Tortilla Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik ga bankhangen, fijne avond frummers:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 quote: Originally posted by: bekkiepatatje oorlog is dus met mayonaise en pindasaus fleurtje. En in Leiden ook nog ketchup erbij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Lin, Ik denk dat het best zijn nut zou kunnen hebben. Er wordt daar ook gekeken naar het hoe en wat en het waarom... Er wordt ook met je besproken hoe je je kunt verzetten tegen.... en hoe je een andere basis zou kunnen zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 he dat lijkt mij dan weer niet lekker ketchup erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Om eerlijk te zijn hou ik al helemaal niet van ketchup, dus wat mij betreft Bekkie hou ik het ook op mayo met pindasaus.... volgens mij zit fleur nu helemaal te griezelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Bah!!! mayo en pindasaus?? jakkes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Was ff dochter duidelijk gaan maken dat ze echt wel om 9uur moet binnen zijn. Zit groot te doen met bovenbuurmeisje op de stoep. Kids hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Denk het ook ja Yvonne. Eigenlijk best gek dat een land wat zo dichtbij ligt ook zulke andere gewoontes heeft. Volgens mij kennen ze in België ook geen kapsalon. Jeetje krijg een vet bekkie van al dat gepraat over eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Kom je eind dit jaar deze kanten op vonneke? En dat zeg je nu pas? Wie kom je bezoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Zal niet meer over eten praten, krijg er zelf ook trek van en wil haast met de bezorglijn gaan bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hey kaasblokje! Ik ken heus wel een kapsalon hoor...dat is daar waar ze je haar kappen. Ne kwafeur zoals wij zeggen 5 kilo Marika? Dat is niets tegen de 10 die ik kwijt moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Wow, heftig zeg quote: Originally posted by: MarikaMijn beide ouders zijn aan de gevolgen van alcoholmisbruik overleden, anderhalf jaar na elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hihi coiffeurs kennen we hier ook maar een kapsalon is iets anders frietkop. Shoarma met patat en sla en kaas.Jammie, nu hou ik echt op over eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Oh ging het over patat kapsalon? Ik dacht gewoon over een kapsalon :$Waar is diene Wilrijk ook weer als je hem nodig hebt hé!! Ik ben een, hoe zullen we het zeggen, weegschaal marika. Ik ga de ene dag die kant op en de andere dag weer de volledige andere kant op. Soms stop ik met drinken om er dan weer aan te beginnen.En andersom. Er is een vorm van evenwicht maar voor anderen niet altijd acceptabel.Doet me pijn van je ouders..Moet zwaar voor je zijn en dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Wilrijk ging uit met familie fleurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Dat klinkt als een mittrajet hier kaaskroketje Maar dat is tussen een broodje en kan elk soort van vlees zijn. Is wel altijd met friet tussen en sla..Ik heb geen honger want ik zit lekker aan de chips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Toch niet...het klinkt als een gewone shoarma schotel..Moeilijke hollanders ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ben benieuwd woman..Dit weekend? Spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hihihihihi, kapsalon ken ik ook niet hoor, woon in noorden van het land. Maar oudste van me woont in de randstad en daar eten ze het wel dus. En kilo's kwijt moeten............ praat me er niet van.... sinds ik wilde minderen met drinken ( ook om af te vallen} ben ik echt vreselijk aangekomen..... ennu fleur, ik ga niet naar 'iemand' in antwerpen, ik ga met een stel vrienden een weekendje. ben trouwens jaaaaaaaaaaaaren geleden al eens een dagje in antwerpen geweest. oudste was toen een jaar of vier... is nu 29, kun je nagaan. Was heel gek, we kwamen daar toen mensen tegen die in hetzelfde gehucht woonden als wij... dan wordt de wereld opeens wel klein he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Wij hebben de naam fleurtje maar ondertussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik zou zeggen ga zeker na de zomerbar vonneke maar ja die is er in de winter niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Doe mij maar een Vlaamse friet met pickles en niet die rommel die we hier hebben. Zo'n lekker puntbuileke gevuld met goudgele friet en dan een groene laag pickles er overheen. Dan heerlijk met je vingers er in plukken en smikkelen en je vingers aflikken. Das pas lekker hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Nu ja die hollanders zitten overal hé marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Denk dat ik maar een viesneus ben :$pickles lijkt een beetje op...zou ik het durven zeggen?...heel stilletjes dan...kots? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hihi marika, spanje ben ik geweest toen ik 17 was. met mijn moeder en mij broertjes....friet van piet'patat van adbroodje van kootjekroketje van edje. enz. Gek, lijkt uit een ander leven te komen die tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden