Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 juni

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 561
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond. Net terug van aekI, 2 hele mooie hoge klerenkasten (237 cm) gescored in de uitverkoop voor dochter. Nu nog in elkaar zetten op een ruimte van ca. 2m2:huh:

Woman wil je mij het filmpje ook sturen?

Aanpassing: merknamen mogen niet dus ff aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwelingen hoeven niet harder te roepen. Soms moet iedereen in hoofdletters typen om gehoord te worden, dat is nu eenmaal zo. Dat ligt NIET aan nieuwelingen.
Ik vind het erg als dat steeds wordt gezegd want wij zijn hier een erg warme club mensen die heel, heel veel meeleven met elkaar, met iedereen!!!
Marika, altijd schrijven ook al lijkt het ongepast, dat is het niet, echt waar niet.
En wat verwachtte jij dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het me je eens Emma. Heb dat gisteren ook al geschreven hier. als nieuweling kan en mag je hier gewoon meedoen. Je kunt alleen niet verwachten dat het gesprek van de anderen staakt omdat je hier binnenkomt met een nieuw onderwerp.
Zo zit een forum niet in elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fruitvlieg, als je hebt gedronken ben je niet welkom hier, kijk naar de discussies die er gevoerd worden door Wilrijk etc.

Als je hebt gedronken word er heel snel gezegd ga maar lekker slapen terwijl we net zo goed weten dat dat geen oplossing is.

Denk dat we gehoord willen worden en er meer aan hebben als er vragen gesteld worden van waarom heeft iemand gedronken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Mupke,

eiegnlijk ken ik je nog niet zo, maar heb wel het gevoel dat het zo is, de een wordt sneller in de groep opgenomen dan de ander heb ik soms het gevoel. Alleen via pb heb ik veel steun gehad. Maar je moet hier wel erg hard roepen hoor soms

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Marika

Ik had dus verwacht dat het drankprobleem en hoe daar mee om te gaan meer op de voorgrond stond op zo'n forum.

Dat begrijp ik Marika. Maar toch ... ik zou hier minder tijd doorbrengen als ik alleen maar zou gaan over drank en hoe de problemen daarmee op te lossen zijn. Dan zou het hier bol staan van de frustraties. En die hebben we allemaal voor onszelf al genoeg dus er mag best wat evenwicht zijn. Soms is het gewoon fijn om even wat te kletsen over ditjes en datjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...