Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Wat waren jouw verwachtingen van het forum, Marika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dat noem ik nou A zeggen en geen B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ben vlij voor je Marika dat je niet de fout in bent gegaan, maar mijn inziens moeten de mensen die wel de fout ingegaan zijn hier ook worden geaccepteerd en daar lijkt het soms niet op.Dat is mijn ervaring en dat vind ik jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Op wie geef je nu antwoord fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 PP, Vie heeft antwoord gegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Idem dito bekkie Goh marika..je slaat de nagel op zijn hoofd. Op mij moet je alvast niet letten. Ik ben soms een olifant in een porseleinkast Hoelang sta je al 'droog'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Goedenavond. Net terug van aekI, 2 hele mooie hoge klerenkasten (237 cm) gescored in de uitverkoop voor dochter. Nu nog in elkaar zetten op een ruimte van ca. 2m2:huh:Woman wil je mij het filmpje ook sturen?Aanpassing: merknamen mogen niet dus ff aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nieuwelingen hoeven niet harder te roepen. Soms moet iedereen in hoofdletters typen om gehoord te worden, dat is nu eenmaal zo. Dat ligt NIET aan nieuwelingen.Ik vind het erg als dat steeds wordt gezegd want wij zijn hier een erg warme club mensen die heel, heel veel meeleven met elkaar, met iedereen!!!Marika, altijd schrijven ook al lijkt het ongepast, dat is het niet, echt waar niet.En wat verwachtte jij dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Op wing lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ach jij een olifant ik een ezel l (lol) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nou Em...ik voel het warms niet altijd hoor..En sommigen hoeven echt niet in hoofdletters te typen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Een olifant en een ezel?? Waar gaat de wereld heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Good evening!Vandaag deed ik weer eenseen potje hardlopenNou, ik heb nog knieënkan ik jullie meldenNog wel meer maar dat doe ik nietDat wordt gejeuzel..Fijne avondTot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Waarom voel ik dat nu net als Fleurtje en dat terwijl we geen tweelingzusjes zijn.Er hoeft niets te veranderen we moeten alleen harder roepen denk ik, maar zelfs als we dat doen krijgen we niet altijd gehoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik ben het me je eens Emma. Heb dat gisteren ook al geschreven hier. als nieuweling kan en mag je hier gewoon meedoen. Je kunt alleen niet verwachten dat het gesprek van de anderen staakt omdat je hier binnenkomt met een nieuw onderwerp.Zo zit een forum niet in elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Fruitvlieg, als je hebt gedronken ben je niet welkom hier, kijk naar de discussies die er gevoerd worden door Wilrijk etc.Als je hebt gedronken word er heel snel gezegd ga maar lekker slapen terwijl we net zo goed weten dat dat geen oplossing is.Denk dat we gehoord willen worden en er meer aan hebben als er vragen gesteld worden van waarom heeft iemand gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Bekkie, de één voelt zich nu eenmaal sneller aangevallen dan de ander.Ik heb nog nooit de indruk gehad dat jij of Fleurtje harder moeten roepen. Gehoor genoeg dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Rook uit je oren Wing? Geen goed teken, komt toch niet door mij he?Wil even een statement maken dat mag toch/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Er wordt niet gezegd dat je hier niet terecht kan fruitvlieg. That's not the point..Ben B een beetje beu aan het worden als A geen punt heeft..Een ezel dus?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nou Mupke,eiegnlijk ken ik je nog niet zo, maar heb wel het gevoel dat het zo is, de een wordt sneller in de groep opgenomen dan de ander heb ik soms het gevoel. Alleen via pb heb ik veel steun gehad. Maar je moet hier wel erg hard roepen hoor soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Fleur, je bent geen ezel. En je moet ophouden met dat soort vragen te stellen. Ben je uit op rellen?Nee toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nee fleur is de olifant en ik ben de ezel hadden we afgesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ptvrdrie! Woman!Nu las ik net dat ik juist DE aflevering van Cold Feed heb gemist!Ik ben gisteren voor de TV in slaap gevallen...En eergisteren was David pas het huis aan het kopen...Bah! Moet ik toch maar voor de DVD's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Het is ook een worsteling en als ik dan kijk naar de mensen die de fout ingaan en die krijgen allemaal hetzelfde advies, ga maar slapen, vraag nou eens waarom, en hoe of wat.Dat zijn dingen waar je van leert. Lijkt mij dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 quote: Originally posted by: MarikaIk had dus verwacht dat het drankprobleem en hoe daar mee om te gaan meer op de voorgrond stond op zo'n forum. Dat begrijp ik Marika. Maar toch ... ik zou hier minder tijd doorbrengen als ik alleen maar zou gaan over drank en hoe de problemen daarmee op te lossen zijn. Dan zou het hier bol staan van de frustraties. En die hebben we allemaal voor onszelf al genoeg dus er mag best wat evenwicht zijn. Soms is het gewoon fijn om even wat te kletsen over ditjes en datjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden