Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 juni 2010

smart

Aanbevolen berichten

ik ga ondertussen mijzelf even afzonderen met een boek!
en moeders komt straks voor de boodschappen en het doktersbezoek, want fietsen zit er echt niet in.

laters allemaal
en vergeet vooral jullie zelf niet
egoisme is nodig om voor anderen te kunnen zorgen
eerst ik en dan de rest, dat is in ons geval belangrijk

ach, als jullie dan toch bezig zijn,
kijk vandaag om je heen en geniet van alle mooie dingen die je ziet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 386
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen lieve allemaal,

Ik was aan het teruglezen, kom ik een berichtje tegen ven Dhendro. Dhen, je bent nog online, dank je voor je tip zeg!
Ik zal dan alleen mijn gezicht afspoelen. Vind het super van je dat je zo meedenkt.

Nu weer verder teruglezen, moet nog twee bladzijden. Was ook vergeten uit te loggen gisteren, hahahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Marika, perfect! Ben uiteindelijk niet meer naar die zuipschuur geweest, maar langzaamaan begint het nuchter zijn te wennen ook in sociale situaties. Ik merk nu ik veel frisser ben dat ik eigenlijk veel socialer ben :') Maarja het kan ook zijn dat ik dit merk omdat ik me push praatjes met onbekenden te maken ook :P Wel heb ik eindelijk dat gevoel van schaamte niet meer: "zullen ze ruiken dat ik gedronken heb","Ik ben niet scherp want ik heb me gisteren afgelegd, en dit zullen ze wel niets vinden". Ik praat makkelijker, heerlijk gevoel.

Wel ben ik afgewezen voor psychotherapie. Die vrouw is wel heel erg streng en ik weet niet of ik haar nu gelijk moet geven. Ze heeft me gister in een sessie gewoon de grond in lopen trappen. Ik ben gewoon verslaafd en kan nooit meer drinken anders ga ik dood, ik heb al hersenschade volgens haar en ze was bijna pissig. Nu neem ik dit natuurlijk deels met een korreltje zout want ik weet ook wel dat ze me juist iets wil meegeven waar ik over na ga denken, en dat komt wel aan op deze manier.

Ik moet drie maanden clean zijn en dan nemen ze me na een urine test weer aan. Maar ik voel me tiptop op het moment. Wel zei die psychotherapeut dat als ik stop met refusal dat ik meteen terugval. Heel raar vond ik dat, er was geen vertrouwen in mijn kunnen, helemaal niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne dag Lin :present:

Emmaroos toch, Tasseke heeft op een niet nader te benoemen plaats een zeer pijnlijke tennisbal zitten... Het staat er toch echt!
Je hebt natuurlijk je koppie vol van de vakantie. :heart:

Hè, waar blijft mijn lief nou, we moeten over 20 minuten naar het ZKH en zelf rijden kan ik nu echt niet.
Merk enige zenuwen en ergernis bij mezelf. Ergernis omdat ik iets niet zelf kan.

Baklap, dat klinkt heel goed hoe jij je voelt, maar hoe die therapeute was? Drie maanden nuchter zijn vind ik wel lang, als je zelf aangeeft, begeleiding te willen. En moet je dat op je eentje doen, dat nuchter blijven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest even zoals de pompiers uitrukking naar een schip.
Marika, bedankt voor je zorgen, ik ben eens zo voorzichtig met de motor, wees gerust ;)
ER,, morgen op vakantie naar GR ?? Schitterend, vasteland of Ă©Ă©n van de eilandjes ?
Dhendro, ik heb veel met de plaatselijke bevolking gepraat, en iedereen klaagt van het nu al slechte seizoen, maar ze boksen verder, hoe moeilijk ook. Er is nu echt wel beterschap onderweg. Kwestie van het hoofd nog even boven water te houden. Het is en blijft een prachtig land !

Van mezelf vind ik het alleen maar erg dat ik verdorie precies niet meer aan die 9 dagen kom. Elke keer beloof ik het, meen ik het, maar dan toch weer een moment van zwakte. Ervan leren zal ik, het voorspellen en het terugvechten. I will survive ;)

Bol, bor, tas, pp, en iedereen eigenlijk :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...