kruimel Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 He Baklap dat herken ik, eerst even wat drinken en dan denk je dat je de hele wereld aankunt.Achteraf besef je dat je jezelf voor de gek zit te houden.Maar zonder drank voel je je enorm geremd.Mijn ervaring is, als je toch een beetje je best doet dat het toch wel gaat. Maar ik heb toch de neiging me terug te trekken of gewoon thuis te blijven.Lekker veilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 ha baklap,je bent een snelle leerling!herkenbaar hoorvolgens mij zijn hier er meerdere die zichzelf niet kennen als ze nuchter zijn.met een borrel was ik ook een fantastische meid, goede babbel, zelf verzekerd, overtuigd van mijzelfzonder borrel?geen idee, ik ken dat vreemde mens nog steeds nietnah, ook kort door de bochtmaar ik heb er een hele lange tijd over gedaan (nog steeds) om te leren hoe ik nuchter moet functioneren.nuchter blijk ik helemaal niet zo goed te kunnen praten, heb zelfs een sociale fobieen dat voor iemand die de oren van je kop kletst!blijf voorlopig maar hier!ondanks dat iedereen zeurt, blijven we met zijn allen hangen, steun zoeken en gevenkortom, een belangrijk onderdeeltje om weer te leren om het anders te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Rood vond ik altijd leuk bekkie..De kleur van passie . Blauw is ook wel cool..laat een ruimte groter lijken zegt men? Jij bent verre van zwart/wit maar hopen grijs in mijn ogen. Een heel mooie eigenschap btw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Haha Fleurtje nee mijn ogen zijn groen.Heb katteogen vandaar dat ik ook niet zonder handschoenen beet te pakken ben.Maar rood is ok, of toch maar paars?Damn!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Paars is de kleur van de rouw..No paars for you..Groene ogen hé? Jij lekker stuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ik voel me zonder borrel wat saai, maar nu ik het een tijdje volhou valt het veel mensen niet eens op.Op een feestje even gek doen en niemand merkt meer dat ik niet drink, wrchl vooral omdat ze zelf al genoeg op hebben. Ha ha, wat een lol.Vooral als je gewoon meedoet en lekker nuchter bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 snotverdorrie Winggaan we het dan toch nog ooit leren?het is toch een mega stap als je jezelf niet meer wenteld in de ellende en drank daarbij?of tenminste.....eerlijk gezegd vond ik de drankoplossing nog altijd de makkelijkstemaar ook ik leer balanceren op de moelijke wegtop!nooit gedacht dat ik ooit moeilijke momenten als mooi zou beschouwenmaar als je goed kijkt ben ik ze nu wel dankbaaren nog dankbaarder dat ik ze nuchter aankanneemt niet weg dat ik het af en toe moeilijk blijf houden!hier is project tuin aan de gangbergen zand, zeelucht in je neus, tafeltje geschilderd en ik heb het idee dat ik op karpathos op een terrasje zit.gossie, een roseetje zou lekker zijn :$valkuilen!! rotdingen ook!maandag weer aan een nieuwe klus?merk je wat van de economie, of gaat alles zoals het moet gaan?by the way,hoe is het met je nieuwe neefje? (of was het nichtje?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Dat zeg jij fleurtje zijn niet mijn woorden anders ga ik naast mijn schoenen lopen, zwart haar, groene ogen ja een echte kat. Paars de kleur van de rouw? Ja ach misschien ben ik dat ook wel, dan maar roze doen?Afijn lijkt of we een roze bril op hebben of op een roze wolk zitten.Maar hoe is het nu verder, beetje bijgekomen van gister? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 hahaha kruimel!saai???goh, wat heb ik geschopt tegen burgelijkheid! zo verschrikkelijk saai!daar wiilde ik echt niet bijhoren!gelukkig weet ik nu dat ik veel leuker bende mensen verstaan me in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Bekkie haat burgerlijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 En kijk eenshoe saai ze nu isDie Tas van ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Yep, Tas.Nu heb ik pas in de gaten hoe mensen uit hun nek kletsen, of te wel niets mee te delen hebben, alleen maar dom lu.........Heb ik dus zelf ook gedaan. Wat een oen ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 burgelijker dan burgerlijk!!!ik mag toch hopen dat dat nooit gebeurt!als het dan toch gebeurt..............komen jullie toch wel om te schoppen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 ik had laatst nog een feestje kruimeliedereen spuugt tijdens pratencompleet onverstaanbaaruit onvermogen ook nog agressiefen dan bovenop allesecht niemand kan dansen als ze aangeschoten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Burgerlijk, valt wel mee.Ik kan zonder alcohol enorm uit m,n dak gaan. Heerlij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Will kick your ass of!Lijkt me niet nodig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 zwart haar en groene ogen? Nou soms heeft een mens wel alles mee Roze? God sta me bij!Soms moet je leren dat bepaalde dingen niet in goede aarde vallen.Er zijn blijkbaar soms een aantal ongeschreven regels waardoor niet iedereen open staan voor a different point off view or mind omdat ze zichzelf zogenaamd in een bepaald gedrag herkennen en het daardoor niet kunnen loskoppelen van hun eigen verleden en hun kennis. Maar de waarheid plots in pacht hebben..Ik noem het...hoogdravend Verder ga ik gewoon met de flow..Ik ben een aardig iemand tenslotte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 kijk hier heb ik iets aan!thanks mar!nou, burgelijk zal ik inderdaad nooit wordenachteraf was ik met drank het meest burgelijke wat je maar kan bedenken.lekker doen, wat de hele wereld al doetniet afwijken van de norm, anders val je buiten de groepzal nooit een heilige wordenmaar buiten de groep staandat is eigenlijk het mooiste en beste wat mij heeft kunnen overkomenik ben wel ontzettend veranderdniet alleen door te stoppen uiteraardmaar alles wat de afgelopen tijd is gebeurt, wat ik heb gedaan, waar ik hard voor heb gewerktalleen dat aleigenlijk............ben ik gekker geworden dan ik al wasmet plezier overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ik kan nuchter niet dansen en aangeschoten ook niet.Dus dat maakt geen verschil. Ik heb lol en iedereen lacht zich rot.Zo van moet je dat oude mens zien. Maar ik heb een goede conditie, zij niet. ha, ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Maar geen zwart haar..noch groene ogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Arme Fleur! Nou ik ook niet.Is gedeelde smart nu halve smart:) of helpt dit geen zier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 @iedereen, bedankt ik ga nu even lezen. Was heel even sigaretten halen en tanken.In ieder geval is het fijn om te lezen dat er meer mensen aan die sociale angsten lijden (niet opvatten als ik het fijn vind, maar dat er medestanders zijn )Diep van binnen wist ik ook al dat dit eigenlijk het probleem is, maar je probeert alles om maar niet dat laatste beetje steun (de drank) weg te hoeven halen. Nu is de tijd aangebroken om mijn angsten in de ogen te kijken en dit kan alleen met refusal op het moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Alleen als jij rood haar hebt en zwarte ogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ik heb niet zo heel veel zin om over de meeting te praten eigenlijk. Er is zoveel gezeurd over de zg. slechte organisatie (euh, organiseer het dan lekker zelf) en over de slechte opkomst. (euh, kom dan zelf ?)Laat ik het zo stellen. De kwaliteit, daar konden VM en ik iets aan doen, was super. De kwantiteit daarintegen, daar konden VM en ik niets aan doen, was blubber. Ik ben voor de kwaliteit gegaan. VM is een superwoman. Ik ga een keer voor wat langer een visite brengen in Antwerpen. Iemand die meer dan 4 uur doet over de heenreis, en meer dan 4 uur doet over de terugreis, zonder te klagen of te zeuren, petje af. 100 petjes af. Sjo ik heb gesjegd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Fleurtje jij bent die je bent uniek, ik heb verre van alles mee, zit hier niet zomaar weet je.Het belangrijkste is dat je jezelf accepteerd , je lijkt me een beetje somber klopt dat?Verder heb ik weer het gevoel dat we hier samen zitten fleurtje, maar misschien is dat ook wel leuk.Haha roze ach weet je blijf altijd een beetje een klein meisje en misschien is dat maar goed ook.Fleurtje voor jou een kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden