bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Just kiddin you know me. Ik ben ook geen fanaat hoor alleen als Nederland moet spelen of Feyenoord.Verder boeit het me niet zo.Laat me een beetje opjuten door zoonlief die af en toe ff op msn gooit ma die en die moeten spelen, dat is mijn favoriete speler en dan zeg ik ja je hebt er zoveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Frietkop fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Oooooooooooooo!! bekkie!!! Kaaskroket!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 mag jij zeggen hoor, lekker trouwens een kaassouffle, krijg spontaan honger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 ik ben weer schoon geboend, ik ga bankhangen. ik heb het droog gehouden hoor vandaag. voor straks weltrusten en morgen weer vrolijk op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 kaassoufflé is lekker. Kaaskroket vind ik minder..Er is wel een verschil tussen beide meid En onze frietjes vind je ginder niet hoor..alhoewel de fransen zeggen dat zij ze hebben uitgevonden..lulkoek dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Dag Igor, goed van je.Veel plezier met bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik ken jullie frietkotjes wel hoor vind alleen de mayonaise niet te eten, maar kom vaak genoeg in België dus weet wel wat lekker is;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Dat kwam misschien niet over zoals ik wou...want jij bent natuurlijk een lekker stukje kaas..Laten we daar niet over twisten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hoezo de mayo niet te eten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Veel zuurder als bij ons fleurtje, jullie kennen ook geen pindasaus toch?Haha ik een lekker stukje kaas, nah als we dan toch gaan vergelijken doe dan maar iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hahahaha Fleur. wat nou kaaskoppen.... die doen lekker wel mee. En de rode duivels zitten thuis. Maar wat mij betreft heb je gelijk hoor, je hoeft helemaal niet per definitie voor nederland te zijn. Hoewel het wel gezellie is om voor nederland te zijn. ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hi Yvonne,Jouw tekst komt uit de profeet, ervoor staat nog meer nl:Wanneer je opgewekt bent, schouw dan diep in je hart en je ontdekt dat dat wat je eens droef maakte, je nu vreugde schenkt.Wanneer je bedroefd bent, blik dan opnieuw in je hart, en je zult zien dat je in werkelijkheid weent om dat waar je ooit het meeste van genoot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hollandse mayo is zoete mayo dan veronderstel ik? Is ook lekker..We kennen pindasaus. Vriendinnen van me zijn er gek op. Ik? Hell no!!! Frietjes horen toch niet te smaken naar pindakaas? Een watermeloentje dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 yvonne wordt politiek bedoel het niet zo hoor..ik speel maar zoals ik deed ooit in Spanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Nou fleurtje kom jij hier een keer een patatje oorlog eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Oei ik lees niet zo goed want zo begreep je me ook niet..Ben ff in de war Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 patatje oorlog? euh wat is dat juist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 sorry vonneke Las je fout.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hoe kan dat nou..... ik schrijf wat en dan zie ik opeens een hele pagina erbij/???? Trouwens. In Frankrijk eten ze patat echt vies: met mosterd en met moster en met mosterd. en dan ook nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele hete mosterd. wat nou mayo.... dat kennen ze daar niet. (hollandse dus) erbij... je eet je vingers erbij op.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Zo terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Nou Cat Stevens is ook van msn verdwenenAltijd off lineWe hebben zaterdag een afspraakNog maar zien of dat door gaat danVind het niet zo erg als het niet doorgaatmaar ook niet erg als het wel doorgaatWe'll see Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hi Yvonne,Bedankt voor je verhaal. Ik vraag mij af of het zinvol is nu nog de ADB-internetbehandeling te beginnen, is dat niet meer voor als je wilt gaan stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hihi fleur, wordt dus hoog tijd dat je een hollands patatje gaat eten ..... Gek hoor... ik ben al een weekend in Brugge geweest, een weekend in Gent geweest, een weekend in Brussel... komt eind dit jaar een weekend Antwerpen bij .. En jij weet nog steeds niet van ons???? Jammer de bammer.... poppie. maar onze pindasaus is echt lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 patatje oorlog is dus met mayonaise en pindasaus fleurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden