bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Geloof dat ik mijn BEKKIE ga houden. Wing je omschrijft het mooi zonder namen maar toch voel ik me aangesproken GEK HE? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ben blij dat te horen Smid. ik maakte me een beetje zorgen om je. Dat berciht over je examen had ik gemist. En omdat je eerst meer aanwezig was dacht ik ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeBen je plots mijn ma ofzo? Zo voelt het wel een beetje ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 hey wing, houdt niet over?what`s going on?waarom deze geluiden, die passen niet bij de geluiden die ik een aantal maanden geleden hoorde toen we elkaar voor het laatst spraken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik ga mn pecee uitzetten, en een toetje eten, jammie. Dan naar bed want morgen tref ik VM en hopelijk nog meer mensen op CS Den Haag om 14.00. Bij het meeting point. Tot morgenochtend nog eventjes en wees lief voor elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nou dat mag je best laten mupke..Je mag me iets meegeven maar zeggen wat ik moet laten omdat je het eerder hebt aangegeven gaat me iets te ver. Je leest mijn woorden maar hoort de intonatie niet..Je ziet de grijns niet op mijn gezicht..Negatieve aandacht vragen? Denk het niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nee hoor Mupke, geen zorgen maken. Ik ben niet zo een chatter, maar kom toch graag eens hier op de site en zal het zeker niet laten hier af en toe eens binnen te springen.Alleen hier ziet men dat we niet alleen zijn met het probleem.Nog dit. Mijn vrouw zei daarstraks: Awel, heb jij enig idee hoeveel minder drank ik heb moeten kopen deze maand?2 flessen whisky, 3 bakken bier, 2 flessen port en 3 flessen cognac. Geen wijn...Tja ik moest even luisteren toen ik dat hoorde. Ik wist het wel maar verdrong het altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Veel plezier morgen Woman. Ik dacht eerst eergens gelezen te hebben dat jullie naar Utrecht gaan. Daar ga ik morgen nl. naar toe. Dus wilde naar jullie uitkijken. Maar helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 tot zs en wt gewenst van hs, ha ha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 maar ga niet weg voor ik Smid nog even gedag heb gezegd....Dág ! x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: smidNog dit. Mijn vrouw zei daarstraks: Awel, heb jij enig idee hoeveel minder drank ik heb moeten kopen deze maand? 2 flessen whisky, 3 bakken bier, 2 flessen port en 3 flessen cognac. Geen wijn... Tja ik moest even luisteren toen ik dat hoorde. Ik wist het wel maar verdrong het altijd. Gweldig toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Helaba Woman.afsluiten, dat gaat ook vlotter dan vroeger zeker, net als het opstarten quote: Originally posted by: womanIk ga mn pecee uitzetten, en een toetje eten, jammie. Dan naar bed want morgen tref ik VM en hopelijk nog meer mensen op CS Den Haag om 14.00. Bij het meeting point. Tot morgenochtend nog eventjes en wees lief voor elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeNou dat mag je best laten mupke..Je mag me iets meegeven maar zeggen wat ik moet laten omdat je het eerder hebt aangegeven gaat me iets te ver. quote: Je hebt gelijk Fleur. Ik had kunnen schrijven dat je beter kunt ... ipv je moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Gewldig goed of geweldig veel Mupke? quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: smidNog dit. Mijn vrouw zei daarstraks: Awel, heb jij enig idee hoeveel minder drank ik heb moeten kopen deze maand? 2 flessen whisky, 3 bakken bier, 2 flessen port en 3 flessen cognac. Geen wijn... Tja ik moest even luisteren toen ik dat hoorde. Ik wist het wel maar verdrong het altijd. Gweldig toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dag Woman, doe ze de groeten van me! Ha die Spud; alles OK?Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik kruip mijn bedje in Morgen weer een zware werkdag Veel plezier aan allen die elkaar zien morgen. Bekkie Droom zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: smidGewldig goed of geweldig veel Mupke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Slaap lekker Fleurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Sweet dreams muppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Wingchun, ik leef al >twee jaar met de gedachten dat ik mijn bedrijf zal moeten staken wegens de crisis.Er is geen beterschap in zicht. We strompelen verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik heb ook geen duidelijk antwoord gezien PP.Nou ja, dat hoeft ook niet natuurlijk, het was tenslotte een vraag.Misschien heb ik het helemaal fout gezien hoor PPDan bied ik jou bij deze mijn excuses aan.Truste allemaallaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeSweet dreams muppie Alleen maar een roos? Ik gaf jou een hartje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Oei, het is alweer zaterdag. Goeiemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 ja, wing en sindsdien is het weer niet veel verbeterd, dus deze "zomer"uitzitten dan maar, en wat de crisis betreft die jouw ook raakt, ik hoop dat je er het beste van maakt en meer kun je niet doen toch?groetjes en welterusten gewenst van herman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik ga mn bed opzoeken. Weet wel ongeveer waar ie staat. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden