Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ik las van een enorm projectMet wat misbruik hier en daarKomt er een slingertouw in depergola?Hermie heeft geen therapienodig! Give her a horse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Je hoeft in principe niette wachten baklap, een beetjedroogoefenen kan geen kwaadop de juiste momenten..Baklap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Hiiiihaaaa giddy up go:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 @marjo, Jah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Baklap,het is ook wel kort door de bocht wat ik zegmaar even terug kijkend op mijzelf....nu kan ik normaal op een sinas in de kroeg staanmaar dat ik net stopte met drinken.....tjonge wat maakte ik me eigen moeilijk zeg.in ieder geval ik mezelf staan martelen in de kroegik lustte ook niets anders dan dranken iedereen die zei "neem er één"tja, zo kom je nooit aan jezelf toemaar goed, uiteindelijk ben jijzelf diegene die de grenzen moet bepalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Baklap, nee gewoonhoe kom je eropstond je lappen te bakkenToen je plots dacht :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 @tasseke, ja moeilijk gaat het zijn, maar ik kan gewoon niet meer drinken als ik aan de refusal ga. Dat het moeilijk gaat zijn besef ik me maar al te goed maar ik heb altijd de makkelijkste weg gekozen door aan de zuip te gaan, nu moet ik gewoon hard voor mezelf zijn als ik ooit nog eens iets van dit leven wil maken.@marjo, haha geen idee eigenlijk. Ik kwam het woord ooit ergens tegen en dacht: ja dat ben ik! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Evening..Beks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Wingalles ok hier!je weet het, ik houdt van diepe dalen om vervolgens weer de hoogste toppen te beklimmenik zal het wel nooit afleren wil ik eigenlijk ook niet! ben best tevreden.eigenlijk weinig nieuws onder de horizonnog steeds therapie waar ik weinig aan hebnog steeds droog, ondanks dat mijn geest trucjes uithaaltnog steeds druk en onbeheersten uiteraard ups en downsgezever eigenlijk........er gebeurt heel veel hier, gelukkig positiefik ben door een diep dal gegaanik heb me gewenteld in de ellendedruk bezig geweest met opkrabbelenen nu?ben ik resultaten aan het oogsten!niet gek toch?en bij jou?lees vaak de avonden wel, maar er blijft weinig hangengelukkig lees ik geen hart verscheurende verhalen van jetenminste......... je schrijft ze niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Wat ik meteen moet zeggen tegen iedereen dat het me erg goed doet dat iedereen hier zo meelevend en begripvol is. Ik ben niet echt gewend dat mensen naar me luisteren en ook begrip tonen. Kortom fantastisch. Zo dat is eruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 he lekker hoor Baklap!die veer had ik net even nodig!ga niet uitweiden waarom!maar wat is er allemaal gebeurt de laatste tijd?zijn je eerste doelstellingen mislukt?of heb je ze even bijgesteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Heyyyy Fleurtje:sun:How is life? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 hoidieboi fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Komt waarschijnlijk omdat niemand weet wat een drankprobleem is tenminste als degene niet drinken of er niet voor uit willen/durven te komen.Hallo allemaal trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Wil al weer weg?Nou wou hem ff op de vingers tikken België slechte ploeg en nu gillen om oranje?? Waar is traditie naartoe? Wij gillen niet om oranje beste wil .Ook al zijn ze leuk Hoe was de meeting? Lees er weinig van terug...Heb wel een aantal postings van gisteren teruggelezen en wou dat ik dat niet had gedaan..Mondje dicht fleurtje! Mondje dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 hallo beste mensen.Zit hier thuis lekker aan de thee en probeer op tv iets leuks te vinden. Weinig te vinden.Nu fff Andermans veren. Ken ik eigenlijk allemaal al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 @tasseke, nou door wat gebeurtenissen icm drank (niets echt ernstigs, wel een kleine terugval gehad maar vrij snel van hersteld) ben ik erachter gekomen dat het zo echt niet langer kan.Qua drank ben ik het afgelopen half jaar zwaaaar geminderd. Ik zit nu op nog niet eens een kwart wat ik dronk, maar nu heb ik wel de helderheid van geest om te beseffen dat het nog steeds veel te veel is en zo niet langer kan. Hoe kan ik nou normale relaties aangaan met mensen als ik niet eens meer weet dat ik ze heb gesproken?Het probleem is gewoon dat drank op korte termijn een oplossing bied voor mijn minderwaardigheidscomplex en onzekerheid en dat het met wat drank op ook soepel lijkt te lopen en men vindt mij dan grappig enzo. Maar als ik nuchter ben dan ben ik niet meer zo en durf ik bijna niets te zeggen of te vragen, alles wat ik dronken ben ben ik nuchter niet. Ik hoop hier een stabiele middenweg in te vinden, maar zolang ik blijf drinken kan ik niet aan mijzelf werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 hoi bekkie,moet direct glimlachen!probeerde even de voorstelronde van Baklap terug te vinden bij wie is wievervolgens zie ik alleen mijzelf.uiteraard even lezen wat voor onzin ik toen uitkraamdeweten we uberhaupt wel wat een drankprobleem is?ja, tuurlijk als de problemen torenhoog zijn, ontkomen we er niet meer aanmaar wat moet er allemaal gebeuren voordat we daadwerkelijk beseffen dat er een probleem is?mag ik een ander dan kwalijk nemen dat hij of zij mij niet snapt?ik persoonlijk denk van nietals ik mijzelf terug zit te lezen, wist ik dat er iets niet goed wasmaar een probleem???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Straks komt "The Birds" weer op tv. Heb ik als meisje gezien, vond het toen doodeng.Ik hou helemaal niet van horror, maar wil straks wel even kijken om te zien hoe ik er nu op reageer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 life is...Ff denken . Een speelplaats vol leuke dingen? Mijn collega's zeiden dat ik eens iets positiever ingesteld moest zijn. Toen ik het deed kregen ze de kriebels want het stond me blijkbaar niet Ik ben zwart als zij wit zijn. En wit als zij zwart zijn..zo zie ik het . Iemand moet wat tegengewicht brengen toch Hoe is het met bekkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Komt zo een hele mooie film op 3 kruimel. heb hem al gezien maar is heel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Waarom moet je lachen Tasseke? Zie ik er zo dom uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Dus wie zag wie vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Fleurtje Met Bekkie is het ook nog steeds of zwart of wit, kan me kleur maar niet bepalen, zit nog te twijfelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden