Otje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hond uit, I'll be back Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Haha ja dat zou wel leuk zijn, Alf. Jij herkent mij dan want ik heb werkelijk geen idee hoe jij er uit ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Woman het is een kwestie van doseren..Ik ga sluitenmorgen vroeg op, vertrekkenen weer terug op dinsdagavondHet ga jullie goed en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik reageerdevanuit ergernis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 quote: Originally posted by: womanHaha ja dat zou wel leuk zijn, Alf. Jij herkent mij dan want ik heb werkelijk geen idee hoe jij er uit ziet En dat houden we nog even zo...Hoewel, er zijn miljoenen foto's e.d. gemaakt maar dan weet je nog niks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik reagerdvanuit cynisme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik reageerdevanuit boosheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Marjo boos ? Niet doen hoor lieffie...Ik ga afsluiten. Toedeloetjes en de warme groetjes xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Woman, Jouw verhalen over mr. Loverman betroffen jouzelf,en verhaalden de manier waarop jij in het leven staat.Raakte daardoor jouw ADB-kant.Fijn te horen hoe jij na je eerdere trauma'stoch weer verliefd kon wordenMaar uiteindelijk toch voor jezelf koos.Te lezen over die kracht, twijfel en beslissingenvind ik absoluut geen geiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Heb Marika van vandaag gelezenHet lijkt mij dat ze precies weet watze wil en wat ze niet wil en verwachtIk zie veel verdrietDeels al verwerkt enheel sterk!Maar laat het je niet weerhouden Marikaom toch te delen watje daarin nog wel kwijt wiltHet was ook wel een lastige avondom zo binnen te komenWat je ook kiest: Doe er je voordeel meeen schroom nietJe bent welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Eerdere postingsWeggehaaldBetreffen mijzelfDaar deal ik mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Ik ga zo even iets anders doen. Kom vast vannacht nog wel even terug.Maar om nu steeds op mezelf te gaan woord-dominoënis me net een beetje te simpel.Jaaaaaaaa, ik ga (nu het even rustig is) bejewelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Zoooo, tussen het werk door wel m'n persoonlijk record verbeterd!En nu even een paar uurtjes slaap proberen te pakken; scheelt straks weer.'t Is nog net te vroeg voor een nieuw draadje,dat laat ik even aan jullie over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden