fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Je hebt toch al vast namen in je hoofd igor? Niet? Prince and Prinses ofzo Mr doodles? Lady trash? Cola en fanta? Miss and Mr? Euhmm..ik koop dus echt nooit een hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 kan hij zo door naar bureau warmoesstraat borretje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Maar wel met een huisje toch Marika? Ok toegegeven mijn opmerking sloeg op weinig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Borretje...ooooeeee...gadver zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Haha wat een niveau weer vanavond, maar wel leuk. Zeg nooit meer iets over dat jurkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 er zit toch een kleefstrip op, bor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 bor, wat ben ik vergeten ? Antwoord bp ?Ah oké, heb het gezien. Ik weet het bor, mag niet meer in 9 dagen denken, is weer te hoog momenteel. Erg Hé. Maar ik blijf er in geloven. Zelfs liever 3 kalme dan dan 9 zonder met dan een totale afgang achteraf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Laat ons hopen van wel borretje..dadelijk is dat ook weer gepasseerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 It's nature's way lieve bor...niet meer dan dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Geiten mag officieel niet op zondag zie vorige week, maar als het maar geen gieten word vind ik het best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Bor vergeet te lezen..wil kan wel maar wil niet . Alleen is het niet zo uitgesproken..Ik vind elke kleine stap knap ook al lijkt het niet vooruit te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 is zo borretje, maar vanavond ben ik een vogel voor de kat. Ttz, wel drinken , maar niet helemaal laten gaan. Moet subiet de mensen nog buitenlaten met een lief pokerface. Gaat wel lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Lijk je op lady gaga dan Wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Als je het antwoord verwachtte borretje waarom dan niet de daad? Druk me weer verkeerd uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Volgens mij kan Wil niet meer volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Is frisk ook goed ??Ik ga jullie even laten, moet nog enkele dingen doen voor de afsluit. I'll see you all tomorrow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Fleurrrrrrrr??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Frisk????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Frisk is een soort mentholbolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 ohhh ok fleur weer wat geleerd soms kan ik het niet volgen hoor, nieuwe belgische woorden. Ken wel piellekes enzo maar frisk never heard of it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Soms ondanks mijn uitgesproken zijn, loop ik op eieren. Tot mijn eigen verbazing.Het zijn maar woorden die er plots uitschieten maar niet verkeerd opgevat willen worden Tijd voor mijn bedje..Morgen is hopelijk weer een dag verder, richting zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 neen hoor bor, de laatste tijd niet meerBor, fleur, marika en natuurlijk bekkie dikke recht uit mijn Bye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Pielekes zijn batterijen borretjetrusten fleurtje sweet dreams en kus mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 piellekes Je bent goed mee bekkie . Of is dat ook een Nederlands woord?Droom zacht lieve meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden