Spring naar bijdragen

20 juni 2010

VM1

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bah het is nooit goed. Zit aan de thee terwijl ik een jajum wil. Zat op het eetdraadje te vertellen wat ik ging koken maar bestelde de bezorglijn. Tom tom doet raar en ondertussen heb ik mijn zwarte jurk gestreken. Morgen de notaris en i.p.v. vrolijk te zijn breekt mijn hart dus ga helemaal in het zwart zoals een black widdow. Morgen verkoop ik mijn huis en word een rijke weduwe maar God weet dat ik liever met mijn overleden man in een hutje op de hei had gezeten. Een black widdow verorbert haar mannetje na de paring maar ik vond hem dood voordat ik de kans kreeg. Jank me suf maar drink niet en wacht nog steeds op dat verhipte eten wat ik ook niet meer moet. Scrollen maar want drup heeft weer stuipen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom er tussenin vallen..
:D

Als ik echt depressief wil worden kom ik toch ff hierlangs? Oké dat klonk niet goed vrees ik ;)
Kom op!!
En dat voor mij...iemand die zo zwart in het leven staat dat het nauwelijks groen lijkt van tijd tot tijd..
Ik krijg way to much imput

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt kee en dollen mag want het leven gaat door. Kruimel.

PP :heart:

Ja Marjo je weet wat afscheid is. Als iemand vaak of veel afscheid neemt ben jij het wel.

Fff foon gehad van Sammy die me gelezen had dus weer janken.

Vind het gewoon gemeen zo jong weduwe en nu omdat ik invalide ben mijn huis moeten verkopen. Ben weer eens diep zielig hahaha en kan die theepot wel tegen de muur aan gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Henk Tee
Da's lang gelee
Hoe ist het?

Ja Dar, every day
Learning-day..

Marika, herken het eea
in je schrijven van gisteravond
Ben langzaam in verwerken soms
Wil nog wel wat zeggen erover

Misschien later

Ik log uit alvast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleuuuuurtje, als ik jou dat hoor zeggen, begin ik al te lachen, dus zwijg me over depressief hé ;)

Met mij gaat het goed Marika, niet drankvrij, maar onder controle durf ik te zeggen. Had dit vandaag niet verwacht, maar ik zeg het, na de nacht ben ik heel kneedbaar. Mea Culpa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...