will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Bekkie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Ik vind persoonlijkDat rikke iel niet inhet rijtje mag ontbrekenGrote vriezer Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Ben ook in China geweest en kreeg een hele kip in de soep erg lekker, totdat we de poten en de kop zagen, en aprupt werd de trek een stuk minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 En over datde vis graagzwemmen wil.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Wil? What's up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Vegetarisch is ook niet verkeerd en ligt een stuk minder zwaar op de maag, vooral ,s avonds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Ik wist het. Goed hoor.Marjo, rikke iel ?? Euh, enlightend me please ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 en goed voor het milieu, om maar even een bijdrage te leveren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Bah het is nooit goed. Zit aan de thee terwijl ik een jajum wil. Zat op het eetdraadje te vertellen wat ik ging koken maar bestelde de bezorglijn. Tom tom doet raar en ondertussen heb ik mijn zwarte jurk gestreken. Morgen de notaris en i.p.v. vrolijk te zijn breekt mijn hart dus ga helemaal in het zwart zoals een black widdow. Morgen verkoop ik mijn huis en word een rijke weduwe maar God weet dat ik liever met mijn overleden man in een hutje op de hei had gezeten. Een black widdow verorbert haar mannetje na de paring maar ik vond hem dood voordat ik de kans kreeg. Jank me suf maar drink niet en wacht nog steeds op dat verhipte eten wat ik ook niet meer moet. Scrollen maar want drup heeft weer stuipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Bekkie houd niet van visjes bah bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Hmmm..da's wel veel keusIk hoef toch niet NU al te kiezenWatertand, watertand.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Hee DrupMoeilijk meisAfscheid((( ))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 He Drup, dit is echt heel naar, zitten hier op het forum een paar mensen te dollen(moet kunnen) en jij voelt je zo rot!!Hoe kan ik hier met iets zinnigs op reageren, allen dat het me raakt en dat ik je sterk vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Drup:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Drup dat zal inderdaad niet meevallen. he getsie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 en toen viel iedereen stil. kunnen we iets voor je doen drup? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Drup sterkte meisje, je gaat goed !Hoi Marika, goede dag vandaag ??Bor ben niet droog vandaag, maar i'm okayDar, PP, ik loop weer over van liefde hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Kom er tussenin vallen..Als ik echt depressief wil worden kom ik toch ff hierlangs? Oké dat klonk niet goed vrees ik Kom op!! En dat voor mij...iemand die zo zwart in het leven staat dat het nauwelijks groen lijkt van tijd tot tijd..Ik krijg way to much imput Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Komt kee en dollen mag want het leven gaat door. Kruimel.PP Ja Marjo je weet wat afscheid is. Als iemand vaak of veel afscheid neemt ben jij het wel.Fff foon gehad van Sammy die me gelezen had dus weer janken.Vind het gewoon gemeen zo jong weduwe en nu omdat ik invalide ben mijn huis moeten verkopen. Ben weer eens diep zielig hahaha en kan die theepot wel tegen de muur aan gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Hey Fleur meis kussie, gaat het niet goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Hee Henk TeeDa's lang geleeHoe ist het?Ja Dar, every dayLearning-day..Marika, herken het eeain je schrijven van gisteravondBen langzaam in verwerken somsWil nog wel wat zeggen eroverMisschien laterIk log uit alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Fleuuuuurtje, als ik jou dat hoor zeggen, begin ik al te lachen, dus zwijg me over depressief hé Met mij gaat het goed Marika, niet drankvrij, maar onder controle durf ik te zeggen. Had dit vandaag niet verwacht, maar ik zeg het, na de nacht ben ik heel kneedbaar. Mea Culpa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 en dubbele voor jou Dar :heart:en ik ben nog niet weg ! Mijn vrouw wou de zaak vroeg sluiten, maar ik heb net mensen aangenomen tot na 23u. voila, centjes verdienen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Goh bekkie lief ik zou kunnen zeggen...hmm nee...niet echt. Maar soms moet je gewoon slikken en doorgaan Ik kom hier maar even binnenvallen voor ik mijn bed in duik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Je bent toch ook een ei he Wil? owow, zo haal je nooit die 9 dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden