje. In ieder geval krijgt ze nu meer liefde en aandacht dan ooit, en dat krijg ik dan ook weer terug. Lief scheetje is het Nu aan de slag want ik heb weer kostuum ideeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden