fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hannah is dat een reactie op hetgeen waar witte en PP mee zitten want anders wil ik het ook wel ff meer duidelijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hallo allemaal,Sergeant bekkie meld zich ook weer even. FleurtjeHoe is het hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nou Fleur, ik kom ook gewoon weer even binnenvallen. En zie iemand die weer behoorlijk tekeer gaat, geen enkele vraag beantwoordt, gewoon alleen maar haar eigen boosheid en waarschijnlijk ook haar eigen verdriet, onzekerheid en noem maar op neerschrijft. Maar wel vergeet dat er mensen zijn die op haar reageren en vragen stellen.... zonder een antwoord te krijgen.Voor mij blijf je Fleurtje... hopeloos verdrietig binnen gekomen... met een verhaal over wat ze las in de ogen van haar dochter... toen ik je daar op aansprak een dag of zo later....was je pisnijdig... hoe ik het durfde je daar op aan te spreken, je vond het laag....Maar ik had gelijk, je kwam terug omdat je anders wilde.....Je werd een lieve, spontane , hartelijke Fleur....En soms weer een schoppend kind. Steeds meer zie ik je schoppen Fleur. Tegen alles en iedereen vaak. Ergens hou ik van je... je doet me denken aan een eigen kind..... ik wil je beschermen. Maar je hebt me ongelooflijk veel pijn gedaan toen je een paar weken geleden gewoon aangaf dat je alleen maar cynisch was.... potverdorie Fleur, mensen doen hun best voor jou en je zeikt ze dan gewoon af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 bekkie Ik ben aan het wachten op het antwoord van witte en PP. Maar heb het gevoel dat ze enkel A willen zeggen en niet B..Waarom dan A zeggen? Vooral als A mijn naam draagt..Kan jij ff teruglezen? Misschien kan jij volgen..Ik breek mijn hoofd er namelijk over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Eigenlijk wil ik heel veel zeggen, maar ik doe het maar niet.Het is wel heel erg rustig hier ineens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nou Yvonne dan lees je me gewoon verkeerd..want ik lees hier meer gezeik dan ik soms lezen wil.Ik begrijp in eerste instantie niet waarom iemand op dit forum verplicht is om een antwoord te geven op een vraag. Ik lees het vaak...Hey ik geef die wat aandacht maar krijg er niets voor terug..Ik stel ze een vraag maar ze is plots weg...So what?? Is dat een vereiste? Ik vind het niet zo nodig..Als iemand schreeuwt, wil ik er gewoon zijn. Als hij of zij niet antwoord op een reactie van mij vind ik dat niet erg. Teken dat die persoon ff op zichzelf wil zijn. Het is niet omdat iemand plots weg is dat hij of zij het niet heef gehoord. Je hebt ergens een punt vonneke..ik zou hier niet zijn als ik het niet anders wil maar kan me storen aan het 'als je niet wil volledig wil stoppen waarom ben je hier dan?'. Ik zeik meestal maar net zoveel als anderen zeiken...vind het alleen erg dat niemand het verschil ziet.Heb jou altijd graag gehad vonneke..en nog steeds een hoop..Maar ik ben ik..Ik ben niet diegene die je hoopt dat ik ben.Heb zelf een hoop gezever over me heen gehad hier van mensen die zogenaamd recht in de schoenen staan. Waarom zijn ze zo anders dan ik? En waarom zijn hun daden en woorden zo meer verantwoord?Vraag het me af.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Goedenavond allemaal,net even de draad van vandaag teruggelezen maar vooral het laatste snap ik geen ene malle moer van.Ik kan me voorstellen Fleur dat jij het ook niet snapt.Heb wel 3 keer teruggelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hoeft niet echt PP..ben zelf niet een pb mens.Vind het alleen vervelend als ik word vernoemd en niet eens weet waarover. Geeft me een beetje een naar gevoel.Maar soit..Jullie A, jullie B . Geen fleur ertussen..Hoop ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dank je fruitvlieg daar krijg ik dus kippevel van blijf er ook om janken om de een of andere manier vind het zo super!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Godzijdank Em!! Dacht effe dat ik echt volledig de weg kwijt was.