Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 juni 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 600
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat is moeilijk Marika, misschien vannacht in een andere kamer ofzo? En dan daar maar eens goed over nadenken. Als jij rookt en je partner stopt dan gooi je die ook niet aan de kant denk ik dan maar, maar misschien heb ik makkelijk praten hoor ik weet het niet.

Ik ga in ieder geval zo slapen en wens je dan ook een goede nacht, Marika en probeer helder te blijven zonder alco. Het is moeilijk I know. Als je van hem houdt misschien maar eens een gesprkeje aan wagen maar weer,

Sweet dreams en tot gauw weer. take care:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika, mijn vrouw zou mij er al lang uitgegooid hebben als ik dat soort dingen geflikt zou hebben.
ik drink ook teveel anders zou ik niet op deze site zitten, maar dit soort zaken is mij nog nooit overkomen en zal ook niet gebeuren.
flikker deze loser direct je huis uit en move on, lager als dit kun je toch niet geraken dus alles is in dit geval beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar er ook voor jou zijn in die gewone dagen als er niets bijzonders is, dat maakt het verschil.
als er iets ergs is dan zijn mensen er altijd wel , dat is nooit het probleem, maar gedurende de tijden dat er niet iets bijzonders is? is hij er dan ook met aandacht en een luisternd oor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kan het gesprek jammer genoeg niet verder doorvoeren op dit moment omdat het al heel laat is en mijn gezin mijn aandacht morgenochtend weer vraagt.
dus denk maar even na over wat ik gezegd hebt en wi=e komen er op een later tijdstip wel weer op terug.
groetjes van herman en hopelijk toch een beetje welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi,

Heb een voor mij TE spannende dag. Haalde m'n zoon af van het station en voelde zo'n overweldigende liefde voor hem. Dat ging de hele dag en avond door en heb het niet droog gehouden :(
Kan nu niet slapen omdat ik m'n emoties niet onder controle heb.

Wat houd ik toch ontzettend veel van die lieverd! en wat zal ik hem straks weer missen :(

Vandaag z'n verjaardag gevierd, zo'n 3 weken eerder. Er is in hun drukke schema nauwelijks tot geen plaats voor zijn verjaardag dus dit was wel lekker spontaan. Het leukste vond ik het hem een Ukelele te geven, met hoes en wat bladmuziek. Zo'n klein ding neem je gemakkelijk mee en als hij zich 'blue' voelt kan hij daar z'n gevoel in kwijt. Vanavond heeft hij gelijk veel gespeeld en mén, wat pakt hij het weer snel op. Het belangrijkste is dat híj er blij mee is.

Voel me hopeloos verloren in emoties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan denk ik dat je het goede kado hebt gekocht hoor. Je klinkt een beetje onzeker, maar aan de hand van wat je schrijft is het wel okay.
Ik heb de nachtdienst hier, ben aan het werken. Het gaat goed hoor. Af en toe wel eens een keertje vallen, maar opstaan, het stof afschudden, borst voorruit en buik intrekken, en we gaan er weer voor hé.
Heb je morgen al plannen gemaakt met je zoon ? Hoe oud is hij als ik je dat vragen mag ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn liefde voor m'n zoon is enorm en idd oprecht. Ben zo trots op hem! Het is natuurlijk geen engel, gelukkig niet :D maar ik vind hem wel vaak TE goed en lief en meegaand..Wat dat betreft ben ik toch wel 'blij' dat hij weer op zichzelf gaat wonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is bijna 23 en een spons. Ik heb zo'n bewondering voor hem! Ben blij dat we hem kunnen laten studeren.

Jij hebt nachtdienst? Wat doe je voor werk?

morgen is uitslapen, lekker (br)unchen, en dan komen z'n vrienden ook (als het doorgaat). Dan vieren we ook gelijk moeder- en vaderdag en eten we met z'n allen (ouderwets gezellig! )

Maandag nog even snel winkelen voor hem en dan moet hij weer terug naar rotjeknor. Volgende week wil ik meehelpen met inpakken en spullen hier stallen. 1 Juli vertrekken ze al voor vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werk in de haven en moet regelmatig uitrukken om schepen los of vast te maken. Het is al heel erg druk geweest, dus ben maar op en af het forum geweest. Zag nog net je noodkreet (afin noodkreet) om contact, en vond me geroepen om te reageren.
Je hebt dan nog een prachtig voorruitzicht morgen hé ? Probeer wel niet of AdB te drinken morgen. Laat zien hoe sterk je ondertussen wel bent geworden. Dat is misschien nog een mooier kado voor hem :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel en merk dat hij veel van me houdt. Met al m'n makken. Ondanks al die makken heb ik hem goed weten groot te brengen.Perfect kan natuurlijk nooit. Ons contact lijkt wel weer beter te worden. Hij voelt inmiddels wel dat we een sterke en bijzonder sterke band hebben. Z'n vader, mijn man, is supergeweldig. Ik ben nu eenmaal wie ik ben verworden en toch kan ik voor hem, m'n zoon, m'n allerliefste er zo goed mogelijk zijn.

Vroeger helemaal, ik was er altijd!

http://forum.alcoholdebaas.nl/.../expressions/heart.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...