Houtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Hèhè het tempo is weer bij te houden,gistermorgen was echt dwaas!Baklap, hoe lang slik je die refusal al?Ik heb begrepen dat je o.a. een rare smaakin je mond kan krijgen of zo?misschien moet je met van die speciale tandpastapoetsen, van die zoute.En veel water drinken, naast je bed een flesjezetten (wel eerst gaan zitten hè dat vergat iklaatst)..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Ik vind het ook een hartstikke goed idee Igor,die hond.HONDEN!!!!! nou ja, hondjés.....In de ADB therapie is t ook vaak een advies.Vlgs. mij is Vie zo ook naar haar hond gekomen,toen ze er nog één had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 hihihi,blijf een onbetrouwbaar sujet hannah!ik ben wezen stappen vannacht, ook direct de laatste keer dat ik daar intuinmaar vandaar had ik er wel een gelust, nu was het een klef broodje shourma, waar ik nog misselijk van ben.Mooi Baklap,dat is alweer een stuk beter dan gisteren.maar komt dat gevoel wel van de refusal?ik heb het wel eens gehoord dat mensen zich dat afvroegen maar ikzelf heb daar nooit last van gehadIgor,Aan jouw liefde twijfel ik niet!! vast en zeker genoeg voor tweeeen hondje, inderdaad goed voor de sociale contacten, ik blijk dus een buurvrouw te hebben (12 huizen verderop), nog nooiiiitttt gezien.ze heeft nu een hondje en kletst me de oren van het hoofd.Stom hé? dat je eerst een hondje nodig hebt om wat mensen te leren kennen.in dat geval?de juiste keuze!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Moeten jullie nog verplicht op bezoek vandaag voor de Vaderdag?(ik niet hoor).Gisteren in het KV hadden ze 20% korting op alles tussen 12 en 17 uur,ik dacht nog zal ik een luchtje kopen?Stom! Ik ging naar huis met allerlei pijnstillers natuurlijk(nog steeds hoofdpijn dus en ik probeer het uit te zingen met de pijnstillers vd huisarts samen met paracetamol en ibuprofen om en om)en thuis gekomen denk ik ik had wel bv. van die lekkere dure deokunnen meenemen of zo.Het calvinistische is er niet gauw uit te slaan.Wie had het daar gisteren over?Of was dat ergens anders?O ja, in dat verhaaltje TIJGERVEL uit de krant. Krant? krant? ik moet nog steeds de krant lezen. Taak2 is de wasen de administratie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Dar,gelukkig is het er bij één gebleven en die moet ik straks wakker maken want het is vaderdag!eindhoven is een rot eind, dus voordat die thuis is.had gisteren zo mooi en schoon huisjenu dus niet meer maar goed, ik leer het ook niet af!ik blijf maar ja zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Morge Carolien!!heb je wel een rustige avond en nacht gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Zeg Dar,Als wij niets gaan afspreken dan zitten wij over 15 langs elkaar te staren bij de ah in den burg.(er is een mini-meeting op texel over twee weken, en Tas is al aan het inventariseren wie mee wil op de boel op te juinen natuurlijk hè schat?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 potverdrie over 15 dagen al??hihihihi,ik zal verstandig doeniedereen weghouden van texel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 @houtje, vanavond een week. De bijwerkingen schijnen twee weken aan te houden. Inderdaad de smaak is redelijk aanwezig, de eerste ochtend koffie en een sigaret waren ronduit afschuwelijk. Ook val ik rond 22 uur 's avonds standaard zowat in slaap. (ik had altijd slaapproblemen, nou daar is niets meer van over hehe) en hoofdpijn aan het eind van de dag. Maar de kater 's ochtends is toch wel het ergste. Een goede vriend van me moet daar hard om lachen: "Stop je eindelijk een keer met die alcohol, heb je alsnog altijd een kater!"@tasseke, ik ga er vanuit dat het door de refusal komt, vrijdag heb ik het de uitslag van mijn bloedonderzoek gekregen en alles was weer goed. Leverwaarden weer op gezond niveau etc. Ik hoop in ieder geval dat het over gaat, maar er valt mee te leven. Het is een half uurtje dat ik in bed lig met het gevoel van "Poeh" en daarna gaat het beter. Misselijk word ik er niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 gelukkig maar Caromaar wat ben je de laatste tijd druk bezig?ik heb het idee dat je harstikke veel aan het doen bentof is dat mijn perceptie weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Tas, je bent een MUTSSSSSSSSSSS"hotel Tasseke" draait 24/24, 7/7, en 265/265.Logies en ontbijt: gratisInclusief knuffels en goede verzorging.Dat dan wel weeeeerrrrrrrrrrrrrr.O schatten, van wie kreeg ik gisteren een mailtje in me po box?Juist "us gaston" wil bij mij in de straat iedereen een audi komengeven.Ik heb gezegd laat maar, dat wordt me te duur in de verzekering,twee auti. Komt ie voor de langslapers: (zet je geluid lekker hard)goedemorgen Ik gaat hem op mu telefoon zetten denk ik dan denk ik altijd aan jullie.Of als alarm, ha ha ha en dan bij zoon in bed leggen, wauw, strak plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 vier meiden die zich moeten omkleden??tuuderdetuut wordt je daarvan!make-up en kleding ligt door het hele huisdie dozen vergeten continue dat ze al een glas hadden, dus mijn kast is leegde knoflooksaus lag op de grond, net dus tussen mijn tenenik was niet eens op de hoogte dat ik een krulset voor papiliotten had, ligt dus hier op tafeloh, jadan vergeet ik nog het aantal schoenengelukkig is het allemaal droge troep, dus zo wegmaar ik wordt suf van dat oneindige.............iedere keer hetzelfdeis dit mijn leven? opruimen en schoonmaken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 hihihi houtje!!staat garant voor een ochtendhumeurtje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Nee he, totaal vaderdag vergeten en ik moet zo naar hem toe. Iemand een idee voor een cadeautje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Aaaahhhhh Darretje,wat lullig voor je dat die vriend niet mee kan van je zoon.En ik weet dat je er maar kort bent.en ik je 06 meis.Als jij maandag van de boot komp, geef ik je een knuf enga ik weer, of zoiets.Dochter neemt ook een vriendin mee een weekje,en ik ga twee weken,ben er echt aan toe.De tweede week gaat Zoon naar Paps en krijg ik vriendin van dochter erbij. Gezellie,het zijn allebei schatten van meiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Houtje,zit je berichtje nog even goed door te lezen!pfff, wat ben blij dat het maar 265 dagen is heb ik toch nog 100 dagen vrij van het jaar!nou daar kan ik dan wel mee leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Baklap,die vraag is hier al vaak gepasserd en het mooiste vind ik(maar bij ons zijn alle winkels dicht):maak een leuke bon voor een zelfgemaakt etentje bij jouof bij hem. Wie weet hoe gezellie dat is nu je nuchter bent(kijk kijk de stichtelijke woorden zitten er al weer in). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 baklap,je hebt weer mazzel dat je hier rond hangt ewen cadeautje?plant voor de tuin?is er koopzondag in de buurt? anders een bon van een bouwmarkt of zoietsanders ben je de pineut!dan wordt het uit eten vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Heeft je zoon niet hetzelfde merk?(oplader)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 oeps,ik hoor een zooi herrie!!er loopt een schip vast hierben even gluren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Tas, je WEET toch dat ik je die 100 dagen gun?Maar schat, dat zijn je 6 uren slaap x 365 dagen zo ongeveer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 is Wil in de buurt Tas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Slim Dar, bij je creditcard en zo zeker in dat geheime laatje.nou ja dat mag ik wel zeggen over die boys van Zoon:ik zou ze allemaal, stuk voor stuk, met 100 euro de straat opsturenom een lullig iets te kopen en ik weet zéker dat ik mijn 99 eurowisselgeld krijg(ze vergeten het alleen, maar dat is het multi-puber-brein).Als ik zie vanmorgen hoe Zoon zijn weekend beschrijft hier thuisop Facebook.....Tas,hebben jullie nog veel last van kruiend ijs dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Baklap,Al wat inspiratie gevonden voor een kadootje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 pak even mijn jas, het t-shirtje is een beetje koud!komt hier een gigantische rus binneneen bootje van 100 meter of zoietsecht mega!!!!!op zich weinig aan de hand behalve dat de aanlegsteiger van de buurman nu plat is.tja een boot van 100 meter, die lig je niet aan een steigertje die bedoeld is voor een roeiboot!tjonge jonge, dit zijn oude tijden met zulke grote schepen!kom straks terug maar dit is even te leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden