fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Misschien heb je een breedbeeldlens?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Dat durf je niet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Goedemorgen allen:)Pak nog even snel een bakkie koffie hier mee...Ga zo werken. Zal wel niet druk worden in de winkel met dat voetballen van vanmiddag..Zal een lange dag worden denk ik...Maar goed, wie weet valt het mee!Hier alles droog;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Fleur,je kan ook de berichten exporteren naar een word bestand.op zich handig maar na 150 berichten ben je daar ook wel klaar meetip van flip op hedenochtend,sluit de lieve berichten op in je harten wis ze uit je boxWil,zat je een beetje te pesten!heb ooit een vriendje gehad, 1.65 op gympies en ik 1.73 met minimaal hakken van 8 cmnou het heeft niet lang geduurd.ik kon niet wennen aan platte schoenenen hij voelde zich geintimideerd door mijn lengte(zal wel meer met mijn grote mond te maken hebben gehad ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Bwa, pas op Het zou nogal zicht zijn. Dan voetje omslagen en naar de spoed gebracht worden. The Horror ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Morge Ekster!tot één uur wordt het beredruk!!na vieren..................ligt eraan wat Nederland doet en in wat voor winkel jij staat kindlief zag er ook al tegen opstaat de hele dag achter de kassa bij de suupdat wordt na vieren alleen maar dronken mensenuitzinnig van vreugde of chagarijnig van verlies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 8cm hakjes Tas, Fwiet fwieuwww. Vind ik wel erg mooi hoor. Heb nooit een grotere vrouw gehad dan ikzelf, denk ik......of neen wacht 1x wel, maar we lagen meer horizontaal dan verticaal, dus dat speelde geen rol hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hoi Eks, hoe gaat het met je ?Drukke dag vandaag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Morgend ekstertje Laten we er dan maar een aantal wissen. Ikke en de peecee zijn sowieso niet de beste vrienden..Niets grote mond..gewoon beetje luid . Zo noem ik mezelf althans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 opffffff, mijn fantasie gaat compleet met me aan de haalwil op hakken en jarretelletje erbij??dat is potverdrie nog erger dan mijn ontbijt whuaaauuhhaaaa,HELP!!ik zie het voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Wil jij deugniet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ik moet het op foto zien...kan het me niet helemaal voorstellen..vraag me af of zijn benen fel behaard zijn of niet nu..heb ik ff rare kronkels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hou het ontbijt binnen hé Tas, het is echt geen zicht hoor. Zal mijn lederen jack wel aandoen en mijn cowboyboots.Vééééél beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 En zijn het netkousen of gewone? Zwart zou je wel staan anders wil Met rode hakjes..en witte stipjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Fleur? Get a grip will ya! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Een strikje in je haar...En dan mag je naar de spoed. Zal ik je wel ff pootjelap zetten dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 oeffff, gelukkig Wilpersoonlijk houdt ik wel van mannenechte mannen......groot of klein maakt niet uitmaar het moet wel mannelijk blijvenik had al een klein traumaatje omdat mijn ex meer van mannen hield dan van vrouwenen dan dit er bovenop :$ik ziet u inderdaad liever met leren jas en cowboyboots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Howww Fleurtje, je fantasie is er mee weg hé ??Wees gerust hoor Tas, ik krijg ondanks mijn niet zo grote gestalte dikwijls een complimentje over "man" zijn. Voel me ook door en door "man". Dat zit wel goed, en ik ben dan ook een echte vrouwenliefhebber hé. Hou jullie maar vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Hier alles ok.Zal het in de ochtend waarschijnlijk nog wel druk hebben in verband met vaderdag. We verkopen ook veel gezicht en badproducten. Krijg dus kinderen aan de kassa die 3 badparels komen komen en laten inpakken voor hun allerliefste papa;) Best schattig!Maar in de middag verwacht ik totale rust...Ga er weer vandoor, moet om 9 uur in de winkel zijn!Toedeledoki maar weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 thank Godand prais the Lord!!Wil een vrouwenliefhebber!moet ook wel, anders overleef je het forum niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Werk ze Eks, maak er een fijne dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 fantasie met hopen hier! Had er al een heel verhaal op de spoed bij maar dat ga ik jullie besparen Nou loopt ie een beetje te pochen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 ekster,fijne dag op je werken heb wat geduld met de kids en als je in de voetbaltijd niets te doen hebt?geniet van de rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Ooooo laat me denken aan toen ik jong was ekstertje..schattig indeed!!Werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Vaderdag?ondertussen ben ik er hier mooi ingetuind!bij gebrek aan een vader in dit huishebben wij er maar vader/opa dag van gemaakt.opa wordt dus extra verwend.V. wilde een bioscoopkaartje halen (mag ik dus doen)en madame vond het wel een leuk idee als we ook gingen uiteten bij de portugeeskwanta costa????yep, daar gaat mijn budgetach, mijn tuintje is nog niet af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden