Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ok no problem dear, all I meant to write was no problem, you're welcome.Wat is het leven toch af en toe gemakkelijk hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik woonde in Blomberg Hermie, jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Je kunt toch ook gewoon de " aantikken en direct erna de letter die je wilt?Of ben ik blond?(ja) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik heb in Bramsche en Schöppingen gewoond Emma. Heb daar hele goede herinneringen aan, jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Thank you very much dear, I've heard it and is was so great remembers me of old times, when I was just a little girl hermie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dank je wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Bramsche ken ik, daar woonden kennissen van mijn ouders, de familie Bosker.Ja ik heb daar mega goede herinneringen, ik kom er nog steeds geregeld.Moet af en toe even meine heimat ruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hey,Hoi hoi Wilrijk ben je ook weer in town? How is life? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Aha Bekkie dan heb je ook vast wel eens Rockpalast gekeken op de tv. Moet ook af en toe zo lachen als vriendinnen het hebben over Sesamstraat dan heb ik het over Die Rappelkiste (ene, mene miste..) en Die Sendung mit der Maus. Zelfde leeftijd, totaal andere belevingswereld.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Pff eindelijk bij de laatste pag aangelandSoms denk ik dat er een God isdie mij behoedt voor ernstige misstappenvanavond stuurde hij mijn zoonzodat ik voortijdig van de pc af moestanders was het flink uit de hand gelopen vrees ikmijnerzijdsHoe lang kun je doorzeverenover iets terwijl van alle kantenadvies, uitleg en begrip komtmaar dat nergens schijnt te landenen alleen maar meer aanleiding geefttot nog meer schoppen en razen.Wing ,EMMA, Mupke....Ik heb grote bewondering voor jullie eindelozegeduld, alle respectIk zit hier met de tanden in de onderlipheb dit nog niet gehad sinds ik op dit forum kwamMaar goed dat ik een paar dagenwat anders te doen heb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Will, ik heb zeker respect voor de serieuze minderaar; ik wilde dat ik het kon. Maar dat van die twee kampen voel ik ook, en dat komt volgens mij niet door de manier waarop iemand ADB wil worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hela Bekkie, erg goed, dankjewel Heel erg druk weer in de haven, bijna geen tijd om alles te lezen en tussendoor te reageren. Is soms best wel moeilijk, want wil zoveel vertellen. Zeker als er zovelen nog over andere dingen bezig zijn, maar ik doe mijn best. U all ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik kom er nooit meer Emma. Grappig is wel dat ik via via een oude vriendin terug heb gevonden die nu in Schiedam woont. Die zie ik nog regelmatig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 En voorlopig heb je nog niet het laatste woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dat zegt me dan weer niet zoveel Hermie, zit nu peter maffay te luisteren is ook zoiets, mooi brengt dingen naar boven, ach, vond mijn vader zo mooi.Nogmaals bedankt soms moet je weer iets horen om te denken oja dat was er ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Waarschijnlijk zijn door dat eindelozegezever over een vermeende tegenstelling tussen drinkers en niet drinkerseen aantal nieuwe hulpbehoevendenvanavond voorgoed afgeschrikt.Er terecht op zo'n forum zou ik ook niet komenals ik in nood zat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ah, ik zal nog wat tegen Wil zeggen alvorens ik ga slapen:Wil, ik heb me er steeds over verbaasd hoe het jou lukt om al die commentaren over je af te roepen....Ikzelf heb er geen enkel moment moeite mee gehad. Ik zie dat Vlaamse wel, dat gespring en gehuppel, maar ik lees ook je intenties. Verder is het jouw zaak: dit forum is voor ieder die een probleem onderkent.Ik drink ook nog wel geregeld en niet telkens naar eigen tevredenheid, maar breng dat volgens mij anders, misschien minder openlijk, dat zou best kunnen. (en ik vraag me ook wel eens af wat ik hier op dit forum doe, omdat ik het er niet al te veel over heb, maar dat wil ik later nog wel eens uitspitten voor de liefhebber...)Ik zie dus een man die er af en toe enthousiast tussenspringt, en daar gaan weer anderen al te serieus op in. Dat was direct bij jouw kennismaking al zo.Het ligt dus wel wat aan de flamboyante wijze waarop je alles brengt. (denk ik, nogmaals)Maak je niet teveel zorgen: je doet het op jouw manier.Ja, ben ik nu een alcoholist die een ander pampert?I don't know.....Is het dát wat de irritatie geeft??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Alf,Heeft dat met mij te maken onder andere? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Welke site kijk je danHoe weet je wat het teken is?Geen vriendenZwervende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Alaine, is er een unieke manier om AdB'er te worden ? Ik denk van niet, iedereen is anders, de omstandigheden zijn anders, etc etc. Ik neem elke goede raad erg serieus op, elke ervaring van iedereen, elk stukje tekst of wijze les en probeer daar een mix van te maken die op maat is gemaakt. Dat dit soms niet strookt met andere meningen is begrijpelijk, maar niet onomkoombaar. We zijn er toch voor iedereen met dit probleem, niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Cath Nu ik weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Lieve lieve Alf,Ook tegen jou zeg ik, trek het je niet aan.Het komt bij geen van allen over en loslaten is dan het devies.Niks mee doen, niet wakker liggen, niet piekeren, het helpt allemaal niks.Er wordt gelogen op het forum....ik slik refu of antabus en ik sta droog....jahaaa, nee dus...Heel ernstige aandachttrekkerij, help ik verzuip en ondertussen thuis met de kinderen spelen.....en wij ons zorgen maken.....en commentaar leveren over de manier van communiceren terwijl ze de alcoholist en hun smoesjes niet doorhebben omdat ze zelf net zo zijn.Laat maar, gewoon laat maar......we zijn allemaal zo geweest.En nu ga ik echt slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Overigens kan ik me herinnerendat ik in mijn beginfase ook niet altijd gehoord werdDaar heb ik toen vragen over gesteld en men heeft mij uitgelegd hoe dat kwamDaar had ik vrede meeuiteindelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Weet je dat Peter Maffay het nummer "Du" geschreven heeft nadat hij met zijn motor een meisje dood heeft gereden (niet zijn schuld maar toch). Geeft meteen meer lading aan het nummer hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Cathy, je weet welwaar je het over hebtHet is inmiddels een keusSoms met je kop tegen de muur?Het voelt beter zondermaar toch de neiging tot roesEn dat het geen moeten wordt?Het stoppen cq het drinken..Ik dring mezelf niets op.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden