bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 I'm awakeHallo cathy56 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 wass ich noch zu sagen hatte dauert eine sigarette.........................Nog één peukje Cath en dan ga ik ben zo moe.Maak je niet druk joh, doe ik wel, hahahahha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Liggen half. Slapen nog nietWing, wil je nr. 56 even kopieërennaar hier. Ik dacht er zijn nu wel 80Mijn favorieten weigeren dienst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Doe ik met je mee Emma en dan 'in's Bed hinein gehopst'.Aanpassing: als je in een andere taal schrijft moet je wel de hoofdletters honoreren haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Jee emmaroos waar komt die tekst ook alweer vandaan, vond ik zo mooi toen ik nog jong was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 O de I tjing, geweldig. I love it.Mysterieuze taal.Ik ben bang dat dochterlief het heeft ingepikt!!Wat een waarheid.... heeft me in elk geval lastige fases door begeleidt!Ha, nog wakkeren (zei ze :$ , zelf geheel niet wakker meer....).Okee...........een peukje dan nog!Nee Em, ik trek het me vandaag maar es niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dat is een oldy van Reinhard Mey Bekkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hoe heette dat radioprogramma ook al weer rond middernacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 je bent me net voor hermie.en over een andere taal gesproken, ik kan de stijes op de a of e ook niet vinden, hahahha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Het was een dagafsluiter, wat eindigde met dat nummer van RM.Vaak naar geluisterd. Actualiteiten.Ooit es. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 CANDLELIGHT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik zal me vergissenKom er dus niet inmaar graag!Heb jij ze in boekvorm Cath?Toch maar es sneupen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Danke schön Hermie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Met het oog op morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Jaaaah Cat en Em, ik rook er nog één of twee met jullie mee.Dan lees ik nog even op mijn mobiel buiten, en danTe bedde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hahaha Em, nee dat was wat anders, andere zender toch?Een zwart dik boek Marjo.Leuk om zelf te hebben.Ik zal mijn dochter ook es aan dr haren trekken, het ligt miss gewoon bij haar op de vliering of zo.En dan met 3 stuivers gooien, kop of munt.... oh dat roept heel veel herinneringen terug.Ook naar uitkomsten die klopten.... the way to go... en ook aan een vriendin die te vroeg stierf, waarmee ik veel deelde van dit soort zaken...Ach ach... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 JA, met het oog op morgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 haha heb van mijn 3e tot mijn 11e en van mijn 14e tot 16e in Duitsland gewoond Emma dus ja is wel min of meer ingesleten. Enne.. de a met puntjes is alt132e met puntje is alt 137i met puntje is alt 139o met puntjes is alt 148u met puntjes is alt 129:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 En ik ben er ook nog, en ik hoop mijn zegje eens te kunnen zeggen, want ik moet alweer gaan uitrukken in korte tijd. Ik krijg een beetje het idee dat er precies twee kampen zijn aan het ontstaan, de stoppers en de minderaars, en dat is misschien wel zo, maar het moet met wederzijds respect gebeuren !Ik heb een oeverloos respect voor diegenen die zijn aan het stoppen of toch proberen, maar een evengroot respect voor de minderaars (waar ik me tot op heden toe bijschrijf).Ik vind ook dat een minderaar (of hij/zij nu heeft gedronken of niet, zolang het gaan gehallebal is), evengoed op het dagdraadje mag komen om zijn/haar gal/problemen even ten berde te gooien.Ik zelf ben ook al eens hier geweest in min of meer beschonken toestand, net omdat ik jullie echt wel even nodig had/heb, niet om te worden veroordeeld. Ook heeft dit forum me al ENORM geholpen in te zijn waar ik nu ben, en het wordt hopelijk nog beter. Alleen als al de rest echt mislukt, sluit ik me aan bij de stoppers, maar neem mij, Bekkie, Fleur en god weet wie nog allemaal eens even zoals we zijn. Mensen met een probleem, niet meer of niet minder, alleen zijn we daar wel degelijk van bewust geworden sinds korte tijd en nu moeten we daar mee leren omgaan. Stap voor stap.Afin, ik moet vertrekken naar een schip. Ik lees jullie straks nog wel en ik zal vandaag het laatste woord hebben. Wing, heb je hier wat aan, of is dit flauwekul tegenover het echte ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 keine Uehrsache Bekkie, gern geschehen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik heb van mijn 5e tot mijn 11e in Duitsland gewoond Hermie, pa militair.De jouwe ook???????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Even vertellen dat ik een heel leuke werkdag heb gehad.Ik kan - zo ook vandaag - zwemmen tijdens het werk! Mijn eigen gym moment!(betaald!!)Ja Wing, wordt maar verpleegster.(maar hoop uiteraard dat jouw eigen werk toch ook zal aantrekken!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Haha ja Emma en ex is ook militair, heb ik zelfs in Duitsland verkering mee gekregen. Zeg nu ook hier komt geen camouflagepak meer binnen tenzij hij admiraal of hoger is haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Hermie English please¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hoe kom je nu op 56 Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden