bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Heb ik het nu verkeerd fleur of zijn dat batterijen anders moet ik aanpassen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Dan is het goed borretje Goed en slecht dus..Echt weg nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Piellekes zijn batterijen hoor...en ook medicatie..Je had het goed! oogjes toe en snaveltjes dicht ....tot morgen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Trusten meis kussie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 ik ook bor toen ik het voor het eerst hoorde. Belgische stiefvader dus vandaar dat ik het weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Ging het leven maar over visBut it ain't soOf tochDe visIs hiereen wederkerend iets..It's all fishat all(of at iel?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Ik ga afsluiten, tot morgen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 trusten Bor sweet dreams en ik ben geen belg hoor ken alleen het taaltje redelijk. take care Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Voeg-jeVoeg jeen vergeet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Hahaha voor Wing zijn opmerking kom ik nog even langs hoor.Ik had geen moed om er tussendoor te komen.Wil toch iedereen nog even een goedenacht wensen. Sluit dus ook weer af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Een twijfelachtig gebeurenOmdat op waarde geschatMisschien in jouw gevalNeem je tijdOordeel nietSchat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Er klopt nog steedshelemaal niets vanI wanderToo much!Not at allIedereen ziet hetDat wwet ik zeker!Ik verwonder Steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 En woorden zeggenhelemaal niets!Daar blijf ik bijEindeloos jeuzelendMet die woorden...Ten eindeTen eindeNietsHelemaal nietsAlles wat ik benEr is nietsZoveel nietsDit is allesEnjoy!I love it!De zeewolfWing,Lekker?Was wat maar waar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Zodra strategischLaat het maar gaanEr wordt over nagedachtBeter macrameeënTen eindeWant stel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Tuurlijk Wing!Anders zou de hele wereld tochz'n minst op een ADB-forum zittenDa's pas link!Linke Lowietje? Op de basisschoolHet is er! Kom nou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Yep!That bothersMuch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Al die woordenNiemand begrijptze echtTorens van Babylonse omvangHet doet er niet toeIk ben BabylonZie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Instinct okeeEr is meer alsbabylonse mensForget itAbout all wordsMaar nietDit isde wereldHeb lef!Heb lef!!!!En hier ben ikIk ben!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Ik ben een EsDe ambitieHet komt goedFrees niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Een appelboom is liefdeMijn dochter is er éénEn Had!Komt goedZoon is melancholieTreurwilgNou en!Ik benIn stukken gezaagdmaar zo heel!Maar het mocht nietWat?!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Marika, dat zie ik ookMaar niets magAl is het erOok dat is okeeLaat het okee zijnIk ben erik benIk weetnou en? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Impulsief nog wel!Des the better.. No HellNo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 hallo allemaal,Veel bekenden, maar ook veel onbekenden.Ik ben Marion, ik schrijf onder de naam Sneeuwwitje en ik ben al heel lang bezig om van de alcohol af te komen.A.o Iriszorg, GNnet en overal was ik op het randje, niet echt verslaafd, maar wel verslavingsgevoel,Dusssss....Ik ben en binge drinker, kan niet stoppen, na een glas bier of wijnNu schrijf ik tegen mezelf,( want er is niemnad aanwezig hier) ik kom terug bij julle om weer ruggesteun te vinden. Mag dat, of denken jullie daar heb je haar ook weer, voor de derde of vijfde keer.Zelf denk ik, dat elke poging, al een kleine overwinning isWil graag weer terug komen hier, want het gaat nog steeds niet goed.Liefs Marion.Ps wil ook heel veel dingen van julie weten.ao hoe het met is mensen is die kanker hadden ( hadden mag ik hopen_Heb vaak aan hen gedachtkom vanaf morgen ieder iedere dag weer bij jullie, heb veel steun aan jullie gahad en ik hoop ook een beetje steun te kunnen gevenLiefs Marion Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 hai Bekkie,Ik snap dat je denkt wat moet ik met die vreemde.Ik kom weer terug, om nog en nog een keer tegen die alcohol te vechten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 nu ga ik slapen, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden