Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 juni

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 561
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

O de I tjing, geweldig. I love it.
Mysterieuze taal.

Ik ben bang dat dochterlief het heeft ingepikt!!
Wat een waarheid.... heeft me in elk geval lastige fases door begeleidt!

Ha, nog wakkeren (zei ze :$ , zelf geheel niet wakker meer....).

Okee...........een peukje dan nog!

Nee Em, ik trek het me vandaag maar es niet aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Em, nee dat was wat anders, andere zender toch?

Een zwart dik boek Marjo.
Leuk om zelf te hebben.
Ik zal mijn dochter ook es aan dr haren trekken, het ligt miss gewoon bij haar op de vliering of zo.

En dan met 3 stuivers gooien, kop of munt.... oh dat roept heel veel herinneringen terug.
Ook naar uitkomsten die klopten.... the way to go... en ook aan een vriendin die te vroeg stierf, waarmee ik veel deelde van dit soort zaken...

Ach ach...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha heb van mijn 3e tot mijn 11e en van mijn 14e tot 16e in Duitsland gewoond Emma dus ja is wel min of meer ingesleten. Enne.. de
a met puntjes is alt132
e met puntje is alt 137
i met puntje is alt 139
o met puntjes is alt 148
u met puntjes is alt 129:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ben er ook nog, en ik hoop mijn zegje eens te kunnen zeggen, want ik moet alweer gaan uitrukken in korte tijd. Ik krijg een beetje het idee dat er precies twee kampen zijn aan het ontstaan, de stoppers en de minderaars, en dat is misschien wel zo, maar het moet met wederzijds respect gebeuren !
Ik heb een oeverloos respect voor diegenen die zijn aan het stoppen of toch proberen, maar een evengroot respect voor de minderaars (waar ik me tot op heden toe bijschrijf).
Ik vind ook dat een minderaar (of hij/zij nu heeft gedronken of niet, zolang het gaan gehallebal is), evengoed op het dagdraadje mag komen om zijn/haar gal/problemen even ten berde te gooien.
Ik zelf ben ook al eens hier geweest in min of meer beschonken toestand, net omdat ik jullie echt wel even nodig had/heb, niet om te worden veroordeeld. Ook heeft dit forum me al ENORM geholpen in te zijn waar ik nu ben, en het wordt hopelijk nog beter. Alleen als al de rest echt mislukt, sluit ik me aan bij de stoppers, maar neem mij, Bekkie, Fleur en god weet wie nog allemaal eens even zoals we zijn.
Mensen met een probleem, niet meer of niet minder, alleen zijn we daar wel degelijk van bewust geworden sinds korte tijd en nu moeten we daar mee leren omgaan. Stap voor stap.
Afin, ik moet vertrekken naar een schip. Ik lees jullie straks nog wel en ik zal vandaag het laatste woord hebben. :D

Wing, heb je
hier wat aan, of is dit flauwekul tegenover het echte ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even vertellen dat ik een heel leuke werkdag heb gehad.

Ik kan - zo ook vandaag - zwemmen tijdens het werk! Mijn eigen gym moment!
(betaald!!)

Ja Wing, wordt maar verpleegster.

(maar hoop uiteraard dat jouw eigen werk toch ook zal aantrekken!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...