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Volgens mij gaat het om het antwoord wat pp geeft op Vie fleurtje maar daar kan ik helemaal naast zitten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dat was een leuke wandeling (moest toch al, met de hondjes) en ik heb een vietnamees stalletje gevonden en heb daar een springrol genomen, En mijn BEKKIE verbrand.Te gretig, zeker.Fleur ik vind het niet zo leuk dat je fulmineertt tegen je dronken ex terwijl je zelf hebt gedronken. Dat moet je uiteraard zelf weten, maar je dochter wordt de dupe, en dat vind ik wel erg.Je denkt toch wel aan haar welzijn?Ik ben verder kalm. Mede door helpende therapie!Waar gaat het eigenlijk allemaal over, wat is nu eigenlijk belangrijk voor je. Die prioriteiten weet ik steeds beter te stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hallo Emmaroos hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 BEKKIE verbrand nee hoor geen zon te zien hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Fleurtje PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Heey Bekkie,Wat fijn dat je weer schrijft.Met mij gaat het wat minder goed, je zult het wel niet meegekregen hebben maar zit in een depressie.Maar de AD is sinds maandag verdubbelt en er schijnt soms een ietsiepietsie zonnestraaltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Kan je standpunt begrijpen Vie..ergens is het niet logisch. Maar je hebt dronken en dronken..Weinig verschil voor de ene..een wereld van verschil voor de andere.Mijn ex is totaal bezopen. Ik ben licht in het hoofd. Geen ik praat mezelf goed..Beide zijn erg. Niettegenstaande...er is een verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Oh das minder Emmaroos, hoop dat het aan gaat slaan. Duurt altijd wel even voor het gaat werken.Ben blij dat ik het niet meer gebruik, maar zal voor iedereen anders zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 "want ik lees hier meer gezeik dan ik soms lezen wil. ' Goeie genade Fleur, wat brand je mensen dan weer af. Jammer ... En om eerlijk te zijn....Heb nu al drie opzetten gemaakt om je te berichten. Maar heb ze gewist. Jammer Fleur, ik weet zeker dat ik niet de echte Fleur lees de laatste tijd. Stop met je botte manier van reageren, je doet er mensen echt pijn mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Los daarvan denk ik elke dag aan mijn dochters welzijn..Maar eerst moet je leren lopen voor je gaat springen. Alles op zijn tijd..Ik ben een persoon...een mens...niet enkel een moeder.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Lijkt het nu zo of is het zo dat we allemaal op een andere manier lezen?Vraag het maar ff, want ik zie niet zoveel verkeerds.Ligt het aan mij of? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik zie ook niet veel verkeerds hoor Bekkie, alleen wel iemand die te pas en te onpas tegen alles en iedereen aan schopt.... en het ook nog niet eens lelijk bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik zie het dan maar zo dat dat schoppen een bedoeling heeft en verdiep me erin waarom fleurtje zo schopt dat houdt me meer bezig eigenlijk.En schoppen ja, ik weet niet of het schoppen is denk dat ik wel weet hoe ze het bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Sorry vonneke dat ik je daarmee kwets..Maar misschien lees je berichten dan anders dan ik hier van tijd tot tijd. Ik zie mensen hier heus wel in de haren gaan. Meer dan ééns..En soms vind ik het echt wel onterecht en spring ik daarop in. Brand ik daarom mensen af?Ik vind mezelf niet botter dan een ander vonneke..En schop meestal pas terug als ik merk dat iemand anders of ik geschopt wordt. Ik bek niet af als dat is wat je wil zeggen..Denkt iedereen zo over me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dat zal Bekkie, maar daar doet ze mensen ook behoorlijk pijn mee.Ach, het maakt ook niet zoveel uit. Tis een kwestie van loslaten... van mijn kant dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden