smid Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 slaapwel Mupke.Dus geen paniek als je mij weer een paar dagen niet ziet hé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nou nou mupke Een dikke zoen voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 ik ben een smid. En enige wat ik nog doe is beitels herstellen en nieuwe maken. Ook breekijzers op maat.Trappen en leuningen ben ik mee gestopt wegens versleten gewrichten.Heb genoeg klanten die met hun beitels komen, maar de lange winter en nu het slechte weer...zoals iemand zei...uitzitten die zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Wing heb je al tijd gehad om naar mijn katers te kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 och in het begin van de crisis zat ik ook met de handen in het haar. Maar ik heb momenteel geen schulden (houd mijn hart vast dat er niks breekt) en haal heel weinig maandloon uit mijn bedrijf (bvba).Ik heb geen personeel meer sinds een aantal jaren. De vaste kosten lopen weg met het leeuwendeel.Maar bon, als ik het nog een jaar of 6 kan trekken. Ben dan 30-jaar bezig en is het genoeg geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Als er smeedwerk moet vermaakt worden...1 adres hé Spud En je moet er de grenzen niet voor oversteken, ik moet ook gaan stemmen zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Wil je niet pushen hoor Wing.. never stress the artist.. was gewoon benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ja ik ga hier ook mijn deur sluiten vd laptop. Ga naar mijn nestje.Slaapwel iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Lot's of TLC hebben ze gehad Wing misschien zie je dat er aan af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Grappig!Daniël Lohues op R4Ik sluit afSlaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Marjo wacht even, ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Zo, alle pb's uitgeprint; m'n postvak weer geleegd.Nu even Spud een pb sturen (ik zie dat ze alweer is uitgelogd...). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Yep! EmmaNog net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik stuur je deze week het boek op, ik heb het uit.Ik moet zeggen dat het me te vaag is hoor maar goed, misschien heb jij er wat aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hey nachtraven, ben eindelijk even binnen geraakt. Was weer een pittige discussie hé. Spicy Nog een uurtje of 6 en ik ben er vanaf. Gaan jullie goed ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Okee, dat is lief van jeIk ben benieuwd..Take care EmmaFijn van de zonnestraaltjes ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Neem je tijd Wing.Hey Marjo lekker huppelkind van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hee Herm! Alles kits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik doe er een briefje bij.Ja mooi he?Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Slaap lekker Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ja hoor skattie, mij krijg je niet meer zomaar gek haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Een briefje!Lekker slapen Emma! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Hmmm..Waarom verbaastme dat nou nietGood! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nou, hallo allen....Ben helemaal uitgeput van de discussie, sorry, dat was het niet echt, te lezen...Ben ook maar gestaakt.Wat een gehannes allemaal.Iederéén heeft hier een plekje. Maar máák die dan ook zelf.Het heeft wat tijd nodig.En dingen zijn niet altijd wat ze lijken.Een beetje beschaving werkt in elk geval altijd wel.Mij gaat het soms te kort door de bocht.Inmiddels liggen de meeste te bedde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Toch staan er nog acht ingelogd Cath.Maar of ze allemaal nog wakker zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden