tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 grappig Wingwe hebben beide een ander pad gekozeneen andere manier om te leren, te ontdekkenen toch zijn we hetzelfde gegroeidinderdaad, water slijpt de steenen tijd de scherpe randjes der emotiesuiteindelijk komen we gewoon waar we zijn moeten.toppertje oompie!!nog steeds zo beretrots?stomme vraag, uiteraard lekker dat je maandag weer een klus hebthoudt je van de straat en de portomonnee gevuldhet is momenteel wel balen voor al die zzp-ersik hoor niets anders dan ellendenog wel creatief bezig?kan je trouwens daar niet iets extra's mee doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Nu ja woman?? Zeg nu zelf...die van antwerpen zijn gewoon te gek toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Straks komt nog een alcoholgerelateerde film:http://www.tvgids.nl/programma...n_a_man_loves_a_woman/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 ha Woman,begrijp ik het goed dat jullie met zijn tweeen waren?maakt toch geen bal uit? als het maar een goed gevoel gaf!dat is uiteindelijk het enige wat telt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ga ffff film kijken, heb inderdaad sociale angsten, de neiging geen contact te zoeken en vooral niet opvallen.Maar zo nu en dan voel ik me lekker en ontspannen als ik ergens ben feestje, noem maar op even op je tanden bijten en het lukt. Meestal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 kom op Wingje bent wingheel speciaal dusmaar waarheid als een koe weeriedereen heeft een manier om zich te profilerenen wanhopig proberen we allen aan dat profiel vast te houdenhet is bekend, makkelijk omdat het goed is afgekaderd, overzichtelijkmaar als je alles loslaatdan begint het acceptatie procesdat is even lastig, jezelf accepteren dat je gewoon jezelf bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Weet je wat ik trouwens raar vind, en waarvoor ik geen verklaring heb.Voor een sollicitatiegesprek dat ik nuchter moet voeren heb ik geen seconde zenuwen. Ik ben overtuigd van de goede afloop en daarom is dit ook altijd goed gegaan, dus heb ik daar vertrouwen in. Zelfvertrouwen. Het zelfde geldt voor gesprekken met mijn hulpverleners.In zomaar praten met "mensen" heb ik dat weer helemaal niet, ik heb het gevoel dat ik dingen fout doe en omdat ik dat geloof doe ik ook dingen fout. Waar kan zoiets in godsnaam vandaan komen?Voor zover genoeg over mij, is er nog wat leuk op tv? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 kruimel,het wordt steeds makkelijker hoor!je gaat je steeds meer ontspannen en relaxed voelenen waarschijnlijk ook steeds gekker en leuker wordenwie weet!kan je over een jaar ook dansen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Baklap, neem een hondje. Een heel leuk sociaal hondje die bij iedereen op schoot springt en waar iedereen van smelt. Die doet het eerste werk voor je. Contact maken en zorgen dat mensen glimlachen en vrolijk worden enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ach bekkie het is als in een tuin zitten met heel veel vogeltjes..ze kwetteren allemaal een mooi liedje op hun manier . En soms valt dat ene toontje meer op dan het andere..Man wat ben ik cryptisch vandaag Ja beetje down..zag heel wat lekkere stukken vandaag op het werk. Jammie mannen..en telkens komt die gedachte naar mijn ex naar boven. Heel vervelend..missen, haten, missen, haten..Hij vond me niet knap bij de eerste ontmoeting, later weer wel maar na verloop van tijd was ik niet juist genoeg. Heeft me dan maar ingeruild voor iemand anders. Deed vorige ex ook..Wat is er dan net zo fout aan me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Indeed. Zowie was ook mee. Die zat steeds bij VM op schoot quote: Originally posted by: tassekeha Woman, begrijp ik het goed dat jullie met zijn tweeen waren? maakt toch geen bal uit? als het maar een goed gevoel gaf! dat is uiteindelijk het enige wat telt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 @woman, ik heb net twee weken een kitten om me gezelschap te houden een hondje gaat er niet bij passen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Poesje kan je ook leren om buiten met je mee te lopen. Vroeg mee beginnen. (Niet nu al he, pas als ze paar maanden is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 @fleurtje, die exen van je waren gewoon enorme eikels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Baklap,jij bent ook niet aardig!ga ik er net voor zitten om je uitgebreidt door de psycholische molen heen te halen.........haak je af!Er zit een verschil in je zelf verkopen (sollicitatie) of daadwerkelijk jezelf te laten zienmet collega's heb ik ook geen probleem, die komen niet dichtbij in mijn gevoelsleven.ik heb heel veel mensen om me heen, ik klets iedereen suf, gezllige meidmaar vriendschappen durf ik niet aan, voor mij altijd het gevoel van teveel verantwoordelijkheiden dan nog onzekerheid of ik die verantwoordelijkheid wel aankan.maar ook de angst om gekwetst te worden.uit voorzorg zeg ik dus doei doei tegen iedereen die dichtbij komt.lastig, moet ik nog afleren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Speaking off....Hondje moet uit, en meestal loopt Poespoes ook mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Die vraag heb ik me ook dikwijls gesteld fleurtje, maar we weten allebei dat het niet zo is.Vaak zijn mannen maar ook omstandigheden de oorzaak van een minderwaardigheidscomplex bij een vrouw.Als je me vraagt waarom? geen idee, misschien zijn wij en heel veel andere mensen daar erg vatbaar voor.Ik geloof dat je pas iets uit kunt stralen als je happy bent met jezelf fleur, en menigeen maakt daar misbruik van, maar laat het achter je, het kost vaak heel veel tijd om dat daar te laten, maar ik weet uit ervaring dat het weer goedkomt met je gevoel.Als je jezelf graag ziet waarom zou een ander dat dan niet doen? Vraag dat jezelf eens af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Woman, dat moet je zoewie toch eens afleren!tis een allemans vriendjezo kan ze je toch nooit beschermen!geintje uiteraard!lekker beesie, altijd blij en enthousiast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 @tasseke, ik ben er nog hoor Je hebt inderdaad gelijk, ik ben een kei in een maskertje opzetten dat heb ik wel geleerd. Maar echt mijn gevoel laten zien is heel erg moeilijk, een oud huisgenoot heeft me al eens verteld dat ik terughoudend ben voor intimiteit. Hoe hij daar zo op kwam weet ik niet, het had in ieder geval niets met seks te maken haha.Logische conclusie is dan dat ik ooit ergens zwaar in mijn vertrouwen in mensen beschadigd moet zijn, wat dat precies is weet ik zo 1-2-3 niet. Misschien Rasti Rostelli maar eens bellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Aanvulling fleurtje haat en gemis of liefde liggen heel dicht bij elkaar. Haten is fout ik haat niemand, heeft me wat gekost maar het werkt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 :D:D:D:D quote: Originally posted by: tassekeWoman, dat moet je zoewie toch eens afleren! tis een allemans vriendje zo kan ze je toch nooit beschermen! geintje uiteraard! lekker beesie, altijd blij en enthousiast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Oei Tas, wat jij net zei over vriendschap sluiten.......Dat is zo herkenbaar voor mij.Iedereen "kent" mij met een vlotte babbel, ja ja :$Dat is mijn manier om mijn dodelijke verlegenheid en angst te maskeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Bekkie ik had ooit een sort of vriendje, die mij duidelijk helemaal te gek vond. Smorgens na het douchen was ik mn haren aan het kammen, zonder make up natuurlijk. Hij sprak de florisante woorden: Jeemig je bent helemáál niet knap ....Ahum. Mannen kunnen er wat van..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 gna,rasti rostelli zegt alleen dat je jezelf moet voorstellen op een wolken je sigaretten op een andere wolkdiep adem halen en de wolk met sigaretten, vaart langzaam een andere koersnog een keer adem halen en neem rustig de tijd om afscheidt te nemen.heb je dus geen bal aan!maar intimiteit, mooi dat je dat zegtdat is ook moeilijk, intiem te zijn met je omgevingdan moet je namelijk ook intiem zijn met jezelfmaar dat is wel een mooie opdracht voor jezelf om uit te zoeken waar het vandaan komt.of ach, maakt het iets uit w2aar het vandaan komt?als het maar op te lossen is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Wat heb je daarop geantwoord Woman??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden