bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Vertel Fleur even vallen en gewoon weer opstaan zeg ik, is ook een tekst uit een liedje van Marco dus.Niet droog kunnen houden vandaag met de bbq? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Hee drupTnxJoe toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Jeetje Wil, wat doe je met al die centjes? Heb je wel tijd om ze te laten rollen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Wil wil die negen dagen niet halen Hij kan het wel maar wil het niet..als ie het zou willen zou ie het kunnen. Klaar als een klontje Niets ergs aan..zolang hij niet overboord gaat. I'll be watching you wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Dank voor jullie lieve reacties want heb het ff nodig omdat ik zwelg in zelfmedelijden. Ben sterk genoeg om er weer uit te komen maar voel me zo alleen in deze zware beslissingen. Wil een jajum maar doe het niet want wil ook sterk zijn want wie of wat er mee gaat ik zal ook dit zelf moeten doen. Verhipte drank want alles doe je zelf. Maar sterk zijn doe je ook zelf, alleen voel ik me soms zo zwak. Maar morgen verkoop ik die hut en zie wel waar het schip strand en dat is zeker niet in de goot. Armband met sleutel er aan de gaan...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Ik ben zo droog als de Sahara bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Drup,Soms mag je en is het goed om even te zwelgen, daar zijn we mensen voor.Take care Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 hij moet de centjes toch laten rollen die hij vanavond verdient Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Misschien is hij idd bang voor de 9 Fleur, ik weet het ook niet. Maarre hoe is het nu met jou dan want je geeft geen antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Gaan Drup!En laat het toeDefinitief is loosLiefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Ja Igor, Als het dan maar aan leuke dingen is:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Zijn er ook andere dingen dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 De bbq ging door op school van mijn metekindje..kreeg drank aangeboden maar geen moeite om het te weigeren. Ik drink alleen maar als ik echt wil drinken en er is ook niemand die me dan kan tegenhouden. Drink bijna volgens een bepaald patroon dat ik uiteraard zelf opstel. Vreemd toch? Als ik drink haal ik nooit meer dan vooropgesteld in huis. Soms, ga ik wel uit de bocht..Maar ja..die bochten zijn dan ook zo niet berekend op mijn rijgedrag, if you know what I mean. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Drupje, hier heb ik iets voor jou , geef het een mooi plaatsjeFleur, straffe madamme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Lief Druppeltje,Ik vind je een kanjer. Je doet het allemaaal toch maar, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Ah Igor..hoe is het met de hondjes.Heb niet meer bijgelezen dus ben echt niet mee..Same old story bekkie..pijn om de ex. Komt wel goed...ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Lief Druppeltje, Ik vind je een kanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Nou heel goed van je Fleurtje dat heb je toch mooi bereikt, mag je trots op zijn.Maar waarom gaat het dan niet zo lekker vandaag fleur?Ja Wil er zijn ook andere dingen hoor duhuhhhh melig hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
baklap Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Zo mn pa was blij met zn tijdschrift van het tankstation Ben trouwens het boek over baclofen aan het lezen, die dokter Ameisen was wel erg ver heen zeg. Elke week weer met epileptische aanvallen het ziekenhuis in. Heeft iemand dat hier wel eens gehad dat hij de detox met valium moest doorbrengen om acute ontwenningsverschijnselen tegen te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Sorry zag je antwoord te laat:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Jeps me baklap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Euh ?? Van mij bekkie, wat gaat het weer snel (of ben ik wat trager, kan ook hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Nou dan verdien je toch wat kletsen op je poep bekkie :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Ehhhh Wil 46 he? Ja dan ben je wat trager had het tegen Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Lekker Fleur moet ik bukken of kan je er zo bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden